مدیریت دسترسی های ماژول تیکت پرستاشاپ

بخش دسترسی های پرستاشاپ، به شما امکان محدود کردن دسترسی کاربران به بخش های مختلف را میدهد اما پرستاشاپ به طور پیشفرض دسترسی های کلی را در خود دارد و برای جزئیات کارها نمیتوان محدودیتی اعمال کرد. به عنوان مثال شما میتوانید دسترسی یک مدیر به ویرایش محصولات را ببندید ولی نمیتوانید دسترسی ها را طوری تنظیم کنید که یک مدیر فقط به ویرایش محصولات خاصی دسترسی داشته باشد. با توجه به توضیحاتی که داده شد، ما تصمیم گرفتیم که برای بخش تیکت یک سطح دسترسی مجزا طراحی کنیم.

در واقع شما باید از ترکیب سطح دسترسی های پرستاشاپ و تیکت استفاده نمائید. با استفاده از دسترسی پرستاشاپ باید کلیات دسترسی به بخش های مختلف را تعیین کنید و با استفاده از دسترسی ماژول تیکت، باید جزئیات دسترسی ها و محدودیت های هر کاربر را مشخص کنید.


بخش های مختلف تعریف سطح دسترسی به صورت زیر است :

مدیریت دسترسی ماژول تیکت پرستاشاپ

انتخاب کارمند

سیستم تیکت از کارمندان پرستاشاپ استفاده میکند و برای دسترسی به سیستم تیکت ابتدا باید برای هر شخص یک اکانت مدیریت ایجاد کنید و سپس از این طریق میتوانید آنرا انتخاب کرده و دسترسی به سیستم تیکت را برای وی فعال کنید. طبیعتا برای هر کارمند تنها میتوانید یک سطح دسترسی در تیکت ایجاد نمائید.

شماره موبایل

در صورتیکه از ماژول جامع پیامک پرستاشاپ استفاده میکنید، این شماره موبایل برای اطلاع رسانی از طریق پیامک به کارمندان استفاده میشود.

دسترسی به تمام تیکت ها

چنانچه این گزینه فعال باشد، کارمند در لیست تیکتها، تمامی تیکتها را مشاهده خواهد نمود و در غیر اینصورت، تنها تیکتهای خود را مشاهده خواهد کرد.

فعالسازی حساب

با فعال کردن این گزینه، شما به کارمند خود اجازه میدهید که در صورت نیاز، مشتریان را بلاک کند و یا از حالت بلاک خارج نماید.

فعالسازی پیامک

چنانچه این گزینه فعال باشد، بعد از هر پاسخ مشتری، برای کارمند مسئول آن تیکت یک پیامک ارسال خواهد شد. (آپدیت)

فعالسازی ایمیل

با فعال کردن این گزینه، بعد از هر پاسخ مشتری، برای کارمند مسئول آن تیکت یک ایمیل ارسال خواهد شد.

مجاز به حذف تیکت

همانطور که از نامش مشخص است، به کارمند اجازه میدهد که تیکت ها را در صورت لزوم حذف نماید. البته در سیستم تیکت هیچ تیکتی از دیتابیس حذف نمیشود و تنها غیرفعال شده و نمایش داده نخواهد شد

مجاز به فعالیت نامرئی

این گزینه برای چت مدیران کارایی دارد. (آپدیت)

مجاز به مشاهده واحدها:

در این بخش باید واحد های مجاز و قابل مشاهده برای هر کارمند را انتخاب کنید

مجاز به ارسال به واحدها:

در این قسمت باید واحدهایی که کارمند اجازه دارد تیکت را به آنها ارجاع دهد تعیین نمائید

مجاز به مشاهده وضعیت ها:

در این بخش باید وضعیت های مجاز و قابل مشاهده برای هر کارمند را انتخاب کنید

مجاز به تنظیم وضعیت ها:

در این قسمت باید وضعیت هایی که کارمند اجازه دارد تیکت را در آنها قرار دهد تعیین نمائید

دسترسی به اطلاعات مشتریان:

در این بخش مشخص میکنید که هر کارمند به چه اطلاعاتی از مشتریان شما دسترسی داشته باشد


مدیریت واحد ها نحوه کار در بخش کاربری