نظارت بر کاتالوگ خود

صفحه "بازبینی" بخش هایی از فروشگاه شما را که باید بیشتر به آن توجه داشته باشی نشان میدهد  تا کاتالوگ شاخه ها را بهتر مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که چیزی از کنترل شما خارج نمی شود.

در زیر 7 بخش نشان داده شده است»

  • فهرست شاخه‌های خالی. شاخه هایی که هیچ محصولی ندارند نشان می دهد. شما باید این شاخه های خالی را حذف و یا آنها را حداقل با یک محصول پر کنید. این امر مانع از این می شود تا مشتریان وارد بخش شاخه های خالی شوند.
  • لیست محصولاتی که دارای ترکیب بوده اما ناموجودند. لیستی از محصولاتی که برای فروش آماده نیستند را نمایش می دهد. اگر هیچ دلیلی برای نفروختن آنها وجود ندارد پس دوباره آنها را برای فروش فعال کنید.
  • لیست محصولاتی که فاقد ترکیب بوده و ناموجودند. لیستی از محصولاتی که دیگر برای فروش نیستند را نمایش می دهد. دلیل فروش نداشتن این محصولات را پیدا کنید یا آنها را دوباره برای فروش فعال کنید.
  • فهرست محصولات غیرفعال. محصولاتی که در فروشگاه غیرفعال هستند و برای مشتریان نمایش داده نمی شوند را نشان می دهد. در نظر داشته باشید که یا آنها را فعال کنید (شاید بعد از آنکه آنها را بازسازی کردید) یا از کاتالوگ خود حذف کنید.
  • فهرست محصولات بدون تصویر. محصولاتی که هنوز تصاویری برای آنها آپلود نشده را نمایش می دهد. مطمئن شوید تصاویر مناسبی برای این محصولات آپلود شوند چرا که مشتریان برای خرید محصول به آنها نگاه می کنند!
  • فهرست محصولات بدون توضیح. مردم (و موتور های جستجو!) دوست دارند تا اطلاعات جزئی/توضیحات/داشتان های عالی در مورد محصولات که می خواهند خریداری کنند را بخوانند. توضیحات قسمتی ضروری برای صفحه محصولات است، آنها را نادیده نگیرید.
  • فهرست محصولات بدون قیمت. بدیهی است که شما باید به این بخش توجه کنید زیرا که این بخش شما را از برخی مشکلات در امان می دارد اگر توجه کرده باشید برخی از محصولات بدون قیمت می توانند به سبدخرید مشتریان اضافه شوند. مگر اینکه عمدا قیمت "0" را تنظیم کرده باشید، باید قیمت ها را دقیق کنترل کنید.

صفحه "بازبینی" باید بطور منظم بررسی شود تا مدیریت کاتالوگ شما بهبود یابد.