|
سلام {firstname} {lastname}،
از سفارش شما با مرجع {order_name} از فروشگاه {shop_name} سپاس گذاریم.
|
|
سفارش {order_name} - کالا(ها) موجود نیست
متاسفانه یک یا چند مورد، در حال حاضر موجود نیست. این موضوع ممکن است در تحویل کالا به شما مقداری تاخیر ایجاد کند. لطفا عذر خواهی ما را پذیرا باشید و اطمینان داشته باشید که ما سخت در پی برطرف کردن این موضوع هستیم.
|
|
|
شما می توانید سفارش خود را بازبینی و فکتور آن را از "تاریخچه سفارش ها" که در بخش "حساب کاربری" است، دانلود کنید.
|
اگر شما یک حساب مهمان دارید، می توانید سفارش خود را از طریق بخش "پیگیری مهمان" دنبال کنید.
|