مدیریت مشتریان

شما باید مراقب مشتریان خود باشید. این به معنی حصول اطمینان از محتوای پروفایل آن ها شامل اطلاعات لازم برای ارسال بسته، پیگیری درخواست های پشتیبانی، ایجاد تخفیفات گروهی، اطلاع از سفارشاتی که کامل شده اند و آن هایی که ناتمام رها شده اند و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

منوی "مشتریان" این امکان را برای شما فراهم می کند تا جزئیات اطلاعات هر مشتری را بررسی کنید، ایجاد گروه برای اعمال تخفیفات، مشاهده سبدهای خرید فروشگاه، رسیدگی به خدمات مشتریان و ...

این فصل شامل بخش های زیر می باشد:

  • مشتریان
  • آدرس ها
  • گروه ها
  • سبدهای خرید
  • خدمات مشتریان
  • تماس ها
  • عنوان ها
  • وصول نشده ها