عید نوروز و تعطیلات آخر سال به سرعت داره نزدیک میشه ، اگه شما هم تو صنعت خرده فروشی آنلاین فعالیت میکنید حتما میدونید که فرصت چندانی ندارین تا خودتون رو آماده کنین و صد درصد باز میدونید که این یک فرصت خیلی خوب و حیاتی برای کسب و کار شماست . برای فروشندگان آنلاین ، فروش فصل تعطیلات ، 25-30 درصد از درآمد سالانه اونا رو تشکیل میده . به وضوح زمان بسیار مهمی برای فروشندگان آنلاین محسوب میشه . برای کمک به شما این راهنما رو که حاوی نکات کلیدی و مفیدی می باشد را آماده کرده ایم تا با کمک اون بتونید در این برهه شلوغ تعطیلات ، فروشگاهتون رو درخشان تر و پر رنگ تر کنید و فروش خوبی داشته باشید .به امید جیب های پر پول برای شما صاحبان فروشگاه هایی که از پرستاشاپ محبوب استفاده میکنند .

در این کتابچه شما می آموزید که :

  • تنظیم صحیح فروشگاه برای تعطیلات
  • بهینه سازی طراحی فروشگاه برای حداکثر بودن نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار
  • جمع کردن بازدید بیشتر با نکات سئو مختص تعطیلات
  • تبلیغات موثر برای تبدیل بازدکنندگان به خریداران در تعطیلات
  • ارسال ایمیل های موثر برای کشیدن مشتری به میدان خرید
  • برنامه ریزی برای فصل بعد از تعطیلات
  • مدیریت کامل زمان با چک لیست تعطیلات

عدد ها دروغ نمیگویند ، خرده فروشی آنلاین در تعطیلات میتواند تجارت شما را منفجر نماید ( متحول ) . در آپریل 2015 پیش بینی شده که صنعت تجارت الکترونیک آنلاین به رقم 334 بیلون دلار در تعطیلات آخر سال دست پیدا خواهد کرد که رقم بسیار حیرت انگیزی می باشد .

جالب تر اینکه میزان خرید هایی که در تعطیلات آخر سال یا در مناسبت ها با موبایل انجام میگیرد رشد چشمگیری پیدا میکند ، بنابراین در این ایام حتما باید به فکر رابط کاربری مناسبی برای فروشگاه خود در حالت موبایل باشید ، دلیل این امر نیز کاملا مشخص می باشد ، در ایام تعطیل مردم بیشتر به اینترنت با موبایل و تبلت خود دسترسی دارند تا با پی سی و لپ تاپ .

امید است با برنامه ریزی دقیقی که انجام میدهید ، بتوانید از تعطیلات حداکثر استفاده رو ببرید، هم مشتریان خود را سورپرایز نمایید و هم کسب و کار خود را رونق بخشید .

پس همین الان این کتابچه با ارزش رو به صورت کاملا رایگان و تنها با یک کلیک از آی پرستا دانلود کرده و مطالعه نمایید ، مطمئنا با خواندن این کتابچه میتونید در این ایام تعطیلات آخر سال از فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ خود ، نتایج جالبی کسب نمایید .

برای دانلود کتابچه اینجا کلیک کنید

(0 رای)
0 5 1 0
  • Bazrco.ir gmail.com
    1394-12-27

    شک ندارم بابت این مقاله بسیار جامع زحمت خیلی زیادی کشیده شده.فوق العاده بود.دم شما گرم

    پاسخ مدیر:

    از لطف شما سپاسگذاریم ، امیدواریم بتونید از این کتابچه در جهت رشد کسب و کار خود استفاده بهینه نمایید .

  • banehir.com
    1395-01-11

    سلام ، لطف میکید بفرمایید برای دریافت رمز عبور و باز کردن فایل چه چیزی لازم است؟
    آیا پولی است

    پاسخ مدیر:

    درود

    فایل رایگان است از انتهای مطلب میتوانید آن را دانلود کنید

    موفق باشید

  • cardoya gmail.com
    1395-01-16

    خیلی عالی و حرفه ای ! دستمریزاد .
    بازم از این کارا بکنید لطفا !