nasimparsi

تاریخ عضویت : 12 Nov 2014

آفلاین آخرین فعالیت : Dec 24 2019 09:40 PM

ارسال شده توسط nasimparsi در 22 February 2019 - 01:01 PM

سلام دوستان

من جدیدا با همین مشکل مواجه شدم نمیدونم دقیقا از کجا باید پیگیری کنم که مشکل برطرف شه

من به تازگی سبد خرید ناتمام مشتری ها رو می بینم بعد، اونها تماس می گیرن از طریق درگاه ملت پرداخت رو انجام دادیم از حسابمون هم کسر شده، اسکرین شات هم برام میفرستن

اما بعد توی پیشخوان می بینم که سفارش کامل نشده، من هم بهشون می گم که پرداخت انجام نشده.

در نهایت پول از طریق بانک ملت به حسابشون برگشت داده میشه.... اما چرا وقتی خودم تست خرید انجام میدم هیچ مشکلی نیست و فقط برای مشتریان هست؟

 

قبلا این مشکل وجود نداشت من هم چیزی رو دستکاری نکردم

نمیدونم ایراد از ماژول سبد خرید هست،  مشکل ماژول بانکی (یکپارچه پرداخت) یا مشکل دروازه پرداخت ملت؟؟

 

توی پرتال پذیرندگان ملت هم فقط میشه لیست تراکنش های موفق رو دید، برای دیدن تراکنش های ناموفق پیام زیر میاد:

خطای سرور!

متاسفانه در حال حاضر امکان پاسخگویی به درخواست شما وجود ندارد.

 

ممنون میشم راهنمایی کنید

 

این مشکل از درگاه خود بانک می تونه باشه اگر فقط موقتی هست و هر از گاهی پیش میاد

 

اگر دائم هست ماژول پرداخت رو اگر می تونید تغییر بدین. فکر کنم توی بازارچه ای پرستا ماژول پرداخت بانکی وجود داشته باشه

ارسال شده توسط nasimparsi در 15 January 2019 - 12:18 PM

دوستان من یک سری محتوای تگ تکراری Duplicate title tags  توی گوگل دارم که مشخص نیست مروبط به فیلتر هست یا ... اینها رو نمی دونم چطور باید رفع کنم. منظور از فیلتر چیه توی این آدرس ها؟؟؟ چطور می شه این مورد رو حل کرد؟

فایل پیوستی  photo_2019-01-15_12-14-49.jpg   51.19K   0 تعداد دریافت ها

ارسال شده توسط nasimparsi در 02 November 2017 - 01:15 PM

خیر هیچ مشکلی پیش نمیاد

 

حتی در پرستاشاپ اگر نشانی URL کالا رو هم تغییر بدین ( بدون تغییر ID ) هیچ مشکلی پیش نمیاد

ارسال شده توسط nasimparsi در 30 October 2017 - 08:33 PM

دوستان من کد ساماندهی رو در ادامه ی کد اینماد در ماژول اینماد گذاشتم اما به این صورت زیر هم نشون می ده. آیا راهی هست که این نمادها که در ستون کناری هستند در کنار هم نشون داده بشه؟

 

فایل پیوستی  Capture.JPG   65.23K   0 تعداد دریافت ها

ارسال شده توسط nasimparsi در 11 September 2017 - 10:55 PM

نتیجه رو پیدا کردم. دوستان اگر کسی با این ارور روبرو شد مشکل از مرورگرش هست. با کروم کار کنید درست می شه!

ارسال شده توسط nasimparsi در 04 March 2017 - 08:34 PM

البته نیاز به طراحی افزونه داره ولی خریدار می تونه در بخش سبد خرید یک پیام بزاره که در فلان ساعت کالا تحویل بشه

ارسال شده توسط nasimparsi در 25 February 2017 - 09:34 PM

پاسخ این پرسش:

 

از بخش تنظیمات > محصول ها > صفحه محصول > نمایش تعداد موجودی در صفحه محصول ( روشن یا خاموش شود )

