ماژول پرداخت بانک پارسیان برای پرستا شاپ

Started By masooumi, Sep 09 2011 09:10 PM

230 پاسخ برای این موضوع
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 16 August 2012 - 09:19 AM

آخرین نسخه این انجمن یا پرستاشاپ؟

چیکار با انجمن دارم، پرستاشاپ را میگم.

به احتمال بسیار زیاد یا آی پی شما اشتباهه و با اونی که به بانک دادید مغایرت داره یا اینکه بر اساس وب سرور جدید و یا قدیم بانک پارسیان ماژول درست را انتخاب نکرده اید یا اینکه پورت 443 در صورت استفاده از سرور قدیمی در هاست شما بسته است

- با توجه به اینکه ip هاست بنده برای سرور مشترک هست چیزی که اعلام کردم آدرس مستقیم فروشگاه به بانک بود
- بنده ماژول سومی که برای دریافت در پست اول لینک داده شده را برگزیدم (نوشته بود برای هر دو وب سرور)
- در تنظیمات این ماژول فقط id خواست دادم و هر بار با یکی از دو آدرس pec24.ir , pecc.ir "در اینجا نمیدونم آدرس ها رو درست نوشتم یانه" انتخاب کردم و پرداخت مبلغ سفارش را در فروشگاه دوباره از اول امتحان می کردم که باز با واژه "خطا کد:" مواجه میشدم و روند ادامه نمی یافت.
- سرور قدیمی و راه باز کردن پورت 443 و همچنین تغییر سرور از قدیمی به جدید به چه شکل هست؟؟؟
دانوش

    مدیر پروژه

  • مدیر کل
  • 572 محبوبیت
  • 5188 ارسال

ارسالی 16 August 2012 - 01:55 PM

دوست من منظور شما از این که چکار با انجمن دارید چیه؟ این انجمن نسخه فارسی شده پرستا رو منتشر میکنه و سایت پرستاشاپ انگلیسی نسخه انگلیسی! بنده از شما سوال کردم آخرین نسخه رو از کجا دانلود کردید! این انجمن یا پرستاشاپ؟
این ماپول روی نسخه های این انجمن تست شده و جواب داده. مشکل از هاست و یا تنظیمات شماست
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 16 August 2012 - 04:07 PM

عذر می خواهم، بنده فکر کردم شما در رابطه با نسخه mybb یا Prestashop پرسیدید.
- آخرین نسخه همراه با زبان فارسی را از انجمن شما دریافت کردم
- خوب چطور بایستی نوع و محل ایجاد کننده این مشکل را تشخیص بدم و راه حل چیه؟
 
نسخه پرستا 1.4.6.2
nasserheidary

    عضو ویژه

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستارهستاره
  • 195 محبوبیت
  • 429 ارسال
  • Locationتبریز

ارسالی 17 August 2012 - 03:48 PM

دوست عزیز اولاً شما نباید آی پی مستیم فروشگاه را به بانک می دادید این کاملاً اشتباهه و می بایست آدرس آی پی سرور هاست را می دادید
و دوماً برای تغییر آدرس سرور بانک به قدیمی کافیست که با بخش بانکداری الکترونیک بانک پارسیان تماس بگیرید و درخواستتان را بگوئید تا این کار برای شما انجام شود البته 24 ساعت طول می کشد چون باید تا فردا صبر کنید تا سرورهایشان ریست شود
و سوماً برای باز کردن پورت 443 کافیست تا با ارائیه دهنده هاستتان تماس بگیرید و از او بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهد
ضمناً در صورتی که از هاست رایگان استفاده می کنید حتماً از آدرس قدیم پارسیان استفاده کنید چون معمولاً هاست های رایگاه پورت 443 شان باز هست و معمولاً در اکثر هاست ها پورت جدید که فکر کنم 27635 هست بسته است چون معمولاً مدیران هاست ها پورتهای بالاتر از 27000 را می بندند . هر سه ماژول این انجمن به خوبی کار می کنند من قبلاً هر سه را بر روی نسخه 1.4.4.1 و 1.4.6 تست کرده ام

jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 17 August 2012 - 11:49 PM

- ببینید بنده آدرس سایت را ping گرفتم و آی پی اعلامی و همچنین IP از Whois دامنه را مطابقت و آنرا به بانک اعلام کردم (از سرور مشترک بهره می گیریم و IP فروشگاه ما را باز نمی کرد بلکه ip هم به صفحه ای از سرور اشاره می کرد)
- راهی برای فهمیدن باز بودن پورت 443 یا اصلا باز کردنش توسط فایلی، دستوری یا هر چیز دیگری هست؟ (بنده دسترسی چندانی به مدیر سرور ندارم)

