نکاتی کلیدی در مورد SEO

Started By limotorsh1, Aug 09 2016 01:38 PM

1 پاسخ برای این موضوع
limotorsh1

    عضو جدید

  • عضو انجمن
  • 1 محبوبیت
  • 1 ارسال

ارسالی 09 August 2016 - 01:38 PM


کاتی کلیدی در مورد SEO
 

در طراحی سایت وطراحی پرتال تصاویر بخش زیادی از صفحات وب سایت شما را شامل می شوند.بنابراین بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو از اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

  • بهینه سازی تصاویر

 

توانایی alt در یک تگ تصویری این توانایی را برای شما به ارمغان می آورد تا توضیحی جایگزین را برای یک تصویر بنویسید. در طراحی سایت وطراحی پرتال اگراین تصاویر در صفحات وب سایت شما بالا نیاید ، این توضیحات خودکار جایگزین تصاویر می شوند و این تصاویربه توسط موتورهای جستجو خوانده وتجزیه و تحلیل خواهند شد.

در طراحی سایت وطراحی پرتال وقتی از یک تصویر به عنوان یک لینک استفاده می شود متن های نوشته شده در alt از اهمیت خاصی برخوردار خواهند شد و نشانگر محتوای صفحه لینک شده است.

موتورهای جستجوی تصاویر مانند گوگل یا یاهو از این توضیحات برای بهتر شدن جستجو استفاده می کنند.

در طراحی وب سایت وطراحی پرتال، تصاویر را در زیر شاخه های مخصوص ذخیره کرده و از فرمت های استاندارد استفاده کنید

برای ایجاد یک ساختار مناسب ،سعی کنید تصاویر را در یک زیرشاخه ی جداگانه ذخیره کرده وحتما" از فرمت های استاندارد در طراحی سایت وطراحی پرتال خود استفاده شود.از نام و توضیحات در خور برای تصاویر خود استفاده کنید.استفاده ی مناسب از دسته بندی، نام گذاری و توضیحات تصاویر در طراحی سایت وطراحی پرتال به توسط موتورهای جستجو،مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند گرفت . از اسامی و توضیحات کوتاه،اما کاربردی استفاده کنید.

برای نام گذاری تصاویر از این قاعده پیروی کنید.حرف اول کلمه ی اول کوچک و در کلمات بعدی از حرف اول بزرگ استفاده نمایید :

  1. EX) noNegarPardazesh.jpg , productName.gif

در طراحی سایت وطراحی پرتال جدا" از انجام موارد زیر اجتناب کنید :

  • استفاده از نامهای معمولی و عمومی برای تصاویر (image.jpg , pic.gif ,1.jpg ) چون در طراحی سایت وطراحی پرتال حجم بسیار زیادی از تصاویروجود دارد باید دقت بیشتری نامگذاری تصاویر داشته باشید.
  • استفاده از نامهای بلند و مفصل
  • پر کردن بیش از حد توضیحات تصاویردر طراحی سایت وطراحی پرتال توسط کلمات کلیدی و غیر مرتبط
  • استفاده از توضیح طولانی به عنوان یک حقه
  • استفاده از تصاویر به عنوان لینک های دسترسی مهم و منو در وب سایت
  • استفاده از توضیح تصویر هنگام استفاده از تصاویر به عنوان لینک
asra122

