نرم افزار مدیریت فروشگاه پرستاشاپ Store Manager + اپلیکیشن
قدرت مدیریت فروشگاه خود را تحت کنترل داشته باشید و تمامی نیازهای خود را به صورت یکجا و با کاربری ساده تحت عنوان مدیریت فروشگاه پرستاشاپ داشته باشید. شما زمان، تلاش و پول خود را به سادگی با سپردن عملیات ها به مدیریت فروشگاه پرستاشاپ ذخیره می کنید.
نرم افزار استور منیجر PrestaShop Store Manager محصولی از شرکت eMagicOne کانادا با پرستاشاپ 1.4 به بالا تا پرستاشاپ آخرین نسخه 1.7 سازگار است!
ماژول برتر سال 2012 و 2016 پرستاشاپ
این نرم افزار مسئولیت نگه داری تمامی داده های شما را همراه با دسترسی آسان و سریع در یک محل به عهده می گیرد. در نتیجه شما لازم نیست دوباره چرخ را اختراع کنید، چرا که تمام چیزهایی که نیاز دارید همین حالا و همینجا در دسترس شماست. تحت نظر داشتن اطلاعات تمامی محصولات ممکن است برای شما کار بسیار سختی باشد. نرم افزار مدیریت فروشگاه پرستاشاپی طراحی شده تا تمامی داده های ذخیره شده شما را مدیریت کند، تمامی کارهای روتین روزانه را اتوماسیون کند و همچنین فعالیت مشتریان شما را تحت نظر داشته باشد.
1 ساخت و تغییر گروهی
- به روز رسانی سریع جزییات چند محصول (قیمت ها - قیمت گذاری هوشمند (برای مثال 299 هزار تومان)، تخفیف ها، توضیحات)
- تغییر سریع تعداد، وضعیت و موجودی چند محصول
- به روز رسانی یا ساخت گروهی ترکیب ها و ویژگی ها
2 واردسازی CSV، XML، TXT و XLS
- واردسازی محصولات، شاخه ها یا مشتریان به پرستاشاپ از طریق فایل CSV / XML / XLS / XLSX
- پشتیبانی از واردسازی گذرواژه مشتریان
- بی نیاز از فایل. تغییرات یا داده های از دست رفته در حین عملیات (On The Fly) اعمال می شوند!
- انتقال صحیح اطلاعات با استفاده از نکات دستیار فرآیند (Wizard)
- زمان بندی آپلود خودکار محصول
3 استخراج
- استخراج محصولات و شاخه ها به صورت فایل .csv و .xls (اکسل)
- زمان بندی استخراج محصول
- استخراج اطلاعات مشتریان و سفارش ها درون فایل اکسل برای تحلیل های بعدی
- استخراج هرگونه گزارش اطلاعات مورد نیاز شما
4 مدیریت محصول
- سهولت ایجاد، ویرایش و حذف شاخه ها
- ساخت، ویرایش، حذف، کپی پیست و کپی برداری از محصولات پرستاشاپ
- تعیین چندین شاخه برای محصول (ها) در یک زمان
- ساخت ترکیب ها، شخصی سازی ها و قیمت های ویژه برای محصولات انتخاب شده
- تعیین گروهی تصاویر
- مدیریت موجودی محصول توسط ASM (مدیریت خودکار انبار)
5 مدیریت مشتری
- مدیریت مشتریان و گروه ها
- فیلتر کردن مشتریان بر اساس محصولات سفارش داده شده و استخراج ایمیل آن ها برای مقاصد تجاری (پیشنهاد فروش ضربدری با کد تخفیف)
- مدیریت تمامی اطلاعات مشتری در یک صفحه
6 مدیریت سفارش
- پردازش سفارش ها، تغییر سریع وضعیت سفارش به شکلی که نیاز دارید
- کپی برداری از سفارش
- پرینت صورت حساب ها و یا رسیدهای تحویل برای چند سفارش به طور هم زمان
- فیلتر کردن سفارش ها بر اساس مشتریان یا محصولات جهت مشاهده آمار پویای فروش
- استخراج سفارش ها به صورت فایل اکسل/.csv
- واردسازی سفارش ها از فایل .csv (تنها نسخه پیشرفته)
7 POS (Point Of Sale)
- POS در یک صفحه
- همراه با پشتیبانی از اسکن بارکد
- تعریف مشتریان از پیش تعریف شده برای فروش های مغازه یا تعریف مشتری جدید با اطلاعات پایه جهت فروش های تلفنی
- *بدون فرآیند کارت اعتباری
8 گزارش گیری
- پیشخوان انعطاف پذیر همراه تمام جزییات مورد نیاز برای آگاهی شما از نحوه پیشرفت مسایل
- نزدیک 5 گزارش از پیش تعریف شده برای پوشش فروش ها، دارایی ها و اطلاعات مشتری
- ساخت و تغییر آسان گزارش های دلخواه شما
9 عیب یابی
- جستجو برای تصاویر از دست رفته یا فراموش شده و آپلود مجدد گروهی آن ها جهت ایجاد تجربه ای بهتر برای مشتریان
- جستجو برای تصاویر غیر ضروری و حذف آن ها از سرور
- اجرای عملیات توصیه شده برای رفع گروهی عیوب (در صورت امکان)
اپلیکیشن دستیار موبایل مدیریت فروشگاه
آیا اطمینان دارید که همیشه در جریان آخرین اطلاعات و آمار فروشگاه پرستاشاپی خود هستید؟ نه؟ بنابراین دستیار موبایل پرستاشاپ برای شما انتخاب درستی است! در جریان هر تغییری در فروشگاه خود باشید، با مشتریان خود در تعامل باشید و انگشت خود را روی نبض رویدادها بگذارید! با استفاده از دستیار موبایل پرستاشاپ بر روی گوشی اندرویدی شما دیگر نیاز به برگه های چاپ شده و یا لپ تاپ ندارید. تمام چیزی که شما نیاز دارید، دستیار موبایل پرستاشاپ برای گوشی اندرویدی شماست.
آزمایش و بررسی محصول همراه با 14 روز تست رایگان
جهت بررسی نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان به تب "فایل های ضمیمه" مراجعه کنید و جهت مقایسه امکانات نسخه ها به جدول مقایسه امکانات نسخه ها مراجعه کنید
فایل نصب نرم افزار استور منیجر
جهت نصب نرم افزار مدیریت فروشگاه پرستاشاپ لطفا از V*P*N استفاده کنید
فـایل های ضمیمه (1.77M)
محصولات مشابه
آیا برای آپدیت های بعدی نرم افزار مبلغ جداگانه دریافت میشود؟
سلام
تا ۶ ماه که رایگان داخل خود نرم افزار آپدیت ها و پشتیبانیش رو دریافت میکنید. بعد از ۶ ماه لایسنستون کار میکنه اما آپدیت ها قطع میشن که البته میتونید تمدید کنید. مبلغ تمدید بسته به نوع لایسنستون متفاوت خواهد بود.
گرچه طبق تجربه بعد از ۶ ماه نیازی به تمدید آپدیت ندارید.
سلام و خسته نباشید
آیا با پاک شدن نرم افزار در هنگام نصب ویندوز و نصب مجدد برنامه نیاز به تهیه مجدد لایسنس هست؟
سلام
خیر نیازی به تهیه مجدد لایسنس نیست.
موفق باشید