ایجاد قوانین قیمت گذاری و کوپن ها

کوپن ها نقش مهمی در روابط روزانه شما با مشتریانتان بازی می کنند. به طور معمول مشتریان هنگام خرید به دو چیز علاقه مند هستند:

  • احساس خاص و منحصر به فرد هنگام خرید
  • گرفتن قیمت خوب

که هر دو مورد را می توان با تخفیفات شخصی به دست آورد، و این دقیقا جاییست که کوپن ها یا به عبارت دقیق تر قوانین قیمت گذاری وارد بازی می شوند.

قوانین قیمت گذاری می تواند دو شکل به خود بگیرد:

  • قوانید سبدخرید. قوانین سبدخرید در واقع جایگزین کوپن ها می باشند، که در نسخه های قدیمی پرستاشاپ شناخته شده بودند.

اساسا، قوانین سبد خرید این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای هر مشتری کدهای تخفیف ایجاد کنید.

  • قوانین قیمت کاتالوگ. قوانین قیمت کاتالوگ این امکان را برای شما فراهم می کند تا براساس دسته بندی، فراهم کننده، تولیدکنننده، مشخصه ها و ویژگی ها کاهش قیمت را اعمال کنید.

برای مثال، می توانید قانونی تنظیم کنید که برای مشتریان اسپانیایی متعلق به گروه "مشتریان خوب" 10% تخفیف برای محصولات الکترونیکی و تمام محصولات سونی برای هفته اول تیرماه اعمال شود.

این فصل شامل بخش های زیر می باشد:

  • قوانین سبد خرید
  • قوانین قیمت کاتالوگ
  • بازاریابی