با درود به همه کاربران عزیز

شرایط و ضوابط جاری در بازارچه پرستاشاپ فارسی در این صفحه به طور کامل شرح داده شده است و خرید هر یک از محصولات بازارچه توسط شما عزیزان ، به منزله پذیرش تمام قوانین سایت میباشد. برای اینکه جای هیچ شک و شبهه ای باقی نماند ، در مراحل خرید هم تذکر لازم در مورد قوانین سایت داده میشود. لطفا حتما قبل از خرید ، شرایط و ضوابط کاری بازارچه پرستاشاپ را مطالعه فرمائید.

فروشگاه پرستا شاپ فارسی در ایران فعالیت می کند و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین تابع قانون کپی رایت جهانی می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه تحت قوانین این کشور می باشند. در صورت مشاهده ی هرگونه نقض قوانین کشور ایران در داخل محصولات آن را به مسئولین فروشگاه از طریق فرم "تماس با ما" گزارش دهید تا اقدام لازم انجام شود.

تمامی اطلاعات کاربران بازارچه و انجمن ، مانند ایمیل ، نام ، تلفن و غیره در این فروشگاه محفوظ بوده و در هیچ شرایطی در اختیار سایر افراد قرار نخواهد گرفت مگر با حکم قضایی از از قوه قضائیه کشور ایران.

قوانین عمومی :

