توجه به قوانین

شرایط و قوانین جاری استفاده از خدمات پرستاشاپ فارسی (آی پرستا) به طور کامل در این صفحه شرح داده شده است. خرید هر یک از محصولات و خدمات این سایت به منزله پذیرش تمامی قوانین ذکر شده در این بخش می باشد. جهت اطلاع رسانی کامل قوانین، علاوه بر این صفحه در مراحل مختلف ثبت سفارش نیز قوانین به شما یادآوری و تایید پذیرش قوانین اخذ خواهد شد.

فروشگاه پرستاشاپ فارسی در ایران فعالیت می کند و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین تابع قانون کپی رایت جهانی می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه تحت قوانین این کشور می باشند. در صورت مشاهده ی نقض قانون کپی رایت لطفا آن را از طرق بخش تماس با ما در میان بگذارید.

تمامی اطلاعات و اسرار مشتریان اعم از نام، آدرس، شماره تلفن، ایمیل، اطلاعات ورود به هاست و مدیریت، پیام ها، تیکت ها و ... برای شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس محفوظ بوده و به هیچ عنوان این اطلاعات در دسترس افراد خارج از صلاحیت قرار نخواهد گرفت. ارائه اطلاعات مشتریان تنها به مراجع ذیصلاح و با حکم قضایی امکان پذیر خواهد بود. همچنین این شرکت متعهد می گردد به هیچ عنوان این اطلاعات را به هیچ شخص و شرکتی به فروش یا اشتراک نخواهد گذاشت.

قوانین وبسایت آی پرستا و شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس ممکن است در دوره های زمانی مختلف اصلاح و یا تغییر یابد. تداوم استفاده از محصولات و خدمات بازارچه به منزله پذیرش قوانین درج شده در این بخش خواهد بود.

