اعتبار خدمات فنی و پشتیبانی پرستاشاپ (کوپن پشتیبانی)
300,000 تومان
در صورتی که مشکلی با سایت و فروشگاه خود دارید و تنظیمات یا ماژولها و افزونههای شما نیاز به بررسی فنی و اشکال زدایی (دیباگ) توسط کارشناسان آیپرستا را دارند، بعد از هماهنگی از طریق بخش سیستم تیکت، این بسته خدماتی را خریداری نمایید.
بیش از ۹۹ درصد موفقیت و پاسخگویی در ارایه خدمات اشکال یابی
برای بررسی مشکلات فنی سایت خود نیاز به یک متخصص آشنا به پرستاشاپ دارید؟ نگران نباشید! کارشناسان ما آماده ارایه پشتیبانی به شما هستند. تیم آیپرستا با دارا بودن بالاترین گواهینامه تخصصی از پرستاشاپ فرانسه و با تجربه کافی و بهره مندی از متخصصان متعدد توانسته از زمان تاسیس خود بیش از ۹۹ درصد مشکلات مطرح شده را حل نمایند. آماری که می تواند آیپرستا را به عنوان یکی از برترین خدمات دهنده های پرستاشاپ در جهان تبدیل کند.
ویژگی های کارشناسان پشتیبانی آیپرستا (پرستاشاپ فارسی):
بیش از 13 سال سابقه پشتیبانی حرفه ای پرستاشاپ در ایران
تنها دارنده گواهینامه پلاتینیوم پرستاشاپ در ایران (بالاترین درجه تخصصی از پرستاشاپ فرانسه)
دارای متخصصانی با سوابق و زمینه کاری متفاوت
آشنایی کامل با PHP و توابع آن، تنظیمات سرور و php.ini
آشنایی کامل با روش های دیباگ پرستاشاپ و php
آشنایی کامل با Smarty و ویرایش قالب ها
آشنایی کامل با MySQL و پایگاه داده پرستاشاپ
آشنایی کامل با Javascript و jQuery
آشنایی کامل با مدیریت و تنظیمات پرستاشاپ
آشنایی کامل با کنترل پنل های مختلف مدیریت هاست
همکار مستقیم پرستاشاپ جهانی
تنها بومی کننده پرستاشاپ در ایران
شرایط خدمات
این بسته برای ارایه خدمات و پشتیبانی به سایت شما به میزان حداکثر کوپن خریداری شده می باشد و بسته به نوع خدمات ارایه شده (عادی، کارشناسی و تخصصی) و مدت زمان پشتیبانی محاسبه می شود. کوپن خدمات باقی مانده شما برای آینده محفوظ میماند.
در صورتی که کوپن خدمات بیشتری را به صورت یکجا خریداری نمایید میتوانید از تخفیف در هزینه استفاده نمایید و کوپن اضافه را را برای آینده ذخیره کرده و بعد از ثبت تیکت با سرعت بیشتری مشکلات شما پیگیری خواهد شد.
با هربار افزودن این محصول به سبد خرید به میزان کوپن انتخاب شده خدمات رفع اشکال خریداری میکنید.
آیپرستا به عنوان یک تیم حرفهای خدمات فروشگاهی در ایران با دقت کامل و رعایت اخلاق حرفهای و امانت داری کوپن را محاسبه کرده و کاملا به حقوق مشتریان پایبند است.
برای رفع مشکل حداقل به اکانت ftp با دسترسی به تمام فایل های مورد نیاز از فروشگاه ضروری است.
برای رفع مشکلات دیتابیس نیاز به اطلاعات هاست و اتصال به دیتابیس داریم.
برای رفع هر نوع مشکلی دسترسی به بخش های مورد اشکال و تنظیمات بخش مدیریت ضروری است.
چنانچه این پشتیبانی را برای ارایه خدمات توافق شده خریداری می نمایید، ممکن است بابت هر گونه خدمات اضافه بر توافق نیاز به پرداخت هزینه اضافه داشته باشید. بنابراین قبل از تهیه خدمات پشتیبانی حتما از طریق بخش تماس با ما یا راههای ارتباطی بازارچه (پشتیبانی تلگرام، چت آنلاین ، تلفن، تیکت)، با کارشناسان ما مشورت نمائید.