  1. تمام خدمات و سرویسهای ما ، تنها بر روی نسخه پرستاشاپ انجمن ما ، پشتیبانی میشوند و چنانچه از نسخه ای به جز نسخه پرستاشاپ ارائه شده توسط تیم ما در انجمن پرستاشاپ فارسی استفاده میکنید ، هیچ خدمات و پشتیبانی ای از طرف تیم ما دریافت نخواهید کرد ومسئولیت خرید محصولات بازارچه با خود شما خواهد بود.
  2. تیم پرستاشاپ فارسی هیچگونه خدماتی به فروشگاههایی که هرگونه ارتباطی با سایت "پرســـــتاتــولز  prestatools[dot]ir" داشته باشند ، ارائه نخواهد کرد و در چنین حالتی مسئولیت خرید محصولات بازارچه با خود شما خواهد بود. (تاپیک کلاهبرداری با نام پرستاشاپ را مطالعه کنید)
  3. تمام محصولات تجاری بازارچه پرستاشاپ فارسی ، دارای کپی رایت میباشند و با هر خرید ، تنها بر روی یک دامنه، مجاز و قابل استفاده خواهند بود. لذا هر گونه سوء استفاده ، کپی برداری ، نال و دیکود کردن محصولات ، شرعا و عرفا ممنوع بوده و در صورت مشاهده حتما پیگیری قانونی لازم انجام خواهد شد.
  4. تمامی محصولات دارای لایسنز بوده و مدت اعتبار برای دریافت به روز رسانی ها و پشتیبانی رایگان دارند. پس از پایان اعتبار پشتیبانی میبایست نسبت به تمدید لایسنز خریداری شده اقدام نمایید.
  5. تمدید لایسنز محصولات رایگان نبوده و پس از یک سال از خرید یک محصول می توانید با پرداخت 50 درصد مبلغ به روز محصول، پشتیبانی آن را تمدید کرده و نسخه های جدید را دریافت نمایید.
  6. پس از پایان مدت اعتبار پشتیبانی شما همچنان میتوانید از آخرین نسخه ای که موفق به دانلود آن از سایت شده اید استفاده کنید و محصولات شما از کار نخواهند افتاد.
  7. تمامی محصولات دارای پشتیبانی رایگان برای رفع مشکلات به مدت 6 ماه و دریافت به روز رسانی ها به مدت یک سال هستند.
  8. پشتیبانی محدود به محصولات خریداری شده توسط شما خواهد بود، پرستاشاپ یک نرم افزار متن باز و رایگان است و رفع اشکالات و باگ های موجود در نسخه های مختلف پرستاشاپ شامل پشتیبانی رایگان نمیشود.
  9. تشخیص مشکلاتی که دارای پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی بازارچه خواهد بود. این مشکلات شامل اشکالاتی هستند که بدون حضور محصول خریداری شده در سایت باقی بمانند.
  10. دستکاری لینکهای موجود در بخش مدیریت پرستاشاپ ، که مربوط به کپی رایت بومی سازی آن میگردد ، پشتیبانی محصولات خریداری شما را باطل میکند و در صورت مشاهده ، سایت شما در لیست سیاه بازارچه قرار داده خواهد شد.
  11. محصولات تنها بر روی نسخه ای از پرستاشاپ نصب شده و به خوبی کار میکنند که در صفحه فروش آنها ذکر شده باشد . در صورتی که مشتری محصولی را روی نسخه ای به غیر از نسخه ذکر شده نصب نماید ، پشتیبانی بازارچه مسئولیتی در رفع اشکالات و عملکرد صحیحح آن محصول نخواهد داشت .
  12. تمام محصولات فعال بازارچه دارای تاپیکی در انجمن هستند که در صورتیکه سوالی در مورد آنها دارید ، میتوانید در تاپیک محصول مطرح کنید تا توسط طراح پاسخ داده شود. لینک تاپیک اختصاصی هر محصول ، در صفحه آن محصول در بازارچه نیز قرار گرفته است تا راحتتر در دسترس شما عزیزان باشد.
  13. پشتیبانی محصولات تجاری بازارچه ، تنها از طریق سیستم تیکت انجام میشود.
  14. پشتیبانی در ایام تعطیلات رسمی کشور، مناسبتها و اعیاد ، غیرفعال است.
  15. تمام تیکتها بین 24 الی 48 ساعت ، بررسی میگردند. (به جز ایام تعطیل)
  16. در همه مراحل پشتیبانی ممکن است نیاز به اطلاعات دسترسی به هاست، بخش مدیریت و ورود به بخش های مختلف سایت و سایر سرویس های مورد پشتیبانی داشته باشیم. بازارچه پرستاشاپ دارای کارشناسان متخصص و گزینش شده است و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با واحد پشتیبانی به معنای اعتماد کامل به تیم پشتیبانی است. مسئولیت هرگونه پشتیبانی گیری، از دست رفتن اطلاعات، به هم ریختگی و سایر موارد به عهده خریدار محصول و خدمات بوده و هیچ گونه ادعایی در این موارد پذیرفته نخواهد شد.
  17. محصولات رایگان دارای تاپیک اختصاصی در انجمن هستند و تنها از این طریق پشتیبانی میشوند. محصولات رایگان فاقد تضمین پشتیبانی میباشند و شامل پشتیبانی رایگان نیستند. چنانچه از طریق سیستم تیکت درخواست پشتیبانی شود، به تشخیص کارشناسان فنی بازارچه، ممکن است ملزم به پرداخت هزینه خدمات فنی باشید.
  18. شماره های تماس در بازارچه ، به هیچ عنوان برای پشتیبانی محصولات نیستند و صرفا میتوانید برای مشاوره قبل از خرید و دریافت اطلاعات در مورد محصولات بازارچه ، با این شماره ها تماس حاصل نمائید. البته توجه داشته باشید که کارشناسان ما تنها در اوقاتی که مشغول پیاده سازی  یا طراحی یا انجام خدمات بر روی سایت مشتریان نباشند، به تماسهای تلفنی پاسخ میدهند و قطعا همیشه از این طریق در دسترس نخواهند بود.
  19. محصولات بازارچه ی پرستا شاپ فارسی به دو دسته تقسیم میشوند:
    الف: دسته ی رایگان، که بعد از تایید و تکمیل مراحل سفارش محصول به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال خواهند شد یا اینکه از همان ابتدا ، لینک دانلود در صفحه محصول وجود دارد.
    ب: محصولات غیر رایگان، که بعد از پرداخت و تایید سفارش (به صورت خودکار توسط سیستم) به صورت آنی قابل دانلود (محصول + لایسنس) خواهند بود.
    نکته: برخی از محصولات غیر رایگان نیاز به تنظیمات خاص دارند که محصول مورد نظر پس از انجام تنظیمات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  20.  پشتیبانی هر خرید محصولات، تنها به خریدار برای دامنه ای که در هنگام خرید ثبت مینمائید داده میشود . پس از خرید ، امکان تغییر دامنه به صورت رایگان وجود ندارد :
    الف: هزینه تغییر دامنه در مرتبه اول : 50 درصد قیمت محصول
    ب: هزینه تغییر دامنه در مرتبه دوم : 80 درصد قیمت محصول
    *** توجه داشته باشید که برای تغییر دامنه ، اولا باید هر دو دامنه به نام یک شخص باشد و ثانیا دامنه قبلی به طور کامل غیر فعال شده باشد. همچنین تغییر دامنه بیش از دوبار ممکن نیست و باید مجددا محصول را خریداری نمائید.
  21. کلیه محصولات تجاری دارای پشتیبانی رایگان با مدت زمان معینی هستند که در طول این مدت علاوه بر پشتیبانی ، کلیه آپدیتهای محصولات خریداری شده برای مشتریان ارسال خواهد شد و قابل استفاده خواهد بود ولی نصب آپدیت ممکن است شامل هزینه باشد که در این مورد ، نظر طراح محصول مطرح است.
    *** توجه کنید که آپدیت محصولات برای نسخه های جدید پرستاشاپ ، تنها با نظر طراح محصول انجام میگردد و هیچ الزامی در آپدیت برای بازارچه وجود ندارد ولی در صورتیکه محصولی آپدیت شود ، حتما برای تمام خریداران آن محصول که مدت پشتیبانی آنها اعتبار دارد ارسال خواهد شد.
  22. برای استفاده از محصولات بازارچه ، نیاز به فعال بودن آخرین نسخه "یون کیوب" بر روی هاست شما میباشد و همچنین ممکن است بعد از مدتی برای آپدیت محصول خود ، نیاز به آپدیت "یون کیوب" داشته باشید. پس حتما قبل از خرید این مورد را در هاست خود بررسی فرمائید.

