تماس ها

به منظور تسهیل ارتباط با مشتریان، می توانید اکانت ارتباطی ایجاد کنید. برای مثال: خدمات مشتریان، پشتیبانی فنی، دپارتمان فروش و ... این ویژگی اجازه می دهد تا مشتریان شما مستقیما با فردی که نیاز دارند ارتباط برقرار کنند.

افزودن تماس جدید

به منظور هدایت پیام ها به گیرنده مورد نظر، باید تماس ها را در فروشگاه پیکربندی کنید.

با کلیک روی صفحه " تماس ها " در منوی "مشتریان"، می توانید به لیست تماس های موجود دسترسی داشته باشید.

با کلیک روی دکمه " افزودن جدید " فرم ایجاد برای شما باز می شود:

  • عنوان. نام ارتباط: که می تواند نام یک شخص یا سرویس خاصی باشد. می توانید از یک عبارت استفاده کنید، مانند"من با سفارشم مشکل دارم"، "من می خواهم یک کالا را برگردانم" یا "من میخواهم با شما همکاری کنم".
  • آدرس ایمیل. آدرس ایمیل می تواند مشابه آدرس ایمیل سایرتماس ها باشد. درحقیقت، تمامی تماس ها می توانند دارای ایمیل مشترک باشند، اگر واقعا یک تیم ندارید- مشتریان متوجه این موضوع نخواهند شد، اما داشتن آدرس های تماس مختلف به معنی این که افراد زیادی در فروشگاه شما کار می کنند، سبب اعتماد آن ها به فروشگاه شما می شود،.
  • پیام ها ذخیره شوند؟ در صورتی که پیامی به ایمیل خدمات مشتریان ارسال شود در صفحه "خدمات مشتری" از منوی "مشتریان"  نیز نمایش داده می شود. اگر این گزینه غیرفعال باشد، پیام هایی که به این تماس ارسال می شوند در پرستاشاپ ذخیره نمی شوند و تنها به ایمیل تعیین شده برای این تماس ارسال می شود. این گزینه برای زمانی که شما بخواهید همکاران بخش خدمات مشتری به پیام ها دسترسی نداشته باشند مفید خواهد بود.
  • توضیحات. یک توضیح کوتاه در حد یک خط، که برای مشتری در فرم تماس نشان داده می شود.

یک مشتری چگونه می تواند با شما ارتباط برقرار کند

برای برقراری ارتباط با تیم شما، مشتریان باید روی لینک " تماس با ما " در بالا یا پایین صفحات کاربری کلیک کنند تا به فرم تماس با ما هدایت شوند.

در ابتدای این فرم مشتریان باید از منوی کشویی "عنوان موضوع" را برای ارتباط با بخش مورد نظرشان انتخاب کنند، آدرس ایمیل خود را وراد کنند و پیام خود را بنویسند. از طریق لیست کشویی "مرجع سفارش" نیز می توانند سفارشی مورد نظرشان را برای بحث انتخاب کنند که پس از انتخاب مرجع سفارش امکان انتخاب محصول نیز برای آنان فراهم می شود.