قوانین عمومی آی پرستا

  1. خدمات و سرویس های این سایت تنها به کاربرانی که از نسخه های رسمی پرستاشاپ فارسی استفاده میکنند تعلق خواهد گرفت. تنها نسخه رسمی پرستاشاپ فارسی نسخه 1.6 نسخه ارائه شده در انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی بوده که از این لینک قابل دریافت می باشد. همچنین تنها نسخه رسمی پرستاشاپ فارسی 1.7 نسخه های بعد از نسخه 1.7.3.0 پرستاشاپ منتشر شده در سایت اصلی پرستاشاپ به آدرس https://www.prestashop.com/en/download می باشد. لازم به ذکر است که نسخه های 1.7.0.0 تا 1.7.2.9 قابلیت پشتیبانی از فارسی را بطور کامل ندارند.
  2. لازم به ذکر است که سایت هایی که از نسخه های غیر رسمی پرستاشاپ فارسی استفاده میکنند تا زمان تغییر نسخه به نسخه های رسمی ذکر شده در قوانین هیچ گونه پشتیبانی و خدماتی دریافت نخواهند کرد و مسئولیت خریداری محصولات و خدمات بازارچه پرستاشاپ بر عهده خریدار می باشد. در صورت نیاز به تغییر نسخه پرستاشاپ خود به نسخه رسمی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  3. تیم پرستاشاپ فارسی هیچگونه خدماتی به فروشگاههایی که هرگونه ارتباطی با سایت "پرســـــتاتــولز  prestatools[dot]ir" داشته باشند ، ارائه نخواهد کرد و در چنین حالتی مسئولیت خرید محصولات بازارچه با خود شما خواهد بود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به تاپیک کلاهبرداری با نام پرستاشاپ مراجعه کنید.
  4. تمام محصولات تجاری بازارچه پرستاشاپ فارسی ، دارای کپی رایت میباشند و با هر خرید ، تنها بر روی یک دامنه، مجاز و قابل استفاده خواهند بود. لذا هر گونه سوء استفاده ، کپی برداری ، نال و دیکود کردن محصولات ، شرعا، عرفا و قانونا ممنوع بوده و در صورت مشاهده نقض قوانین از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جمهوری اسلامی ایران و در صورت نیاز مراجع قضایی بین المللی اقدام خواهد شد.
  5. تمامی محصولات دارای لایسنس بوده و مدت اعتبار برای دریافت به روز رسانی ها و پشتیبانی رایگان دارند. پس از پایان اعتبار پشتیبانی نیازی به خرید مجدد محصول نیست فقط میبایست نسبت به تمدید لایسنس خریداری شده اقدام نمایید.
  6. تمدید لایسنز محصولات رایگان نبوده و پس از گذشت مدت پشتیبانی رایگان یک محصول می توانید با پرداخت 50 درصد مبلغ به روز محصول، پشتیبانی آن را تمدید کرده و نسخه های جدید را دریافت نمایید.
  7. پس از پایان مدت اعتبار پشتیبانی شما همچنان میتوانید از آخرین نسخه ای که موفق به دانلود آن از سایت شده اید استفاده کنید و محصولات شما از کار نخواهند افتاد.
  8. سایت آی پرستا زیر مجموعه شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس به شماره ثبت 54600 می باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی محصولات ارائه شده در این سایت برای این شرکت محفوظ بوده و نقض حقوق آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
  9. شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس (آی پرستا) به عنوان تنها نماینده رسمی پرمیوم برند ثبت شده PrestaShop فرانسه در ایران تحت قوانین کپی رایت داخلی، اروپا و قوانین بین المللی فعالیت می کند. تمامی حقوق این شرکت قابل پیگیری از طریق مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران و مراجع بین المللی می باشد.
  10. تمامی محصولات دارای پشتیبانی رایگان برای رفع مشکلات به مدت 6 ماه و دریافت به روز رسانی ها به مدت یک سال هستند.
  11. پشتیبانی فقط محدود به محصولات خریداری شده توسط شما خواهد بود، پرستاشاپ یک نرم افزار متن باز و رایگان است و رفع اشکالات و باگ های موجود در نسخه های مختلف پرستاشاپ شامل پشتیبانی رایگان نمیشود.
  12. تشخیص مشکلاتی که دارای پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی بازارچه خواهد بود. این مشکلات شامل اشکالاتی هستند که بدون حضور محصول خریداری شده در سایت باقی بمانند.
  13. دستکاری لینکهای موجود در بخش مدیریت پرستاشاپ ، که مربوط به کپی رایت بومی سازی آن میگردد ، پشتیبانی محصولات خریداری شما را باطل میکند و در صورت مشاهده، این شرکت مجاز به توقف ارائه خدمات و پشتیبانی به سایت ناقض قوانین می باشد.
  14. محصولات تنها بر روی نسخه ای از پرستاشاپ نصب شده و به خوبی کار میکنند که در صفحه فروش آنها ذکر شده باشد. در صورتی که مشتری محصولی را روی نسخه ای به غیر از نسخه ذکر شده نصب نماید، پشتیبانی بازارچه مسئولیتی در رفع اشکالات و عملکرد صحیحح آن محصول نخواهد داشت .