 

قوانین مربوط به قالب :

  1. پشتیبانی قالب شامل رفع مشکلات، ابهامات و صحت عملکرد قالب مطابق با توضیحات و نمونه نمایشی آن و دریافت به روزرسانی ها در مدت پشتیبانی خواهد بود.
  2. برخی از قالبها ، داری لینک بازارچه به عنوان طراح در فوتر هستند . در مدت زمان پشتیبانی 6 ماهه قالب ، وجود این لینک در فوتر الزامیست و در صورت حذف آن ، پشتیبانی شما لغو خواهد شد. پس از اتمام مدت پشتیانی قالب ، میتوانید لینک بازارچه را از فوتر قالب خود حذف نموده و یا برای حمایت از خدمات تیم پرستاشاپ فارسی ، آنرا حفظ نمائید.
  3. یکبار نصب قالب توسط طراح به رایگان انجام میشود که ممکن است بین 24 الی 48 ساعت زمان ببرد. نصب در دفعات بعدی شامل هزینه مجزا خواهد بود.
  4. نصب قالب به معنای نصب پرستاشاپ نبوده و نصب سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ به عهده مشتری خواهد بود و در صورت انجام توسط مسئولان بازارچه شامل هزینه است.
  5. پشتیبانی شامل شخصی سازی در قالب ، افزودن امکانات در قالب ، کم کردن یا تعییر امکانات قالب نمی گردد.
  6. پشتیبانی شامل سازگار کردن قالب با نسخه های جدیدتر پرستاشاپ نمی گردد.
  7. قالب های عمومی که در بازارچه فروخته میشوند ، به هیچ وجه قابلیت شخصی سازی نداشته و مشتری حق ویرایش کد های قالب را ندارد .در صورت دستکاری کد های قالب یا تغییرات در کد های قالب ، پشتیبانی قالب باطل می گردد .
  8. سازگار کردن ماژول های دیگر با قالب جزو پشتیبانی نبوده و هزینه جداگانه خواهد داشت که توسط کارشناس بازارچه تعیین میگردد.
  9. قالبی که دریافت میکنید دقیقا همانند دمو خواهد بود با این تفاوت که محصولات ، عکس ها و دسته بندی های دمو  ، همراه آن وجود ندارند.
  10. در تمامی موارد تشخیص مواردی که در سایت شما شامل پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی بازارچه است.
  11. به صورت کلی تعویض قالب های خریداری شده با قالب دیگر تنها در شرایط خاص و فقط با تایید کارشناسان بازارچه قابل انجام است. تعویض قالب به معنای انتخاب یک قالب برای یک دامنه یکسان است و نمیتوانید دامنه جدیدی اعلام نمایید.
  12. هر گونه تغییر در کپی رایت موجود در فوتر قالب های ای پرستا ، باعث ابطال پشتیبانی سایت مورد نظر بدون درنگ و هشدار قبلی خواهد بود .

