رسیدهای اعتباری

پس از موافقت شما در مورد بازگشت کالا، باید یک بسته از مشتری دریافت کنید.

هنگامی که بسته را دریافت کردید، باید یک رسید اعتبار از صفحه سفارش ایجاد کنید. همچنین میتوان آن را یادداشت اعتباری نامید.

رسیدهای اعتباری در صفحه "رسیدهای اعتباری" ایجاد نمیشود، بلکه در اینجا فقط لیست شده است. این صفحه همچنین برای تولید یک PDF از کارت اعتباری شما مورد استفاده قرار میگیرد.


گزینه های رسید اعتباری

در این صفحه فقط یک گزینه وجود دارد:

  •  پیشوند رسید اعتباری. ممکن است شما تمایل به داشتن برچسب زبان در رسیدهای تحویل داشته باشید. البته، میتوانید انتخاب کنید که پیشوند نداشته باشند.

سپس پرستاشاپ شماره رسیدهای اعتباری را با توجه به تنظیمات شما تولید خواهد کرد.

هرگز فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کنید.

 

ایجاد یک رسید اعتباری

در لیست سفارشات خود (صفحه "سفارشات")، برای جزئیات بیشتر بر روی سفارشی که مشتری بعضی موارد را بازگشت داده است کلیک کنید  این گزینه فقط زمانی فعال می شود که مشتری میتواند محصول را بازگرداند.

در پایین جدول "محصولات"، موارد زیر را انجام دهید:

1)  موارد برگشتی را چک کنید.

2)  اگر میخواهید محصول را به انبار خود برگردانید، باکس "محصولات برگشتی به انبار" را چک کنید.

3)  باکس "تولید رسید اعتباری" را چک کنید.

4)  برای جلب رضایت مشتری پس از مواجه شدن با خطا در سفارش شان، با چک کردن باکس کنار "تولید کوپن"، کوپن را به او ارائه دهید.

5)  همچنین شما میتوانید هزینه ارسال را با کلیک کردن بر روی "شامل ارسال" بازپرداخت کنید.

 بعد از اینکه موارد مورد نظرتان را انتخاب کردید با کلیلک بر روی "بازگشت محصولات" آن را تایید کنید.

 

در حال حاضر رسیدهای اعتباری ایجاده شده و در جزئیات سفارش در صفحه با عنوان "رسیدهای اعتباری" در دسترس است.

 در این فرم، شما میتوانید با کلیک بر روی لینک، فایل PDF را دانلود کنید.

 مشتری رسید را در بخش "حساب کاربری" مشاهده خواهد کرد.

 

اگر شما یک کوپن ایجاد کرده اید، مشتریان آن را در بخش حساب کاربری >> "کوپن ها" مشاهده خواهند کرد. اگر آنان بر روی آن کلیک کنند، باید چیزی شبیه به این باشد:

مبلغ کالای برگشتی به کوپنهای تخفیف اضافه می شود. مشتری می تواند در سفارش های بعدی از کد تخفیف (که در سمت راست ستون ذکر شده است) استفاده کند.