پشتیبانی بسیار ضعیف تیم آی پرستا

Started By atrinkala, Apr 09 2019 03:44 PM

3 پاسخ برای این موضوع
atrinkala

    عضو جدید

  • عضو انجمن
  • 2 محبوبیت
  • 2 ارسال

ارسالی 09 April 2019 - 03:44 PM

با سلام خدمت تمام کاربرانی که این موضوع را نگاه میکنند و همچنین مدیران و کارمندان تیم آی پرستا 

 

امروز 3 روز است که من به تیم آی پرستا در بخش تیکت پیام دادم و با وجود 3 بار تکرار کردن موضوع در تیکت هیچ گونه جوابی (حتی جواب رد و ...) نداند و همچنین طی این 3 روز 3 بار به پشتیبانی شون زنگ زدم ، هر روز یکی از کارمندانشون جواب دادن و گفتن امروز تا غروب بهتون جواب میدیم ولی هیچگونه جوابی به هیچ عنوان نداده اند . و همچنین شماره آقای میرعلائی رو هم ازشون گرفتم ، باهاشون تماس گرفتم (چندین دفعه) ولی ایشون هم هیچ جوابی ندادن بخاطر همین مجبور شدم دوباره به شماره پشتیبانی شون زنگ بزنم که یکی از همکارانشون فرمودند فقط بعد از ظهر جواب میدن . که بنده از ساعت 2 به بعد در ساعات های مختلف بهشون زنگ زدم اما جواب ندادن. 

 

ضمنا من این دفعه اولم نیست که از کار با این تیم واقعا نا امید میشم . 

بنده از سال 95 باهاشون کار میکنم ولی حتی 1 بار هم نبوده مشکل من رو حل کنند و یا جواب درستی بدن . 

 

 

پیشنهاد برای تیم آی پرستا :

لطفا از همین امروز یا کارتون رو تعطیل کنید یا قسمت پشتیبانی تون رو کلا حذف کنید و یا واقعا یه فکری بحال پشتیبانی تون بکنید ، که واقعا همه چی دارید الا پشتیبانی.

 

پیشنهاد برای کاربرانی مثل خودم : 

هیچوقت به امید پشتیبانی تیم آی پرستا هیچ کاری انجام ندید چون واقعا شکست میخورید .

 

 

در آخر اینم بگم واقعا انتقادم رو حذف نکنید .

 

 

با تشکر

Kiana Vafaei

    راهنمای پرستا

  • همکار پرستا
  • ستارهستارهستارهستاره
  • 179 محبوبیت
  • 504 ارسال

ارسالی 10 April 2019 - 07:19 AM

درود

 

کاربر عزیز با توجه به اینکه شما درخواست طراحی ماژول داشتید این موضوع نیاز به بررسی های بیشتری داره و به طبع زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

همچنین مطابق با قوانین آی پرستا پاسخگویی به تیکت ها بین 24 الی 48 ساعت انجام می شود و تیکتی که شما در سیستم ثبت کردید در همین بازه زمانی توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شده است.

 

 

موفق باشید

atrinkala

    عضو جدید

  • عضو انجمن
  • 2 محبوبیت
  • 2 ارسال

ارسالی 10 April 2019 - 12:39 PM

با سلام . 

با تشکر بابت وقتی که گذاشتید برای پاسخ به انتقاد من

اولا 48 ساعت نه 96 ساعت . اون هم بعد چندین و چند بار پیگیری. 

 

ضمنا من هربار زنگ زدم به تلفن پشتیبانی گفتن تا غروب جواب میدن نه 24 ساعت ...

admin

    مدیر و موسس انجمن

  • مدیر کل
  • 1012 محبوبیت
  • 5362 ارسال

ارسالی 11 April 2019 - 10:09 AM

با سلام

ضمن تشکر از انتقاد شما، خوشحال میشیم اگر انتقادها بصورت سازنده بیان بشن. در این طور مواقع می تونید با بنده در ارتباط باشید (شماره تماس من در سایت هست)

کارشناسان موظف هستند ظرف 24 الی 48 ساعت کاری به تیکت ها پاسخ بدن. تیکت های پشتیبانی مشتریان در اولویت هستند. درخواست هایی مثل طراحی ماژول و قالب با توجه به این که نیاز به برآورد دارند ممکنه زمان بیشتری ببرند.

در نهایت لطفا شماره تیکتتون رو بفرمایید تا پیگیری کنم.

همچنین فرمودید از سال 95 تا الان همیشه پشتیبانی مشکل داشته لطفا مستندات مربوط به این موضوع رو هم ارسال کنید تا بررسی بشه.

ممنون از همکاری شما


0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی