آی پرستا در افزونه Wappalyzer

مهرشاد ذاکریان
1395-12-15 19:44:38
1279

بسیاری از شما با افزونه Wappalyzer آشنا هستید. با افتخار اعلام میکنیم که وبسایت آی پرستا ( iPresta.ir ) به لیست تکنولوژی های افزونه و سایت Wappalyzer اضافه شد! اما برای دوستانی که اطلاعی از کاربرد این افزونه ندارند:

وپالایزر (Wappalyzer) چیست؟

وپالایزر یک افزونه (Add-on / Extension) برای دو مرورگر گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس می باشد. کار این افزونه تشخیص تکنولوژی های استفاده شده در یک وبسایت می باشد. به طور مثال می توانید بفهمید وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید به زبان PHP و یا ASP نوشته شده و یا متوجه شوید از چه اسکریپتی برای ساخت آن وبسایت استفاده شده مثل پرستاشاپ، وردپرس، جوملا و ... و یا حتی فریم ورک های استفاده شده مختلف مانند بوت استرپ و یا مدرنیزر را تشخیص دهید و بسیاری تکنولوژی های مختلف دیگر را شناسایی کنید.

همچنین با مراجعه به وبسایت وپالایزر Wappalyzer.com می توانید دسته بندی های مختلف تکنولوژی ها را مشاهده کنید و با مراجعه به هر دسته بندی و انتخاب تکنولوژی مورد نظر لیست وبسایت هایی که از این تکنولوژی بهره می برند را بیابید.

وبسایت آی پرستا نیز اخیرا به لیست این تکنولوژی های در دسته بندی تکنولوژی های تجارت الکترونیک (eCommerce) اضافه شده که این بخش به مرور زمان تکمیل خواهد شد. در عکس زیر می توانید جزییات ارائه شده توسط افزونه وپالایزر را برای وبسایت iPresta مشاهده کنید:

وبسایت آی پرستا در لیست افزونه wappalyzer

چگونه می توان این افزونه کاربردی را دانلود کرد؟

دانلود این افزونه بسیار ساده می باشد. اگر با مرورگر گوگل کروم در حال مشاهده این مقاله می باشید افزونه وپالایزر کروم را از لینک دانلود کنید و اگر با مرورگر موزیلا فایرفاکس در حال مطالعه هستید افزونه وپالایزر موزیلا را دانلود کنید.

امیدواریم به زودی وبسایت شما را در لیست 5 وبسایت برتر استفاده کننده از تکنولوژی iPresta مشاهده کنیم!

(0 رای)
0 5 1 0
  • فرشاد
    1400-04-07

    امکانش هست که بفرمایید چجوری میتونیم یک تکنولوژی رو به Wappalyzer اضافه کنیم؟

    پاسخ مدیر:

    سلام. باید به پروژه Wappalyzer در گیت هاب مراجعه کنید اونجا مستندات فنی موجوده. بعد از ارسال تکنولوژی در صورت تایید اون توسط مدیران پروژه به وپالایزر اضافه خواهید شد