همکاری پرستاشاپ و فونت ایران

مهدی شاد
1395-05-29 17:19:51
4927

همواره یکی از بزرگترین معضلات طراحان ایرانی ، عدم وجود فونت مناسب و استاندارد برای زبان فارسی بوده است. سایت فونت ایران با مدیریت آقای مسلم ابراهیمی با طراحی چندین فونت جدید فارسی ، این معضل را تا حدود زیادی برطرف کرده اند . فونت های طراحی شده توسط این وبسایت برای استفاده در صفحات وب ، اپلیکیشن های موبایل ، چاپ و غیره طراحی شده اند و از کیفیت و استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند . پشتیبانی بسیار خوب این تیم در رفع مشکلات و آپدیتهای منظمی که برای فونت ها منتشر میگردد باعث اطمینان بیشتر مشتریان به محصولات این سایت شده است.

تیم پرستاشاپ فارسی در راستای حمایت از محصولات داخلی و کپی رایت ، همکاری تجاری خود با سایت فونت ایران را آغاز نموده است و از این پس قالبهای تجاری طراحی شده در آی پرستا ، با فونت "ایران سنس" ارائه خواهند شد که به جرآت میتوان گفت بهترین فونت فارسی برای وب میباشد که تا به حال طراحی شده است. البته مشتریان آی پرستا هزینه ای بابت این فونت پرداخت نخواهند کرد و با خرید قالب ، لایسنس استفاده از این فونت را خواهند داشت و این تفاهم نامه تجاری بین تیم آی پرستا و فونت ایران منعقد شده است .

همچنین در آینده با ارائه شدن فونت های جدید برای وب و در سطح فونت "ایران سنس" ، آنها را نیز تهیه میکنیم تا شما عزیزان قابلیت انتخاب فونت دلخواه خود را نیز داشته باشید.

توجه داشته باشید که این فونت ها رایگان نیستند و شما حق استفاده از آنها در سایر وبسایتها را نخواهید داشت. برای این کار باید خود سایت فونت ایران در ارتباط باشید و لایسنس لازم را تهیه نمائید.

امیدواریم که تعداد فونت های استاندارد فارسی در زمینه های مختلف و مخصوصا صفحات وب، روز به روز افزایش یابد و شاهد موفقیت طراحان خوب داخلی باشیم.

(5 رای)
2.8 5 1 5
  • علیرضا
    1395-06-13

    بسیار عالی بود، ممنون و متشکرم