هاست پولی بوده.

nasserheidary

    عضو ویژه

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستارهستاره
  • 195 محبوبیت
  • 429 ارسال
  • Locationتبریز

ارسالی 18 August 2012 - 05:38 PM

دوست من آدرسی که با ping آدرس سایت به دست می آید آدرس آی پی سایت فروشگاهی شماست البته آن هم به احتمال خیلی زیاد آدرس آی پی صحیحی نیست ( به خاطر مسائل امنیتی ) البته اگر آدرس صحیح هم بود باز هم به هیچ دردی نمی خورد . من متوجه نمی شوم شما دسترسی به هاست تان ندارید ؟؟؟ اگر اینگونه باشد پس چطوری اسکریپت پرستاشاپ را نصب کرده اید ؟؟ و در صورتی که دسترسی به هاست دارید آی پی هاست را از آنجا می توانید پیدا کنید . ضمناً اگر هاستتان پولی باشد که مدیر سرویس دهنده تان حتماً باید به شما پشتیبانی بدهد و مشکلات شما را بر طرف کند من احتمال خیلی زیادی می دهم که IP اعلامی شما به بانک غلط باشد در صورتی که از این مرحله توانستید به جواب برسید که چه بهتر اگر نشد من روش فهمیدن باز بودن پورت را خدمتتون عرض می کنم اما من مطمئن هستم که مشکل از آی پی هست
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 19 August 2012 - 01:51 PM

بنده دسترسی کامل به Cpanel دارم ولی اطلاعاتی از فروشنده و مدیر سرور نداشتم که بحمدالله تونستم پیداش کنم و ازشون پرسیدم گفتن پورت 443 که مرتبط با ssl هست و پیش فرض باز هست. اما 27635 بسته هست
آقا شرمنده، در بیان قبلی خودم برای این فروشگاه اشتباهی گفتم تا جاییکه یادمه چون فکر می کردم سرور مشترک هست فقط آدرس بشکل Shop.Ariyafom.com به بانک اعلام کردم مگر اینکه خودشون IP در آورده باشن و همون را ثبت کردن
IP هاست بنده در کجای cpanel میشه دید
؟؟
- تشخیص باز بودن پورت را هم بیان بفرمایید ممنون میشم (برای فروشگاه روی هاست شخصی خودم می خواهم تست بگیرم)
nasserheidary

    عضو ویژه

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستارهستاره
  • 195 محبوبیت
  • 429 ارسال
  • Locationتبریز

ارسالی 19 August 2012 - 04:29 PM

در صورتی که پورت 443 باز هستش می تونید به راحتی از شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان بخواهید تا سرور شما را به سرور قدیمی انتقال دهند و به راحتی از ماژول استفاده کنید .
برای اعلام آی پی سرورتان به بانک به سی پنل هاست خود مراجعه کرده و در سمت راست یا چپ سی پنل SERVER IP کاملاً قابل مشاهد خواهد بود و هم در ایمیلی که اطلاعات مدیریت هاست به شما اعلام شده این آی پی وجود دارد و هم اینکه خیلی راحت تر می توانید از مدیر سرویس دهنده تان آن را بپرسید
برای تست باز بودن پورتی در هاست خود می توانید از دستور telnet در command prompt استفاده کنید که فرمت اجرایی آن به شکل زیر است
telnet hostname portnum
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 19 August 2012 - 10:51 PM

در سی پنل فقط IPمشترک نمایش داده شده که البته با IP اعلامی پشتیبان مطابق حرف شما متفاوت بود فکر کنم IP گفته شده پشتیبان را باید بدم!؟
- راستی حتما باید بانک سرور قدیمی را برایم تنظیم کند در غیر اینصورت ممکنه مشکل حل بشه؟
nasserheidary

    عضو ویژه

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستارهستاره
  • 195 محبوبیت
  • 429 ارسال
  • Locationتبریز

ارسالی 20 August 2012 - 01:34 AM

اگر مدیر سرویس دهنده پورت 27635 را برایت باز کند نیازی نیست بری سرور قدیم اما اگر باز نکرد حتماً باید بری سرور قدیم.
irantaze

    عضو انجمن

  • عضو انجمن
  • ستارهستاره
  • 0 محبوبیت
  • 51 ارسال

ارسالی 04 September 2012 - 08:19 PM

سلام
من رو سرویس pec24.com هستم ماژولی که خود فروشگاه داشت رو نصب کردم هم رو سرویس قدیم میره هم جدید موقع پرداخت خطا میده ولی شمارش رو نمیزنه
admin

