نحوه کار با ماژول تیکت آی پرستا - بخش کاربری

پس از انجام تنظیمات و تعریف بخش های مختلف، نوبت به راه اندازی و استفاده از ماژول تیکت میرسد. در این بخش، مرحله به مرحله، عملکرد سیستم تیکت را بررسی میکنیم.

صفحه تیکت

مطابق تصویر زیر، لینک به صفحه تیکت در حساب کاربری مشتریان شما ایجاد خواهد شد و با کلیک بر روی آن به صفحه تیکت در بخش کاربری پرستاشاپ منتقل میشوید.

لینک تیکت در حساب کاربری پرستاشاپ

صفحه تیکت همانند تصویر زیر خواهد بود و شامل دو قسمت است. ستون راست که شامل دکمه ایجاد تیکت جدید است و ستون اصلی که شامل لیست تیکتهای هر کاربر میباشد.

صفحه اصلی ماژول تیکت پرستاشاپ

ارسال تیکت

برای ثبت تیکت جدید، در ستون سمت راست صفحه تیکت، روی دکمه "تیکت جدید" کلیک کنید. به صفحه ارسال تیکت جدید منتقل میشوید که مشابه تصویر زیر است.

ارسال تیکت جدید پرستاشاپ

در ستون سمت راست، دکمه ای برای بازگشت به صفحه قبل و مشاهده لیست تیکتها وجود دارد. در بالای ستون اصلی، بخشی با عنوان "اطلاعاتی در مورد سرویس تیکت" وجود دارد که متن داخل آن از تنظیمات ماژول تیکت قابل ویرایش است ( که در بخش های قبلی توضیح داده شده است). در پایین این بخش، فرم ارسال تیکت قرار گرفته است. عنوان تیکت و واحد مربوطه را انتخاب و سوال یا مشکل خود را در قالب یک تیکت ارسال کنید.

نکته: سیتستم تیکت، قابلیت اضافه کردن فیلدهای ورودی را نیز دارد. به عنوان مثال ما در بازارچه پرستاشاپ فارسی به اطلاعات مدیریت پرستاشاپ برای رفع مشکلات نیاز داریم و چند فیلد برای این منظور تعریف شده است. شما هم در صورت نیاز میتوانید فیلدهای لازم را اضافه نمائید. چنانچه نیاز به چنین کاری دارید، برای راهنمایی با واحد پشتیبانی در تماس باشید (به دلیل حساسیت این بخش و ارتباط مستقیم با دیتابیس، بهتر است حتما پس از گرفتن راهنمایی های لازم انجام شود).

مشاهده و پاسخ به تیکت

برای پاسخ به تیکتها یا مشاهده جواب کارشناسان، باید از لیست تیکتها، روی دکمه "مشاهده" کلیک کنید تا به صفحه مربوطه منتقل شوید. در اینجا برای امنیت بیشتر، لینک های تیکت به صورت تصادفی و رمزنگاری شده ایجاد شده اند و از طریق شماره یا آیدی قابل دسترسی نخواهند بود. همچنین برای مقابله با روباتها، لینک های تیکت به صورت مستقیم قابل دسترسی نیستند و حتما باید از داخل لیست تیکتها، روی دکمه مشاهده کلیک نمائید تا به صفحه آن تیکت منتقل شوید.

پس از باز شدن صفحه تیکت، با صفحه ای مشابه با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

مشاهده تیکت در ماژول تیکت پرستاشاپ

در ستون سمت راست، دکمه بازگشت به لیست تیکتها و همچنین اطلاعاتی در مورد تیکت قابل مشاهده است. در ستون اصلی، کلیه سوال و جوابهای انجام شده در این تیکت به ترتیب قرار میگیرند و در انتهای این لیست، فرم ارسال پاسخ به تیکت نمایش داده میشود (البته در صورتیکه تیکت قفل نشده باشد).


مدیریت دسترسی ها نحوه کار در بخش مدیریت