پشتیبانی دوره ای فروشگاه اینترنتی
قرارداد پشتیبانی دوره ای پرستاشاپ | برای اینکه با خیال راحت به مدیریت فروشگاه اینترنتی خود بپردازید، میتوانید با تهیه بسته پشتیبانی دورهای پرستاشاپ، امور فنی و تکنیکی را به متخصصین با تجربه آی پرستا بسپارید.
برای بسیاری از مدیران فروشگاههای اینترنتی، وجود یک متخصص پرستاشاپ برای انجام امور فنی و تخصصی فروشگاه اینترنتی، بسیار حائز اهمیت است. گاهی یک اشتباه ساده میتواند عواقب جبران ناپذیری برای آینده ی یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد و یا یک روند اشتباه در تنظیمات، بدون اینکه شما متوجه شوید باعث ناکارآمد شدن فروش شده و کسب و کار اینترنتی شما را دچار اختلال کند. معمولا در دو مقطع، فروشگاههای اینترنتی نیاز مبرم به پشتیبانی تخصصی برای پرستاشاپ دارند، یکی در بدو کار فروشگاه اینترنتی، تا زمانیکه با پرستاشاپ به طور کامل آشنایی پیدا کنند و اصول مهم راه اندازی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ را فرا بگیرند و دیگری در زمانی که فروشگاه به رشد مطلوبی میرسد و مدیر فروشگاه دیگر به تنهایی نمیتواند به همه ی امور فروشگاه رسیدگی کند و تمام بررسی ها و مراقبت ها را به تنهایی انجام دهد.
شرایط و قوانین بسته پشتیبانی دورهای
- شما با خرید این بسته در دوره انتخاب شده (یک ماه یا سه ماه)، میتوانید روزانه فقط به مدت مشخص شده (یک یا دو ساعت) درخواست خدمات فنی داشته باشید.
- چنانچه در یک روز خدمات بیشتری ارایه شود از تعداد روزهای پایان دوره کسر خواهد شد.
- روزهایی که از خدمات استفاده نکرده اید فقط در صورت تایید کارشناسان به تعداد روزهای باقی مانده شما اضافه می شود در غیر اینصورت پس از پایان زمان دوره قابل استفاده نیستند.
- چنانچه در یک روز به خدمات بیشتری از ساعت مشخص شده نیاز داشته باشید، باقی کار در روز بعد انجام شده یا میتوانید طبق روال عادی و با نظر کارشناس، کوپن خدمات خریداری نمائید.
- تیکت های مربوط به این بسته در اولویت بالاتری نسبت به تیکتهای عادی قرار میگیرند.
- خدمات پشتیبانی، مطابق با پشتیبانی آی پرستا و در ساعات کاری روزهای غیر تعطیل انجام میشوند.
- محدودهی خدمات پشتیبانی دورهای، فقط در چارچوب محدودههای مشخص شده در بند بعدی همین صفحه میباشد و سایر خدمات باید به صورت مجزا برآورد هزینه و انجام شوند.
- چنانچه چند فروشگاه پرستاشاپی دارید، میتوانید از این بسته برای همه ی آنها استفاده نمائید.
- ثبت تیکت بهترین راه و مستندترین راه ارتباط با پشتیبانی است اما در طول مدت دوره و به میزان اعتبار خودتان می توانید از راههای ارتباطی دیگر (تلفن و تلگرام) هم اقدام نمایید.
- شروع دوره پشتیبانی شما اولین روز کاری بعد از خرید یا تمدید دوره است.
محدودهی خدمات کارشناسان
- تنظیمات اولیه فروشگاه
- مشاوره و بررسی دسته بندی و محصولات فروشگاه
- ثبت اطلاعات از پیش آماده شده توسط شما در فروشگاه برای محصولات، شاخه ها و سایر بخش ها
- نصب ماژول و قالب (در صورت خرید قانونی و رعایت کپی رایت)
- نصب یا به روز رسانی پرستاشاپ
- انجام تغییرات جزئی در ماژولها و قالب فروشگاه (فقط به تشخیص کارشناس)
- تغییرات جزیی در CSS یا JS ها
- راهنمایی و مشاوره در مورد اینماد، درگاههای بانکی و سایر موارد مشابه
- کشف و رفع مشکلات فنی ناشی از تنظیمات اشتباه
- هرگونه تنظیم فروشگاه و ماژول های استاندارد آن به درخواست شما
- پاسخگویی به سوالات مرتبط با نصب و تننظیمات در نرم افزار فروشگاه ساز
- پیگیری مشکلات گزارش شده توسط شما برای سرعت بخشیدن به رفع مشکل
- پاسخگویی به سایر سوالات مرتبط به حوزه کاری آی پرستا به تشخیص کارشناسان و مدیران آی پرستا
این قرارداد چه خدماتی را شامل نمیشود؟
- تولید محتوا برای محصولات و وبلاگ
- هرگونه برنامهنویسی و تولید ماژول و قالب
- رفع مشکلات اساسی در قالب یا ماژول که نیاز به بررسی توسط برنامه نویس باشد
- هرگونه خدمات که در چارچوب توانمندی یک کارشناس پشتیبانی نباشد
- هرگونه خدمات خارج از چارچوب فروشگاه و پرستاشاپ
- هرگونه مشکلی که حل آن خارج از اختیارات کارشناس باشد (مانند تنظیمات هاست)
محصولات مشابه