مبلغ پرداخت شده بابت زمان و تخصص صرف شده برای بررسی فنی، رفع مشکل یا ارایه راهکار مناسب برای فروشگاه میباشد و پس از ورود به سایت شما و انجام بررسی، بازپس داده نمی شود. چنانچه مشکل توسط کارشناسان ما رفع نشود و یا راهکار مناسبی به شما ارایه نشود با تایید کارشناسان ما مبلغ پرداخت شده قابل برگشت خواهد بود.
اگر فکر میکنید در آینده نیز به خدمات آی پرستا نیاز خواهید داشت، بهتر است بالاترین کوپن خدمات را خریداری کرده و مازاد آنرا برای خود ذخیره نمائید تا هزنیه نهایی برای شما اقتصادی تر باشد.
نکات مهم:
- بسته های پشتیبانی قابل تعویض نیستند، پس در انتخاب میزان کوپن خدماتی دقت نمائید.
- بعد از ثبت سفارش، اطلاعات پرستاشاپ، هاست و شرح مشکل خود را به صورت پیام فقط در صفحه «تیکت» اعلام نمایید.
محصولات مشابه
سلام
چند تا سوال داشتم ولی پاسخی دریافت نکردم .
سلام
بهتره سوالاتتون رو در بخش تیکت یا تلگرام شرکت ارسال کنید. این بخش با توجه به حجم زیاد پرسش های مطرح شده به ترتیب پاسخ داده میشه.
سلام
من دکتر صالح زاده مدیر سایت پت شاپ هستم .در سایت چند مورد است که می خواستم شما انرا بررسی کنیسد
در گزینه ارسال یک گزینه اضافه کنم
در معرفی فروشگاه یک سطر را خذف کنم
تعداد افراد بازدید کننده در سایت اضافه نمی شود وقتی بازدید می کنند
....
بازدید و فروش سایت من فوق العاده کم شده پشتیبانی برای سئو سایت می خواستم .و راهمانیی جهت بهتر کردن سایت
لطفا راهنمایی کنید
سلام
لطفا درخواستتون رو از بخش تیکت https://ipresta.ir/support ارسال کنید همکارانم مشکلاتتون رو بررسی و درخواست هاتون رو برآورد می کنند.
سلام میشه بیشتر راهنمایی کنید ؟ اگر بسته های خدمات فنی فروشگاه را خریداری کنیم بررسی مشکلات فنی به صورت تیکت هست یا تلفنی ؟
سلام
بله به صورت تیکت هست. شما وقتی مشکلی رو گزارش میکنید، بررسی میشه و با توجه به نوع مشکل و مدت زمانی که صرف این مشکل میشه، مقداری کوپن از اعتبار شما کسر میشه.
البته رفع اشکالاتی که مربوط به محصولات خریداری شده باشه، در مدت زمان پشتیبانی رایگان هست.
سلام
من دکتر صالح زاده مدیر سایت g*.org هستم .از دیروز سایت لود نمی شود و خطای 500 را پیغام می دهد . و ایمیل سایت هم از مدتی پیش فعال نیست. لذا درخواست شود .جواب را به ایمیل شخصی من * ارسال نمایید .
با تشکر دکتر صالح زاده
سلام
مشکلات و پشتیبانی محصولات صرفا از طریق تیکت انجام میشوند. لطفا مشکل ایمیل خود را حل نموده و تیکت بزنید.
با تشکر
در سایت من خطاهای زیادی ایجاد شده که در بخش تیکت خدمت شما عرض کردم.
عملا امکان انتخاب بعضی از محصولات توسط مشتری وجود ندارد و پیغام خطای
Impossible to add the product to the cart.
textStatus: 'error'
errorThrown: 'Internal Server Error'
responseTex
را میدهد
سلام
نیازی به اعلام در این بخش نبود، ارسال اطلاعات کامل در تیکت کفایت میکنه و باید منتظر باشید تا تیکت شما بررسی بشه.
تمامی تیکت ها به نوبت رسیدگی خواهند شد.