عیدی آی پرستا در نوروز 98

مهرشاد ذاکریان
1397-12-29 08:42:09
1028

یک سال دیگر گذشت. امسال 8 امین سالی است که در کنار شما هستیم. 8 سال است که با هدف پیشرفت کیفیت تجارت الکترونیک ایران در تلاش هستیم. حال تا این لحظه بیش از 16000 نفر عضو خانواده بزرگ آی پرستا هستند و بیش از 6000 فروشگاه با پرستاشاپ در ایران راه اندازی شده است. 8 سال است که با افتخار میزبان بزرگ ترین و فعال ترین جامعه کاربری فروشگاه های اینترنتی ایران بوده ایم. البته این پایان کار نیست، بلکه سرآغازی است برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت خدمات و محصولاتمان تا بتوانیم پاسخگوی نیاز یکایک شما عزیزان باشیم.

سال جدید را همراه با بهترین آرزوها برای جامعه بزرگ پرستاشاپ در ایران تبریک می گوییم. می دانیم که یک سال سخت را پشت سر گذاشته ایم ولی امیدواریم سال ۹۸ با تلاش مضاعف و پشتکار بیشتر سالی پربارتر برای جامعه پرستاشاپ و البته همه ایران باشد.

از آی پرستا عیدی بگیرید

نوبتی هم باشه، نوبت عیدیه! امسال برنامه داریم تا از شروع سال تا رسیدن به موفقیت برای شما برنامه ریزی داشته باشیم. به همین دلیل از اوایل اسفند ماه 1397 جشنواره #سالنو آی پرستا را آغاز کردیم تا بتوانید با تخفیف های ویژه قالب ها و ماژول های خود را تهیه کنید و سال جدید را با قدرت بیشتری شروع کنید. اما اگر به هر دلیل موفق به استفاده از این تخفیف ها نشده اید، نگران نباشید!

در ایام عید، از 1 فروردین 1398 لغایت 13 فروردین ماه، با خرید از آی پرستا 30% مبلغ سفارش خود را به صورت بن تخفیف برای خرید مجدد از بازارچه دریافت خواهید کرد. می توانید با این بن ماژولها، قالب و خدمات مورد نیاز خود را در سال جدید تهیه کنید.

سال جدید، محصولات جدید

سال 1398 تغییر و تحولاتی در آی پرستا خواهیم داشت که برخی از آن ها را در خبر جشنواره #سالنو اطلاع رسانی کردیم و برخی دیگر در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهند شد. اما به طور کلی در سال جدید محصولات جدید و متفاوتی راد با کیفیت بین المللی عرضه خواهیم کرد، محصولاتی برای پوشش تمام نیازهای جامعه کاربری پرستاشاپ. همچنین برنامه های آموزشی جدیدی را برای سال 98 در دستور کار داریم.

برای همه شما همراهان همیشگی آی پرستا، آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم سال جدید برای شمالی سالی پر از برکت و پیشرفت باشد. سال نو مبارک

شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس

طعم خوب تجارت آنلاین با آی پرستا

(5 رای)
4.2 5 1 5