مدیریت واحدهای ماژول تیکت پرستاشاپ

چنانچه شما در فروشگاه اینترنتی خود، بخش های مختلفی دارید، میتوانید واحد های مختلفی برای رسیدگی به تیکت ها تعریف کنید. به عنوان مثال ما در بازارچه، در حال حاضر بخش های قالب، ماژول و خدمات داریم. تعریف این واحد ها به شما کمک میکند تا تیکت ها را سریعتر به کارشناس مربوطه برسانید و سرعت عملکرد سیستم بالاتر میرود. توجه داشته باشید که وجود حداقل یک واحد برای تیکت ضروریست.


در ادامه، روند ثبت واحد را مشاهده کنید:

مدیریت واحد ماژول تیکت پرستاشاپ

نام

در این بخش باید نام واحد مربوطه را مشخص کنید. انتخاب نام واحد ها باید به گونه ای باشد که مشتری به راحتی تشخیص دهد که تیکت خود را باید به کدام واحد ارسال کند.

توضیحات

در این قسمت باید توضیحات مربوط به واحد ها را ثبت کنید.

انتخاب کارمند پیشفرض

شما میتوانید برای هر واحد، یک کارمند پیشفرض انتخاب کنید. با انتخاب کارمند پیشفرض، چنانچه تیکتی در این واحد ثبت شود، بلافاصله به کارمند پیشفرض آن ارجاع داده میشود. این کار میتواند سرعت عمل شما در پاسخگویی و رسیدگی به تیکت ها را بالا ببرد.


مدیریت وضعیت ها مدیریت دسترسی ها