برخی از آموزشهای پرستاشاپ را از این به بعد با عنوان ترفند منتشر میکنیم. اغلب نکات و موارد ساده ای هستند که در پرستاشاپ وجود دارند ولی شاید در دید عموم قرار نداشته باشند یا به آنها توجه نشده باشد. شما همچنین میتوانید با کلیک بر روی برچسب ترفند پرستاشاپ ، سایر ترفند ها را مشاهده کنید.

ترفند شماره 1 :

به عنوان اولین ترفند در این مطلب ، آموزش ساخت لینک خاص به صفحه تماس با ما را برای شما توضیح خواهم داد. در این آموزش از تصاویر و لینکهای سایت پیلتن شاپ که از مشتریان خوب پرستاشاپ فارسی هستند استفاده میکنم. ابتدا به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://piltanshop.com/contact-us

این صفحه بصورت پیشفرض کمی متفاوت است و در قالب های مختلف ممکن است شکل ظاهر متفاوتی داشته باشد ولی ساختار کلی آن به همین شکل است. 

تماس با ماهدف ما این است که لینکی به عنوان "ارتباط با مدیر فروشگاه" ایجاد کنیم. برای این منظور کافی است ابتدا به بخش مدیریت پرستاشاپ مراجعه کرده و بر روی "مشتریان>>تماس ها" کلیک نمائید. سپس از جدول این بخش ، شناسه مربوط به مدیریت فروشگاه را به صورتی که توضیح میدهم به لینک اضافه کنید. فرض کنید شناسه مورد نظر 1 است. لینک تماس با مدیریت به این صورت خواهد بود :

http://piltanshop.com/contact-us?id_contact=1

تماس با ماهمانطور که مشاهده میکنید ، در این صفحه به طور پیشفرض تماس با شناسه مورد نظر انتخاب خواهد شد که البته در این سایت به جای "مدیریت" ، شناسه شماره 1 به "همکاری با ما " مربوط میشود. حالا شما میتوانید در منو ، بنر ، اسلاید و ... این لینک را به عنوان ارتباط با مدیریت استفاده کنید. کاملا واضح است که برای ارتباط با سایر بخش ها مثل پشتیبانی ، حسابداری ، فروش و ... هم میتوانید از این روش استفاده کنید.

پرستاشاپ فارسی

(0 رای)
0 5 1 0