تنظیمات مشتریان

صفحه " مشتریان " گزینه های مربوط به مشتری را همراه با حالت B2B در اختیار شما قرار می دهد.

  • نوع پروسه ثبت نام.این امکان برای شما فراهم شده است تا برای ایجاد حساب کاربری جدید برای بازدیدکنندگان اجباری برای ثبت آدرس نداشته باشید و یا این که ثبت آدرس ضروری باشد. 

گزینه اول حساب کاربری را سریع تر ایجاد می کند، که مزیت بزرگیست، اما این گزینه صفحه اجباری جدیدی را برای تأیید اعتبار سفارش اضافه می کند که می توانید آن را خاموش کنید.

گزینه دوم برای ایجاد حساب کاربری کمی طولانی تر است، اما حداقل پس از آن شما دارای آدرسی برای تأیید اعتبارسفارش هستید.

  • شماره تلفن الزامی است. مانند گزینه قبل شما می توانید کاربران خود را مجبور به ثبت شماره تلفن کنید. ثبت شماره تلفن می تواند برای شما مفید و کارآمد واقع شود زیرا در این صورت امکان برقراری ارتباط مستقیم با کاربران خود را خواهید داشت اما در بعضی موارد کاربران برای ثبت اینگونه اطلاعات رضایت ندارند.

اگر این گزینه را روی "خیر" تنظیم کنید هم چنان فیلد شماره تلفن در فرم ثبت آدرس نمایش داده می شود اما دیگر اجباری نخواهد بود.

  • نمایش مجدد سبد خرید در بدو ورود. اگر مشتری دارای سبد خریدی باشد که تکمیل نشده باشد، آن را هنگام ورود مجدد به سایت نمایش خواهد داد.
  • یک ایمیل پس از ثبت نام ارسال شود. شما می توانید پس از ثبت نام کاربر در سایت برای آن ایمیلی همراه با خلاصه اطلاعات حساب کاربری آن بفرستید (ایمیل، رمز عبور).
  • تأخیر بازنشانی رمز عبور. شما می توانید حداقل مدت زمان ایجاد رمز عبور جدید را برای مشتری تعیین کنید که به صورت پیش فرض مقدار آن 360 دقیقه یا 6 ساعت می باشد.
  • فعال کردن حالت B2B. حالت B2B ویژگی های جدیدی را به فروشگاه شما اضافه می کند. از این به بعد مشتریان بجای اشخاص حقیقی به عنوان شرکت ها (اشخاص حقوقی) در نظر گرفته می شوند و گزینه های زیر نیز نمایش داده می شوند:
    •  فیلدهای جدید وابسته به اطلاعات تخصصی در پروفایل مشتریان.
    • تعیین قیمت برای گروه های خاص.
    • مدیریت قیمت ها براساس هر مشتری برای تمام کاتالوگ و یا هر شاخه.
    • ایجاد صورتحساب به صورت دستی.
    • و غیره.