ارسال شده توسط nasimparsi در 11 January 2017 - 01:25 PM

دوستان گرامی کسی با این مشکل برخورد داشته لطفا راهنمایی کنه. من به تازگی درگاه بانک ملی رو دریافت کردم. از ماژول رایگان بانکی پرستااستور استفاده می کنم که در این نشانی هست:
https://www.prestast...eway-melli.html
 اطلاعات رو وارد کردم. روز اول برای خرید تست اقدام کردم وارد درگاه شد ولی پول بازگشت داده شد. گفتند پیگیری می کنند و خبر م یدن و ندادند.
اگر دیگه وارد درگاه نمی شه و با پیام خطا روبرو می شه:
خطا در ارسال به بانک

    soap:Server: Server was unable to process request. ---> Invalid value for parameter CardAcqID . CardAcq=efarvahar3 -- TerminalID=2140501

تماس گرفتم با سداد و می گن مشکل از ماژول هست و باید اصلاحات مربوط بهاین اطلاعایه انجام بشه مروبود به وب سرویس و تغییر آدرس و ..

https://sadad.co.ir/Fa/news-408.htm

 

هرچند من در صفحه ماژول که خوندم این اطلاحات انجام شده از قبل و همچنین همین ماژول در وبسایت های دیگه هیچ مشکلی نداره و پرداخت بانک ملی انجام می شه

 

لطفا راهنمایی کنید ( فکر کنم کارشناس سداد الکی داشت نظر می داد!) چطور هست که روی سایت های دیگه همین ماژول بدون مشکل کار می کن

 

 

----

 

در نهایت به بنده گفتند وب کانفیگ و post.php و p post .php رو براشون بفرستم؟ اینها چی هست؟ اینها رو باید از کجا به دست بیارم و براشون بفرستم؟!

ارسال شده توسط nasimparsi در 05 January 2017 - 11:20 AM

با سپاس از دانوش گرامی

 

برای دیگر دوستانی که ممکن هست به این دشواری برخورده باشند این عکس رو می زارم از مراحلی که باید انجام بدن تا این عبارت از میان بره

 

فایل پیوستی  Capture.JPG   44.9K   23 تعداد دریافت ها

ارسال شده توسط nasimparsi در 24 December 2016 - 05:47 PM

چون نشانی URL به فارسی هست اینجوری می شه. یک راهی که می شه ازش بهره برد اینه که پیوند ( لینک ) مورد نظر رو توی تارنما ( سایت ) هایی که لینک رو کوتاه می کنند بزارید و از لینک کوتاه شده بهره ببرید

ارسال شده توسط nasimparsi در 10 December 2016 - 10:34 PM

ببنید چیزی که من می دونم اینه که با اینکه برچسب ها رو در پرستاشاپ ثبت می کنید ولی به صورت عادی به نمایش در نمیان و در نتیجه ایندکس نمی شن. در نتیجه احتمالا باید افزونه ( ماژول ) برچسب رو تهیه کنید

 

هرچند این فقط حدس بنده هست

ارسال شده توسط nasimparsi در 24 November 2016 - 12:33 PM

امروز به یک مشکل تاززه بر خوردم که بد ندیدم در اینجا مطرح کنم تا اگر کس دیگری با این مشکل برخورد داشت بدونه چگونه باید رفتار کنه

 

به نظر می رسه در چنین مواقعی باید خود مشتری پس از شکیبایی کردن به مدت 72 ساعت اگر پول به حسابش برگشت داده نشد به بانک مراجعه کنه و ماجرا رو پیگیری کنه هرچند ما نیز می تونید بررسی کنیم که در اون روز و ساعت مشخص آیا چنین پولی با همان میزان مشخص به حسابمون واریز شده یا نه.

--------------------------------------------------

 

یک مشتری با بنده تماس گرفت که سه روز پیش یک سفارش داشته و هنوز کالا به دستش نرسیده. از ایشون نام و نام خانوادگی رو خواستم، ولی اطلاعاتشون در تارنما ( سایت) درج نشده بود. ایشون فقط یک شماره پیگیری مربوط به درگاه بانک ملت داشتند. این پرسش رو با دیگر دوستان مطرح کردم و راه حل ها رو به این صورت ارائه کردند. در زیر گفتگوهای انجام شده رو بازگویی می کنم:

 

باید به بانکی که کارتش به اون متعلق بوده بره و پیگیری کنه
گاهی هم پیش میاد که پرداخت موفقیت آمیز نیست حتی می بینید به حساب شما بعد 72 ساعت برگشت داده شد!