    عضو جدید

  • عضو انجمن
  • 2 محبوبیت
  • 2 ارسال

ارسالی 15 August 2016 - 08:49 AM

ما می دانیم که بروزرسانی گوگل یک راه تکان دادن حق سئو جهانی است، اما چگونه اجرا و موثر واقع می شوند در سال و ماه هایی که منتشر می شوند. نگاهی نزدیک تر به سه الگروتیم بزرگ با نام حیوانات که الویت های گوگل را در طول زمان در روش های جدید حفظ و تنظیم می کند بیاندازیم.
قدرت پاندا
در فوریه 2011، بروزرسانی پاندا ضربه سنگینی به وب سایت های با دست سنگین زد. گوگل می گوید، در بروزرسانی پاندا بیش از 3% از جستجو ها واجد شرایط هستند به طوری که تاثیر سریع پاندا را نباید دست کم گرفت. در ابتدا، بروز رسانی پاندا برای مبارزه با وب سایت های اسپم، محتوای بی کیفیت، سایت های با آگهی های نسبتا بالا و دیگر مسائل مربوط به کیفیت بود. تعدادی از تاکتیک های اسپم که ذکر شد در روش مبارزه ی کلاه سیاه گوگل کاهش یافته بود و کمتر موثر واقع می شدند. به جای مبارزه با هرزنامه های ساده، پاندا در حال حاضر بر کیفیت محتوا متمرکز شده است. شاید بیش از زمان راه اندازی پاندا، نیاز به تمرکز بر کیفیت محتوا ، مربوط بودن و واقعی بودن آنها است.
پیروی از پنگوئن ها
در آوریل 2012، گوگل بروز رسانی پنگوئن را منتشر کرد. پنگوئن تعدادی از عوامل اسپم از جمله موارد مربوط به کلمات کلیدی نهفته و فشرده ی انگلیسی نمایش داده شده که حدود 3.1 % تخمین زده شده را تنظیم می کند. این بروز رسانی همچنین مثالی قوی از راه هایی است که گوگل می تواند بروز رسانی های خود را در طول زمان تغییر، تنظیم و اضافه کند. چیزی که مشخص است این است که، تاکنون، پاندا و پنگوئن تنها بروز رسانی گوگل مربوط به مجازات است. بروز رسانی مربوط به کیفیت پنگوئن و پاندا که برای مجازات وب سایت های درگیر با تاکتیک های اسپم هستند، در واقع پاداشی برای وب سایت های با رتبه ی بهتر است. با گذشت زمان، گوگل بیشتر بروز رسانی پنگوئن را در سطوح مختلف منتشر کرده است. در ماه مه 2013، نسخه ای پنگوئن منتشر شد که بر تنوع لینک و اطمینان از استفاده ی متون متنوع تمرکز داشت. پنگوئن 2.1 در اکتبر سال 2013، با هدف قرار دادن وب سایت های درگیر در اسپم لینک سازی ضربه زد. در اکتبر سال 2014، گوگل یک پنگوئن جدید منتشر کرد که الگوریتم در آن دوباره اجرا شده بود قبل از اینکه حذف شود. آپدیت کردن راهی است برای گوگل که الگوریتم را معرفی کند، وب سایت ها را دوباره ارزیابی کند و سپس بار دیگر حذف شود. در حالی که وب سایت های بی ارزش می توانند رتبه ی خود را با بهتر کردن کیفیت بهبود دهند، وب سایت هایی که تنبیه شده اند نمی توانند کیفیت را بهبود دهند مگر تا زمانی که آنها را مجددا تغییرات مثبت بدهند.
کبوتر Smidgeon
بروز رسانی کبوتر در ژوئیه 2014 انجام شد، و آن را نمونه ای دیگر از اشکال مختلف به روز رسانی است که در واقع نامی نیست که به کرات توسط گوگل تکرار شوند. هدف اصلی از بروز رسانی کبوتر به طور ظریف تری تاکید بر نتایج محلی و روابط بین پروفایل های کسب و کار و وب سایت بود. هرچند این بروزرسانی ممکن است بدون هیاهو آمده باشد، نشان دهنده این است که گوگل می تواند با تغییرات کوچک هم هنوز عواقب عمده ای ایجاد کند. گوگل ادعا می کند که کبوتر روابط نزدیک تری بین الگوریتم های محلی و الگوریتم اصلی (بازدیدکنندگان) ایجاد کرده است، و به طور چشم گیری برخی از نتایج محلی را تغییر داده و چگونگی کارکرد آنها و تفسیر نشانه های محلی را اصلاح کرده است. هر چند شیوه ای که در گوگل اعلام کرد و تغییر به روز رسانی آن تا حد زیادی متفاوت بود. هدف گوگل ارائه دیقی چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند. بیشتر از همیشه، گوگل بروز رسانی ها را برای سازماندهی به اینترنت نه فقط با موضوع بلکه با ارتباط برای کاربران انجام می دهد. بنابراین، بروز رسانی چه با یک نیروی قوی وارد شود چه ضعیف، مطمئن باشید که الویت بندی آن در جهت پاسخگویی به نیازهای مردم در جستجو های آنلاین است.



 

 


0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی