نمایه های کارمندان

پرستاشاپ این امکان را برای شما فراهم آورده است تا به کارمندانی که در مدیریت فروشگاه آنلاین به شما کمک می کنند، دسترسی های خاصی اختصاص دهید. برای مثال، مدیریت به تمامی بخش های فروشگاه بدون هیچ محدودیتی دسترسی خواهد داشت اما یک کارمند تنها به کاتالوگ و یا سفارشات دسترسی دارد.

به صورت پیش فرض، پرستاشاپ دارای 4 نمایه می باشد:

  • مدیرکل. بدون هیچ محدودیتی به تمامی به بخش های پرستاشاپ دسترسی دارد.
  • پشتیبان. افرادی که مسئول بسته بندی و ارسال سفارشات هستند. این افراد تنها به سفارشات، ارسال، صفحات مدیریت انبار و بخشی از صفحات کاتالوگ و مشتری دسترسی دارد.
  • مترجم. کسانی که ترجمه محتوای متنی فروشگاه را بر عهده دارند. این افراد می توانند به صفحات محصولات و شاخه ها، صفحات مدیرت محتوا و ترجمه ها دسترسی داشته باشند.
  • مسئول فروش. در صورتی که فروشگاهتان مسئول فروش داشته باشد علاوه بر دسترسی های یک مترجم دارای دسترسی به ماژول ها و وب سرویس، صفحات مشتری و برخی از آمارها می باشد.

با استفاده از صفحه " دسترسی ها " می توانید دسترسی نمایه ها را تغییر دهید.

نمایه مدیرکل قابل حذف نیست اما می توانید نام آن را تغییر دهید. این را در نظر داشته باشید که حداقل یک کارمند با نمایه مدیرکل باید وجود داشته باشد.

افزودن نمایه جدید

در صورت نیاز می توانید تعداد زیادی نمایه را به این لیست اضافه کنید.

افزودن نمایه به راحتی انجام می شود: روی دکمه " افزودن جدید " کلیک کنید و یک نام منحصر به فرد به نمایه اختصاص دهید و آن را ذخیره کنید.

قسمت پیچیده کار هنگام تنظیمات دسترسی برای نمایه می باشد که از طریق صفحه " دسترسی ها " انجام می شود.