در نتیجه اول حساب خودتون و هم چک کنید اگر چیزی به حساب شما نیومده بود بهشون بگید که برن بانک مربوطه و پیگیر بشن

 

در پاسخ:

 

یعنی باید مشتری این موضوع رو پیگیری کنه در صورتی که در اون ساعت خاص پولی به حساب ما واریز نشده باشه
ما فقط باید بررسی کنیم که در اون ساعت و روز خاص پولی به حساب اومده یا خیر
البته این رو هم بگم که نامی از ایشون در وبسایت ثبت نشده به عنوان خریدار

 

 

واریزا که تو اون ساعت انجام نمیشه. معمولا صبح بعدش انجام میشه
شما فقط می‌تونید ببینید اون مبلغ واریز شده یا نه

 

خیر اگر ناموفق بوده که به حساب شما نیومده مسلما . خود مشتری باید پیگیر بشه ولی من موردی و دیدم جایی کارت کشیدن پیغام ناموفق داده بعد 72 ساعت رفتن پیگیر شدن دیدن ریختن به حساب فروشنده دوباره !
برای همین می گم الان چک کنید چیزی به حساب شما نیومده باشه

 

 

اگه درگاه ملت هست که توی پرتال پذیرندگان مشخصه با کد پیگیری  . البته راحت ترین و سریع ترین راه پیگیری تماس تلفنی با به پرداخت هست  تلفنی که زنگ بزنی حتی شماره پیگیری هم ازت نمیخواد . فقط تاریخ و مبلغ رو میپرسه و میگه وضعیت تراکنش چطور بوده .

خودش كه زنگ بزنه ٢٧٣١٢٧٣١ شماره كارت بگه بهش ميگه به حساب شما واريز شده يا نه
خودتونم از پرتال ميتونيد ببينيد با ريز تراكنش كه موفق بوده يا نه
خودتونم زنگ بزنيد به ٢٧٣١٢٠٤٩ پشتيباني پذيرنده بگيد بهتون كمك ميكنن

 

 

 

 

ارسال شده توسط nasimparsi در 24 November 2016 - 10:53 AM

با درود و خسته نباشید

 

دوستان در صورتی که یک مقدار معین کرده باشیم برای ارسال رایگان ( مثلا خرید های بالای 200 هزار تومان ) چطور می شه کاری کرد که مشتری اگرر خرید بالای 200 هزار تومان داشت در بخش انتخاب شیوه ی ارسال نتونه پست پیشتاز  رو انتخاب کنه و تنها گزینه پست سفارشی باشه؟

 

 

ارسال شده توسط nasimparsi در 10 November 2016 - 05:40 PM

عوض کردن ترجمه اشتباهه ، نیاز به ماژول کوچکی هست تا به هوکی که در هر مرحله وجود داره وصل بشه و متن دلخواه رو بتونید از مدیریت بنویسید . اگر وقتم اجازه بده احتمالا ماژول رایگانی برای اینکار ارائه میدم

 

اگر زمان داشته باشید و به زبان فارسی این کارو بکنیید احتملا برای همه خیلی سودمند خواهد بود. ( با توجه به درگیری همه با سبد خرید کم و بیش پیچیده از نگاه خریدار)

 

با سپاس

ارسال شده توسط nasimparsi در 18 October 2016 - 11:48 AM

دوستان من می خواستم با افزونه ( ماژول )1-Click Upgrade معرفی شده در انجمن نسبت به ارتقا نسخه ی پرستاشاپ 1.6.1.7 پارسی اقدام کنم.

 

1- بنده در ترجمه های پرستاشاپ خودم تغییراتی ایجاد کردم و شماری از جملات به تغییر دادم و پارسی نویسی کردم و ... چطور می تونم ترجمه ها رو نگه دارم و کاری کنم که ترجمه ها تغییر نکنند؟

2- از اونجایی که جستار ( تاپیک ) مربوط به ماژول Click Upgrade قفل شده در اینجا پرسش رو مطرح می کنم که آیا تنظیمات ویژه ای داره این ماژول؟ مراحل ارتقا در این ماژول به چه گونه است؟

برای نمونه تنظیمات این بخش نیاز به تغییر دارند ( در صورتی که از پوسته ای به جز پوسته ی پیشفرض پرستا استفاده می کنیم)

 

فایل پیوستی  Capture.JPG   55.21K   2 تعداد دریافت ها

 

با سپاس