  15. برخی از محصولات سایت در بخش انجمن دارای تاپیک هستند. این تاپیک ها صرفا جهت اطلاع رسانی و یا تبادل تجربیات و پرسش و پاسخ میان کاربران می باشند و کاربرد پشتیبانی نخواهند داشت.
  16. پشتیبانی محصولات تجاری بازارچه، تنها از طریق سیستم تیکت انجام میشود.
  17. پشتیبانی در ایام تعطیلات رسمی کشور، مناسبتها و اعیاد ، غیرفعال است.
  18. با توجه به حجم بالای تیکت ها و درخواست ها تعهد پاسخگویی به تیکت ها از زمان ثبت تیکت بین 24 الی 48 ساعت کاری می باشد. تمامی تلاش کارشناسان آی پرستا بر این است که در کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان خود باشند. در صورت گذشت زمان بیش از 48 ساعت و عدم دریافت پاسخ می توانید با پشتیبان تلگرامی @ip_support جهت پیگیری وضعیت تیکت خود در ارتباط باشید.
  19. در همه مراحل پشتیبانی ممکن است نیاز به اطلاعات دسترسی به هاست، بخش مدیریت و ورود به بخش های مختلف سایت و سایر سرویس های مورد پشتیبانی داشته باشیم. بازارچه پرستاشاپ دارای کارشناسان متخصص و گزینش شده است و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با واحد پشتیبانی به معنای اعتماد کامل به تیم پشتیبانی است. مسئولیت هرگونه پشتیبانی گیری، از دست رفتن اطلاعات، به هم ریختگی و سایر موارد به عهده خریدار محصول و خدمات بوده و هیچ گونه ادعایی در این موارد پذیرفته نخواهد شد.
  20. محصولات رایگان دارای تاپیک اختصاصی در انجمن هستند و تنها از این طریق پشتیبانی میشوند. محصولات رایگان فاقد تضمین پشتیبانی میباشند و شامل پشتیبانی رایگان نیستند. چنانچه از طریق سیستم تیکت درخواست پشتیبانی شود، به تشخیص کارشناسان فنی بازارچه، ممکن است ملزم به پرداخت هزینه خدمات فنی باشید.
  21. شماره های تماس درج شده در سایت آی پرستا، تنها برای مشاوره قبل از خرید، ارتباط با مدیران مجموعه و ارتباط با بخش بین الملل شرکت میباشند و هیچ گونه پشتیبانی تلفنی برای موارد فنی، سوالات در مورد نحوه کار با سیستم، محصولات خریداری شده و ... امکان پذیر نمی باشد. پشتیبانی فنی و محصولات خریداری شده تنها از بخش تیکت قابل انجام خواهد بود.
  22. محصولات بازارچه ی پرستا شاپ فارسی به دو دسته تقسیم میشوند:
    الف: دسته ی رایگان، که بعد از تایید و تکمیل مراحل سفارش محصول به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال خواهند شد یا اینکه از همان ابتدا ، لینک دانلود در صفحه محصول وجود دارد.
    ب: محصولات غیر رایگان، که بعد از پرداخت و تایید سفارش (به صورت خودکار توسط سیستم) به صورت آنی قابل دانلود (محصول + لایسنس) خواهند بود.
    نکته: برخی از محصولات غیر رایگان نیاز به تنظیمات خاص دارند که محصول مورد نظر پس از انجام تنظیمات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  23.  پشتیبانی هر خرید محصولات، تنها به خریدار برای دامنه ای که در هنگام خرید ثبت مینمائید داده میشود . پس از خرید ، امکان تغییر دامنه به صورت رایگان وجود ندارد :
    الف: هزینه تغییر دامنه در مرتبه اول : 50 درصد قیمت محصول
    ب: هزینه تغییر دامنه در مرتبه دوم : 80 درصد قیمت محصول
    *** توجه داشته باشید که برای تغییر دامنه ، اولا باید هر دو دامنه به نام یک شخص باشد و ثانیا دامنه قبلی به طور کامل غیر فعال شده باشد. همچنین تغییر دامنه بیش از دوبار ممکن نیست و باید مجددا محصول را خریداری نمائید.
  24. کلیه محصولات تجاری دارای پشتیبانی رایگان با مدت زمان معینی هستند که در طول این مدت علاوه بر پشتیبانی ، کلیه آپدیتهای محصولات خریداری شده برای مشتریان ارسال خواهد شد و قابل استفاده خواهد بود ولی نصب آپدیت توسط کارشناسان آی پرستا ممکن است شامل هزینه باشد که در این مورد، نظر طراح محصول مطرح است.
    *** توجه کنید که آپدیت محصولات برای نسخه های جدید پرستاشاپ ، تنها با نظر طراح محصول انجام میگردد و هیچ الزامی در آپدیت برای بازارچه وجود ندارد ولی در صورتیکه محصولی آپدیت شود، حتما برای تمام خریداران آن محصول که مدت پشتیبانی آنها اعتبار دارد ارسال خواهد شد.
  25. برای استفاده از محصولات بازارچه ، نیاز به فعال بودن آخرین نسخه "ionCubeLoader" بر روی هاست شما میباشد و همچنین ممکن است بعد از مدتی برای آپدیت محصول خود ، نیاز به آپدیت "یون کیوب" داشته باشید. پس حتما قبل از خرید این مورد را در هاست خود بررسی فرمائید.

