پیام های سفارش

زمانی که برای ارسال پیام به مشتریانتان از پرستاشاپ استفاده می کنید ( از صفحه سفارش )، می توانید پیام را به منظور ارسال دوباره آن به سایر مشتریان با سوالات، توضیحات یا دغدغه های مشابه و ... ذخیره کنید.

برای انجام این کار، به صفحه "پیام های سفارش" از منوی "سفارش ها" بروید. پیامی با نام " تأخیر " به طور پیش فرض ذخیره شده است.

ایجاد یک پیام جدید

برای افزودن پیام، روی دکمه " افزودن جدید " کلیک کنید. البته می توانید پیام های پیش فرض را نیز ویرایش کنید.

فیلدهای موجود در فرم ایجاد پیام:

نام. یک نام واضح به پیام خود بدهیدکه بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید.

پیام. متنی را که می خواهید برای مشتری ارسال شود در این فیلد بنویسید.

وقتی فیلدها را پرکردید، روی " ذخیره " کنید.

در صورت نیاز می توانید پیام های زیادی را ایجاد کنید.

ارسال پیام به مشتری

زمانی که پیام های پیش نویس را اضافه کردید، می توانید آن ها را برای مشتری ارسال کنید:

  1. انتخاب پیام پیش نویس.
  2. ویرایش آن در صورت نیاز، به منظور تصحیح محتوا برای سفارش یا مشتری مربوطه.
  3. فعال کردن گزینه " نمایش به مشتری؟ ".
  4. کلیک روی " ارسال پیام ".

 

مشتری پیام را در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت می کند. برای پیگیری این ارتباط به صفحه "خدمات مشتریان" از منوی "مشتریان" بروید.