 

قوانین مربوط به ماژول :

  1. پشتیبانی ماژول شامل رفع مشکلات و صحت عملکرد ماژول مطابق توضیحات شرح داده شده آن و دریافت به روز رسانی های ماژول در مدت پشتیبانی خواهد بود.
  2. کلیه ماژولها تضمین عملکرد دارند ولی از لحاظ ظاهری تنها بر روی قالب پیشفرض پرستاشاپ تضمین میشوند.
  3. پشتیبانی ماژول شامل سازگاری ماژول با قالب شما نخواهد بود. هماهنگی ظاهر ماژول ها با قالب توسط طراح قالب و احتمالا با دریافت هزینه مجزا انجام میشود.
  4. پشتیبانی رایگان شامل افزودن امکانات جدید نمی شود. در صورتی که نیاز به امکانات بیش از امکانات شرح داده شده باشید ممکن است برای شما هزینه داشته باشد.
  5. ماژولها تنها در نسخه های ذکر شده در توضیحات آنها در بازارچه تضمین عملکرد خواهند داشت و سازگاری با نسخه های جدید پرستاشاپ شامل پشتیبانی نمیشود.
  6. ماژولهای ارائه شده در بازارچه قابل تغییر و دستکاری نیستند و در صورت نیاز شما تنها میتوانید به صورت پیشنهاد ، درخواست خود را مطرح کنید تا در صورت تائید و صلاحدید طراح ماژول ، در آپدیتهای بعدی در نظر گرفته شود.
  7. در تمامی موارد تشخیص مواردی که در سایت شما شامل پشتیبانی رایگان نیستند به عهده کارشناسان فنی بازارچه است.

 

قوانین مربوط به خدمات : 

  1. خدمات فنی و تخصصی شامل خدماتی است که به درخواست شما در سایت شما و با دریافت هزینه توافق شده انجام می گیرد.
  2. تیم پرستاشاپ فارسی دارای کارشناسان متخصص و مجرب و گزینش شده است و تضمین میکند برای حل مشکلات شما و یا تامین نیازهای شما تا حد امکان تلاش میکند.
  3. هزینه خدمات به صورت توافق شده است و بازارچه پرستاشاپ فارسی برای تعیین هزینه خدمات براساس تخصص کارشناسان و نوع خدمت آزاد است.
  4. خدمات ممکن است به دلایل مختلفی مانند مشکلات هاستینگ، به حل مشکل نینجامد و یا با ارایه راهکار همراه باشد. در این موارد هیچ گونه ادعایی برای بازگشت وجه پرداخت شده جز با موافقت کارشناسان بازارچه پذیرفته نخواهد شد.

 شرایط بازگشت وجه محصولات

  1. مطابق قانون بازگشت وجه محصولات مجازی ممکن نیست. محصولات منطبق با توضیحات و نمونه نمایشی آن ها فروخته می شوند، بنابراین پیش از خرید به خوبی توضیحات را مطالعه نمایید.
  2. چنانچه محصولی دارای اشکال بوده باشد و این اشکال روند فروشگاه شما را مختل کند و با ارایه راهکار توسط کارشناسان مشکل مورد نظر حل نگردد با تایید کارشناسان بازارچه مبلغ قابل بازگشت خواهد بود.

 

در نهایت امیدواریم از خرید از بازارچه لذت ببرید و رضایت لازم را داشته باشید و تلاشهای ما باعث رونق بیشتر فروشگاه و زندگی شما باشد.