سلام به پرستاشاپی های عزیز

همانطور که در جریان هستید ، رفع مشکلات و پشتیبانی محصولات پرستاشاپ فارسی از طریق سیستم تیکت انجام میشود و وعده ما برای رسیدگی به تیکت ها بین 24 الی 48 ساعت است که البته همواره سعی کردیم که تیکتها کمتر از 24 ساعت پاسخ داده شوند . با توجه به اینکه حجم تیکتهای ارسالی شما عزیزان بسیار زیاد است ، تیکتها به ترتیب ارسال و به نوبت رسیدگی میشوند. به همین علت ممکن است شما در کمتر از یک ساعت پاسخ خود را دریافت نمائید یا اینکه چندین ساعت در نوبت رسیدگی بمانید. برای رفع این ابهام و سوالات و راهنمایی های لازم در این خصوص ،  خط پشتیبانی تلگرام راه اندازی شد تا بتوانید از این طریق پیگیر تیکتهای ارسالی خود باشید و از وضعیت آنها مطلع شوید.

برای برقراری ارتباط بر روی لینک زیر را باز کرده و سپس روی دکمه SEND MESSAGE کلیک نمائید

https://telegram.me/ip_support

توجه داشته باشید که از این طریق به هیچ عنوان به مشکلات شما رسیدگی نخواهد شد و این ارتباط تنها برای پیگیری، اطلاع رسانی، راهنمایی و مشاوره است.

همچنین این پشتیبانی هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی ساعت 14  فعال میباشد

(0 رای)
0 5 1 0
  • محمدعلیـ مقیسه
    1395-09-29

    سلام !
    خیلی عالیه ! واقعا زیباست ! بنده صمیمانه از شما بخاطر زحماتی که می کشید تا کاربران براحتی بتوانند از امکانات "پرستاشاپ فارسی"براحتی بهره مند بشوند, کمال تشکر دارم .
    موفق و پیروز باشید وامیدوارم هر روز بتوانید امکانات بیشتری ایجاد کنید. متشکرم وخدانگهدارتون .ارادتمند : محمدعلیـ مقیسه

  • حجت عباسپور
    1395-10-08

    خیلی خوبه

  • محمد
    1395-11-28

    تیکت وقتی جواب داده میشه که بصورت ایمیل میاد این تلگرام چه صیغه ایه اگه قراره پاسخ مشتریان را نده ؟

    پاسخ مدیر:

    پشتیبانی تلگرامی وظیفه پیگیری وضعیت تیکت های شما را دارد و پاسخگویی به سوالات فقط داخل سیستم تیکت انجام خواهد شد