    مدیر و موسس انجمن

  • مدیر کل
  • 1006 محبوبیت
  • 5344 ارسال

ارسالی 05 September 2012 - 05:32 PM

تمام تنظیمات مربوطه و آی پی و این چیزا رو چک کردید که درست باشه؟
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 06 September 2012 - 01:41 AM

آی پی را از مدیر سرور گرفتم و همراه با درخواست برگرداندن به سیستم قدیمی پارسیان به بانک دادم که تنظیمات اعمال شد.

حالا پلاگین سومی که با هر دو وب سرور سازگار بیان شده بود را همراه با جداول بانکی آن حذف و Unistal نمودم.

پلاگین پارسیان برای وب سرور اول نسخه 1.4 را دریافت و نصب کردم

اما در فرایند تک صفحه ای سبد خرید با انتخاب بانک پارسیان جهت پرداخت در صفحه جدید از سایتم پیغام "عدم امکان اتصال به بانک یا سرویس دهنده" نمایش می یابد! چرا؟

jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 06 September 2012 - 07:30 PM

سلام
من رو سرویس pec24.com هستم ماژولی که خود فروشگاه داشت رو نصب کردم هم رو سرویس قدیم میره هم جدید موقع پرداخت خطا میده ولی شمارش رو نمیزنه

پس از انتخاب درگاه پارسیان جهت پرداخت با واژه خطا بدون شماره مواجه می شوید یا به درگاه هم می رسید بعد خطا می گیرین؟
شما مدیریتی از درگاه بانکی هم در اختیار دارید؟
دانوش

    مدیر پروژه

  • مدیر کل
  • 572 محبوبیت
  • 5188 ارسال

ارسالی 07 September 2012 - 12:17 AM

از هاستتون بپرسید پورت های 443 باز هستند یا خیر
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 07 September 2012 - 12:47 AM

بله. مدیر سرور بنده از باز بودن پورت 443 مطمئن بودند
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 07 September 2012 - 12:44 PM

بنده طبق دستور تاپیک اول تک به تک ماژول پرداخت پارسیان نسخه 1.4 را نصب و فعال سازی و تنظیم کردم که متاسفانه در هیچکدام از موارد جواب نداد و پیغام "عدم امکان اتصال به بانک یا سرویس دهنده" را داد
البته برای نسخه سوم که برای هر دو وب سرور طراحی شده بجای این پیغام فقط واژه "کد خطا :" را نوشت در برخی مواقع هم واژه "کد خطا : 22" داشتم
- برای بنده پارسیان روی وب سرور قدیم تنظیم کرده

در هر بار آنیستال » حذف » حذف جداول پارسیان از بانک اطلاعاتی را انجام می دادم
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 07 September 2012 - 10:06 PM

خطای 22 فکر کنم زمانی که ماژول را از دیگر سرور و لوکال اجرا می شد
از سرور هاست سایت که قصد اتصال به بانک دارم
برای ماژول نسخه سوم برای هر دو وب سرویس "کد خطا :"
برای دیگر نسخ ماژول ها که دارای وب سرویس نا متقارن باشند پیغام "عدم امکان اتصال به بانک یا سرویس دهنده"

دانوش

    مدیر پروژه

  • مدیر کل
  • 572 محبوبیت
  • 5188 ارسال

ارسالی 07 September 2012 - 10:23 PM

شما اگر خطای 22 بگیرید یعنی وب سرویس شما احتمالا با نوع وب سرویس انتخابی ماژول تفاوت داره.
ممکنه هاست شما بانک مورد نظر رو تحریم کرده باشه. اگر این وب سرویس جایی کار کرده یعنی ماژول به درستی کار میکنه. پس یک بار تمام مطالب این موضوع رو بخونید و از باز بودن پورت وب سرویس جدید در هاست هم مطمئن بشید.
jahromy

    عضو فعال

  • عضو انجمن
  • ستارهستارهستاره
  • 9 محبوبیت
  • 155 ارسال

ارسالی 07 September 2012 - 10:31 PM

پورت 443 باز هست و اون پورت 27xxx باز نیست
در گذارش های مشکلی که بیان کردم هیچکدام نتوانستند به وب سرویس وصل شوند و فقط 2 پیغام فوق را داشتم
اگر بانک توسط هاست سرور تحریم باشه راهی برای خروج از تحریم هست ؟

0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی