بلوک تبلیغات

این ماژول بلوکی را در بخش کاربری فروشگاه شما نمایش می دهد که شامل یک تصویر همراه با لینکی به صفحه مورد نظرتان می باشد. این روشی برای تبلیغ دیگر سایت های خودتان و همکارانتان، وبلاگ و ... می باشد.

در صفحه پیکربندی می توانید یک تصویر آپلود کنید، آدرس مورد نظرتان را تنظیم و یک عنوان برای تصویر اضافه کنید. پس از ذخیره تصویر برای کاربران نمایش داده خواهد شد.

پیگیری مشتریان (Customer follow-up)

این ماژول از طریق ایمیل پیام هایی را برای مشتریان ارسال می کند. این راهی برای ارسال خودکار کوپن های تخفیف برای برخی از مشتریان می باشد.

چهار نوع شرایط برای ارسال کوپن تخفیف وجود دارد:

سبدهای خرید لغو شده. زمانی که سبد خرید تبدیل به سفارش ثبت شده نشده باشد کد تخفیف برای مشتری ارسال می شود.

سفارش مجدد. برای هر سفارش معتبر یک کد تخفیف برای مشتری ارسال می شود.

بهترین مشتریان. زمانی که تعداد سفارشات مشتری به تعداد معینی رسید برای او کد تخفیف ارسال می شود.

بدترین مشتریان. برای هر مشتری که حداقل یک سفارش داشته و برای مدت مشخصی سفارش دیگری نداشته است، یک تخفیف ساخته و به مشتری ارسال کنید.

لطفا توجه داشته باشید که گزینه های "سبدهای خرید لغو شده" و "سفارش مجدد" حساسیت بیش تری دارند. برای مثال، ممکن است یک مشتری متوجه شود که پس از لغو هر سبد خرید کد تخفیف دریافت می کند، و به این منظور سبدهای خرید خود را به منظور دریافت کد تخفیف لغو کند.

این ماژول تنها در صورتی که کرون جدید موجود در بالای صفحه را در محل مناسب قرار دهید، کار خواهد کرد در غیر این صورت باید هر روز آن را به صورت دستی فراخوانی کنید که کاری خسته کننده خواهد بود.

پایین صفحه دو بخش وجود دارد:

عمومی: این بخش تنها دارای یک گزینه می باشد: "حذف تخفیف های قدیمی در طول هر اجرا برای پاکسازی دیتابیس". که اگر این گزینه را فعال کنید این عملیات در هر بار فراخوانی URL اجرا می شود.

آمار: تعداد تخفیفات در 30 روز گذشته را نشان می دهد.

وفاداری مشتری و امتیازها (LoyaltyLion یا loyalty program)

با این ماژول می توانید برنامه وفاداری را به فروشگاه خود اضافه کنید. ارائه امتیاز برای ثبت نام، نقد و بررسی، بازدید، ارجاع و خرید سبب افزایش فروش و رضایت مشتریان خواهد شد.

برنامه ارجاعی مشتریان (Referral program)

این ماژول تمام ابزارهای مورد نیاز برای تبلیغ برند شما در بین دوستان مشتریانتان را فراهم می کند. با استفاده از سیستم ارجاع می توانید سبب جذب مشتریان جدید و افزایش رضایت مشتریان شوید.

صفحه پیکربندی دارای دو بخش می باشد. گزینه های موجود در بخش " تنظیمات " عبارتند از: 

  • حداقل تعداد خرید یک مشتری برای آن که پذیرفته شود باید درج گردد. این فیلد را با عددی که مناسب می دانید پرکنید. تا زمانیکه تعداد خرید به این عدد نرسد کاربران شما نمی توانند از این تخفیفات استفاده کنند.
  • تعداد دوستان در فرم دعوتنامه برنامه ارجاعی (حساب مشتری، بخش برنامه ارجاعی). این فیلد را نیز با تعداد مناسب مورد نظرتان پر کنید.
  • نوع تخفیف. شما دو نوع تخفیف مقدار و درصد دارید.نوع تخفیفی را که می خواهید انتخاب کرده و مقدار آن را تعیین کنید تا به واحد پولی که فروشگاه شما پشتیبانی می کند اعمال شود.
    • درصد. مقدار تخفیف پیش فرض 5 درصد می باشد.
    • مقدار تخفیف. مقدار پیش فرض 5 ریال (یا هر واحد پولی دیگری) می باشد.
  • توضیح تخفیف. در این فیلد نامی برای کوپن در همه زبان های فروشگاه وارد کنید.

پس از این که تنظیمات را انجام دادید برای ذخیره تغییرات، روی دکمه " ذخیره " کلیک کنید.

"موقعیت های برنامه ارجاع دهنده"جاییست که شما در آن قوانین مربوط به برنامه ارجاعی را وارد کرده و می توانید محدودیت های مربوط به آن را در یک صفحه جدید تنظیم کنید. مانند "کوپن تنها برای یکسال معتبر است" .

درک فرایند ارجاع

برای توضیح کامل نحوه کار برنامه ارجاعی تان، می توانید توضیحاتی را در "موقعیت های برنامه ارجاعی" بنویسید. پس از تکمیل شرایط، روی دکمه "ذخیره (به روز رسانی متن)" کلیک کنید.

مشتریان پس از ثبت نام، دارای بخش جدیدی با نام "برنامه ارجاعی" در حساب کاربریشان خواهند بود که می توانند مجموع امتیازات خود را در آن ببینند.

در این بخش مشتریان می توانند نام و آدرس ایمیل شخصی را که می خواهند به سایت شما ارجاع دهند را وارد کنند. پس از کلیک روی دکمه " تأیید "، افراد مورد نظر ایمیلی دریافت خواهند کرد.

در تب "دوستان معلق" اسامی افرادی که مشتری به آن ها ایمیل ارسال کرده است اما هنوز خریدی از طرف آنان صورت نگرفته است، نمایش داده می شود. در این تب دکمه ای با عنوان "یاد آوری به دوستان" نمایش داده می شود که مشتریانتان با استفاده از آن می توانند دوباره به افراد مورد نظرشان ایمیل ارسال کنند (دوستان آن ها ایمیلی با محتوای ثبت نام و تأیید سفارش دریافت خواهند کرد).

در آخرین تب با عنوان "دوستانی که معرفی کرده ام"، این امکان برای مشتریان شما فراهم شده است تا اسامی افرادی را که ایمیل ارسال کرده اند و دعوت آن ها را پذیرفته اند و سفارشی را در فروشگاه ثبت کرده اند، مشاهده کنند. زمانی که فردی تصمیم به ثبت نام در سایت می گیرد در فیلد مربوط به برنامه ارجاعی ایمیل معرف را وارد می کند، پس از آن امتیاز این معرفی در پنل کاربر مورد نظر قابل تبدیل به تخفیف می باشد.