مدیریت پیوست ها

پرستاشاپ این امکان را برای شما فراهم کرده است تا یک سری پیوست را قبل از خرید مشتریان در اختیار آن ها قرار دهید.

برای مثال، فرض می کنیم شما فروشنده محصولات الکترونیکی هستید، و می خواهید قبل از خرید محصول به مشتریانتان فایلی در مورد نحوه کارکرد محصول بدهید تا آن را مطالعه کنند. در این صورت باید پیوست های لازم برای این کار را آپلود کنید.

البته می توانید پی دی اف راهنمای محصول را مستقیما از طریق صفحه محصول برای دانلود قرار دهید.

هر محصول به صورت جداگانه می تواند دارای پیوست باشد، این کار از طریق تب "پیوست ها " در صفحه محصول ، که در فصل قبلی " افزودن محصولات و دسته بندی های محصول"  از این راهنما توضیح داده شد، انجام می شود. این صفحه به شما اجازه دسترسی به تمام فایل های پیوست شده فروشگاه را می دهد: اگر یک فایل مورد استفاده چند محصول می باشد، تنها باید آن را آپلود کنید.

این امکان برای شما فراهم شده است تا فایل های مورد نیاز خود را قبل از ایجاد ارتباط بین فایل و محصولات آپلود کنید که این کار از طریق صفحه "پیوست ها" در منوی " کاتالوگ " انجام می شود.

 

فراید ثبت یک پیوست جدید شامل مراحل زیر می باشد:

  1. با کلیک روی " افزودن جدید" فرمی برای شما باز خواهد شد.
  2. نام فایل. یک نام به فایل خود، در تمامی زبان های مورد نیاز بدهید.
  3. توضیحات. توضیحی راجع به فایل بنویسید، این قسمت نیز برای تمامی زبان ها مورد نیاز می باشد.
  4. روی " افزودن فایل" برای انتخاب فایل مورد نظر از سیستم خود کلیک کنید.
  5. روی "ذخیره" کلیک کنید.

پس از ذخیره به لیست پیوست ها هدایت می شوید، جایی که فایل های آپلود شده در آن نمایش داده می شوند. این فایل اکنون برای تمام محصولات در تب "پیوست ها" در دسترس خواهد بود.

اکنون برای شما تب "دانلود" در فروشگاه شما ظاهر می شود و مشتریان می توانند این فایل را در صورت نیاز دانلود کنند.