تغییر نحوه خدمات پرستاشاپ فارسی

مهدی شاد
1396-04-14 15:37:30
926

با درود به پرستاشاپی های عزیز

بسته بررسی فنی ( یا همان خدمات فنی ) تا به حال در بازارچه به صورت ساعتی محاسبه میشد و حداقل زمان آن یک ساعت بود . به این معنی که اگر کار شما 20 دقیقه از وقت کارشناسان را میگرفت ، تمام یک ساعت زمان بسته بررسی فنی شما مصرف میشد. با توجه به گسترش بخش پشتیبانی تیم آی پرستا ، تصمیم گرفتیم که از این به بعد این محدودیت را برداریم و خدمات کارشناسان به صورت دقیقه ای محاسبه شود. طبق تغییرات جدید، بعد از خرید بسته بررسی فنی ، شما 100 دقیقه اعتبار زمانی خواهید داشت و در حساب کاربری شما منظور میگردد. کارشناسان ما پس از هر سرویس ، خدمات خود را در پنل شما ثبت میکنند و مدت زمان خدمات از اعتبار زمانی شما کسر میگردد.

فعلا پشتیبانی کامل فروشگاههای اینترنتی در برنامه کاری ما نیست ولی تمام خدمات مرتبط با پرستاشاپ از طریق این بسته های بررسی فنی انجام میشوند. لینک بسته بررسی فنی در پایین همین صفحه در دسترس میباشد.

امیدواریم که این تغییرات مورد رضایت شما قرار بگیرد

(0 رای)
0 5 1 0
  • مرتضی شرقی
    1396-04-16

    با سلام

    اصلاً طرحتون جالب نیست

    چرا با ارقام پایین تر شروع نمیکنید مثل ۲۰ یا ۳۰ دقیقه تا هزینه ها بیاد پایین

    و یا اینکه بسته هاتون رو متنوع کنید....؟

    پاسخ مدیر:

    سلام

    اکثر مشتریان، به دلیل حجم درخواستها و خدمات ، درخواست بسته های زمانی بلند مدت ( هفته ، ماه ، سه ماهه و ... ) دارند ولی فعلا به دلیل تعداد بالای مشتریان ما قادر به پذیرش این موارد نیستیم.

    طبق تجربه چند ساله در پشتیبانی پرستاشاپ ، به ندرت اتفاق می افتد که مدت زمان خدمات، کمتر از یک ساعت باشد.

    با این حال ما قصد داشتیم در آینده چند بسته با ارقام کمتر اضافه کنیم که با توجه به پیشنهاد شما و کمبود وقت ، در همین بسته اعمال شد