سلام به پرستاشاپی های عزیز
همانطور که در جریان هستید ، رفع مشکلات و پشتیبانی محصولات پرستاشاپ فارسی از طریق سیستم تیکت انجام میشود و وعده ما برای رسیدگی به تیکت ها بین 24 الی 48 ساعت است که البته همواره سعی کردیم که تیکتها کمتر از 24 ساعت پاسخ داده شوند . با توجه به اینکه حجم تیکتهای ارسالی شما عزیزان بسیار زیاد است ، تیکتها به ترتیب ارسال و به نوبت رسیدگی میشوند. به همین علت ممکن است شما در کمتر از یک ساعت پاسخ خود را دریافت نمائید یا اینکه چندین ساعت در نوبت رسیدگی بمانید. برای رفع این ابهام و سوالات و راهنمایی های لازم در این خصوص ، خط پشتیبانی تلگرام راه اندازی شد تا بتوانید از این طریق پیگیر تیکتهای ارسالی خود باشید و از وضعیت آنها مطلع شوید.
برای برقراری ارتباط بر روی لینک زیر را باز کرده و سپس روی دکمه SEND MESSAGE کلیک نمائید
https://telegram.me/ip_support
توجه داشته باشید که از این طریق به هیچ عنوان به مشکلات شما رسیدگی نخواهد شد و این ارتباط تنها برای پیگیری، اطلاع رسانی، راهنمایی و مشاوره است.
همچنین این پشتیبانی هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی ساعت 14 فعال میباشد