قوانین مربوط به قالب ها

  1. پشتیبانی قالب شامل رفع مشکلات، ابهامات و صحت عملکرد قالب مطابق با توضیحات و نمونه نمایشی آن و دریافت به روزرسانی ها در مدت پشتیبانی خواهد بود.
  2. برخی از قالبها، داری لینک بازارچه به عنوان طراح در فوتر هستند. در مدت زمان پشتیبانی 6 ماهه قالب، وجود این لینک در فوتر الزامیست و در صورت حذف آن، پشتیبانی شما لغو خواهد شد. پس از اتمام مدت پشتیانی قالب ، میتوانید لینک بازارچه را از فوتر قالب خود حذف نموده و یا برای حمایت از خدمات تیم پرستاشاپ فارسی، آنرا حفظ نمائید.
  3. در صورت نیاز به حذف لینک کپی رایت در مدت زمان پشتیبانی، این کار فقط توسط کارشناسان آی پرستا و با دریافت هزینه مربوطه امکان پذیر خواهد بود. برای این منظور، با کارشناسان آی پرستا در ارتباط باشید.
  4. تمامی قالب ها دارای راهنمای نصب (و تنظیمات) می باشند. نصب قالب ها بسیار ساده بوده و خودتان می توانید پس از خرید آن ها را بدون هزینه اضافه نصب کنید.
  5. در صورت عدم تمایل به نصب توسط خریدار و یا نیاز به نصب توسط کارشناس، یکبار نصب قالب توسط کارشناسان آی پرستا به رایگان انجام میشود که ممکن است بین 24 الی 48 ساعت کاری از زمان ثبت تیکت درخواست به طول بیانجامد. نصب قالب توسط کارشناسان در دفعات بعدی شامل هزینه مجزا خواهد بود.
  6. نصب قالب به معنای نصب پرستاشاپ نبوده و نصب سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ به عهده مشتری خواهد بود و در صورت انجام توسط مسئولان بازارچه شامل هزینه است.
  7. پشتیبانی شامل شخصی سازی در قالب، افزودن امکانات در قالب ، کم کردن یا تعییر امکانات قالب نمی گردد و در صورت درخواست این موارد هزینه مربوطه آن بصورت مجزا دریافت می گردد.
  8. پشتیبانی شامل سازگار کردن قالب با نسخه های جدیدتر پرستاشاپ نمی گردد.
  9. هرگونه دستکاری در کدهای قالب خریداری شده یا ماژول های همراه آن اعم از هرگونه دستگاری و شخصی سازی در فایل های CSS، TPL، JS، PHP و ... توسط خریدار باعث ابطال پشتیبانی قالب خریداری شده خواهد شد. در صورت نیاز به هرگونه تغییر یا شخصی سازی در قالب با کارشناسان آی پرستا در ارتباط باشید.
  10. سازگار کردن ماژول های دیگر با قالب جزو پشتیبانی نبوده و هزینه جداگانه خواهد داشت که توسط کارشناس بازارچه تعیین میگردد.
  11. قالبی که دریافت میکنید دقیقا همانند دمو خواهد بود با این تفاوت که محصولات، عکس ها و دسته بندی های دمو، همراه آن وجود ندارند.
  12. در تمامی موارد تشخیص مواردی که در سایت شما شامل پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی بازارچه است (در صورت نیاز به توضیح می توانید از کارشناسان آی پرستا دلیل را جویا شوید).
  13. به صورت کلی تعویض قالب های خریداری شده با قالب دیگر تنها در شرایط خاص و یا در طرح های تشویقی که اعلام می گردند و فقط با تایید کارشناسان بازارچه قابل انجام است. تعویض قالب به معنای انتخاب یک قالب برای یک دامنه یکسان است و نمیتوانید دامنه جدیدی اعلام نمایید.
  14. هر گونه تغییر در کپی رایت موجود در فوتر قالب های ای پرستا توسط خریدار یا اشخاص دیگر، باعث ابطال پشتیبانی سایت مورد نظر بدون درنگ و هشدار قبلی خواهد بود.

