درک آمار

یکی از بزرگترین جنبه های پرستاشاپ تحلیل اطلاعات بر مبنای رفتار مشتری است. که در زیر به چگونگی انجام این کار پرداخته ایم.

با استفاده از آمار و ارقامی که پرستاشاپ برای شما فراهم می کند می توانید باعث بهبود عملکرد فروشگاهتان شوید، شیوه تبلیغ محصولات و  یا قیمت ها تغییر دهید، محصولاتی که فروش چندانی ندارند را حذف کنید و یا کارهایی از این قبیل. تمامی این راهکارها با استفاده از داده هایی که پرستاشاپ به صورت خودکار برای شما جمع آوری کرده است، استنباط می شود که به صورت گرافیکی و جداول ارائه می شود تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

زمانی که هدف مشتریان باشند این اطلاعات به شما کمک می کنند تا در مورد سیاست های کاری فروشگاهتان یک تصمیم قطعی بگیرید.

علاوه بر این، پرستاشاپ درون خود دارای یک سیستم بازاریابی می باشد که به این وسیله امکان راه اندازی کمپین بازاریابی را برای شما فراهم می کند.

این فصل شامل سه بخش می باشد:

  • آمار
  • موتورهای جستجو
  • معرف ها