قوانین مربوط به ماژول ها

  1. پشتیبانی ماژول شامل رفع مشکلات و صحت عملکرد ماژول مطابق توضیحات شرح داده شده آن و دریافت به روز رسانی های ماژول در مدت پشتیبانی خواهد بود.
  2. کلیه ماژولها تضمین عملکرد دارند ولی از لحاظ ظاهری تنها بر روی قالب پیشفرض پرستاشاپ تضمین میشوند.
  3. پشتیبانی ماژول شامل سازگاری ماژول با قالب شما نخواهد بود. هماهنگی ظاهر ماژول ها با قالب توسط طراح قالب و احتمالا با دریافت هزینه مجزا انجام میشود.
  4. پشتیبانی رایگان شامل افزودن امکانات جدید نمی شود. در صورتی که نیاز به امکانات بیش از امکانات شرح داده شده باشید ممکن است برای شما هزینه داشته باشد.
  5. ماژولها تنها در نسخه های ذکر شده در توضیحات آنها در بازارچه تضمین عملکرد خواهند داشت و سازگاری با نسخه های جدید پرستاشاپ شامل پشتیبانی نمیشود.
  6. ماژولهای ارائه شده در بازارچه قابل تغییر و دستکاری نیستند و در صورت نیاز شما تنها میتوانید به صورت پیشنهاد، درخواست خود را مطرح کنید تا در صورت تائید و صلاحدید طراح ماژول، در آپدیتهای بعدی در نظر گرفته شود.
  7. در تمامی موارد تشخیص مواردی که در سایت شما شامل پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی بازارچه است (در صورت نیاز می توانید دلیل آن را از کارشناس جویا شوید).

قوانین مربوط به خدمات

  1. خدمات فنی و تخصصی شامل خدماتی است که به درخواست شما در سایت شما و با دریافت هزینه توافق شده انجام می گیرد.
  2. تیم پرستاشاپ فارسی دارای کارشناسان متخصص و مجرب و گزینش شده است و تضمین میکند برای حل مشکلات شما و یا تامین نیازهای شما تا حد امکان تلاش میکند.
  3. هزینه خدمات به صورت توافق شده است و بازارچه پرستاشاپ فارسی برای تعیین هزینه خدمات براساس تخصص کارشناسان و نوع خدمت آزاد است.
  4. خدمات ممکن است به دلایل مختلفی مانند مشکلات هاستینگ، به حل مشکل نینجامد و یا با ارایه راهکار همراه باشد. در این موارد هیچ گونه ادعایی برای بازگشت وجه پرداخت شده جز با موافقت کارشناسان بازارچه پذیرفته نخواهد شد.

شرایط بازگشت وجه

  1. مطابق قانون بازگشت وجه محصولات مجازی ممکن نیست. محصولات منطبق با توضیحات و نمونه نمایشی آن ها فروخته می شوند، بنابراین پیش از خرید به خوبی توضیحات را مطالعه نمایید.
  2. چنانچه محصولی دارای اشکال بوده باشد و این اشکال روند فروشگاه شما را مختل کند و با ارایه راهکار توسط کارشناسان مشکل مورد نظر حل نگردد با تایید کارشناسان بازارچه مبلغ قابل بازگشت خواهد بود.
تمام تلاش ما در آی پرستا، جلب رضایت شما و همیاری شما در توسعه و پشتیبانی فروشگاه پرستاشاپی شما می باشد. در نهایت امیدواریم خدمات این شرکت مورد قبول مشتریان عزیز واقع شود و باعث رونق روز افزون کسب و کار آن ها باشد. لطفا با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده یاری کنید.