جشنواره نوروز 1398

مهدی شاد
1397-12-08 16:59:59
961

درود به پرستاشاپی های عزیز

یک سال دیگر هم در کنار شما عزیزان سپری شد و چیزی به انتهای آن باقی نمانده است. خوشحالیم که هر سال بر تعداد فروشگاههای موفق پرستاشاپی افزوده میشود و ما میتوانیم با دیدن آنها ذوق زده شده و با انگیزه ی بیشتری به آینده چشم داشته باشیم.

چنانچه سال پر رونقی را پشت سر گذاشته اید و یا سال بی رونقی داشتید، هرگز این وضعیت را ملاک تصمیم گیری خود برای آینده قرار ندهید. لازم است که با چشم باز و پشتکار بیشتر کار خود را ادامه دهید تا زمانیکه بازار به ثبات رسید، وضعیت مناسبی داشته باشید. پیشاپیش از جانب خودم و تمام همکارنم در مجموعه ی آی پرستا، فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک عرض میکنیم و امیدواریم که هر چه زودتر وضعیت کشور در سال جدید به حالت عادی بازگردد.

جشنواره #سالنو

امسال هم مانند سالهای گذشته، جشنواره نوروزی خواهیم داشت ولی با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، تصمیم گرفتیم که هم درصد تخفیف ها بیشتر باشد و هم جشنواره را زودتر از سالهای گذشته شروع کنیم. امیدواریم که از عملکرد مجموعه ما در این سالها رضایت داشته باشید. لازمه ی موفقیت تیم آی پرستا، موفقیت تک تک شما عزیزان است و ما تمام توان خود را برای رسیدن به این هدف به کار گرفته ایم.

کلیه ی تخفیف ها تنها تا آخرین ساعت از آخرین روز سال 1397 فعال خواهند بود و این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مشاهده همه محصولات تخفیف دار

سال جدید قالب جدید

برای خانه تکانی سایت خود، میتوانید قالب جدید تهیه کنید. ما طرحی به نام "طرح تعویض قالب" داریم که با استفاده از این طرح میتوانید یک قالب جدید برای دامنه ی فعلی خود با تخفیف ویژه تهیه کنید. برای اطلاع از جزئیات این طرح باید یک تیکت در بخش پشتیبانی آی پرستا ثبت کنید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهند.

آی پرستا در سالی که گذشت

تمرکز بر خدمات

یکی از مهمترین تغییرات آی پرستا در سال 1397، تمرکز بر ارائه ی خدمات بهتر و بیشتر بود. در گذشته به دلیل حجم بسیار بالای تیکت های ارسالی و کمبود نیروی متخصص، معمولا نارضایتی هایی در بخش خدمات داشتیم. با اضافه شدن کارشناسان پشتیبانی و تمرکز بیشتر بر ارائه خدمات به جای ارائه ی محصولات، تقریبا در حال حاضر مشکلی در بخش خدمات نداریم و کلیه درخواستها به سرعت رسیدگی میشوند.

تغییر سیستم تیکت

در راستای تمرکز بر خدمات، یکی از اقدامات مهم آی پرستا، انتقال سیستم تیکت از حالت قبلی به ماژول تیکت آی پرستا بود. این ماژول بر اساس نیازهای بخش خدمات و به منظور سرعت بخشیدن به پیگیری امور مشتریان، برنامه ریزی و طراحی شد و به همین دلیل باعث بالا رفتن راندمان بخش پشتیبانی گردید. روزانه بین 100 تا 200 تیکت در بخش پشتیبانی رسیدگی میشود که قطعا بدون برنامه ریزی، هماهنگی و مهارت کارشناسان، رسیدگی به این حجم از تیکت ها کاری بسیار دشوار خواهد بود.

طرح قرارداد خدمات پشتیبانی

در ادامه ی هدف تیم آی پرستا بر تمرکز بر بخش خدمات، با توجه به درخواستهای مکرر مشتریان، این طرح را به فاصله کوتاهی از یکدیگر ارائه کردیم. هدف از این طرح، کمک به فروشگاههایی است که نیاز به وجود یک کارشناس فنی در کنار خود دارند ولی یا چنین کارشناسی را پیدا نمیکنند و یا توان پرداخت هزینه های سنگین و دردسر های استخدام را ندارند.

راه اندازی بخش اددانز

متاسفانه به دلیل گسترش تحریم ها ما نتوانستیم بخش فروش خارجی را آنگونه که انتظار داشتیم تسهیل کنیم. این بخش برای فروش محصولات خارجی پرستاشاپ راه اندازی شد و هدف ما ارائه ماژولها و قالبهای پرستاشاپ و همچنین سایر سرویسهای مرتبط در این قسمت می باشد. در همین راستا، آی پرستا نمایندگی رسمی چندین شرکت خارجی را نیز اخذ کرده و محصولات آنها را به صورت معتبر و قانونی ارائه میکند. مشتریان زیادی در این بخش داریم و به زودی تغییرات بیشتری هم در راه هستند.

پرستاشاپ وارد کتاب درسی شد

اسکریپت پرستاشاپ، به عنوان نمونه ی موفق یک اسکریپت فروشگاه ساز بین المللی که به طور کامل با زبان فارسی سازگار میباشد، مورد تائید مسئولین قرار گرفت و از مهر سال 1397 در کتاب درسی هنرستان وارد شد.

برگزاری دوره های پرستاشاپ

یکی دیگر از اتفاقات مهم سال 1397، برگزاری چند کلاس و میت آپ پرستاشاپ بود. البته به دلیل تحریم های بیشتر و مشکلات نرم افزاری، وقفه ای در ادامه این راه پیش آمد که قطعا در سال آتی برطرف شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

اولین روز پرستاشاپ ایران

امسال برای اولین بار، روز پرستاشاپ ایران را در اولین سالگرد عقد قرارداد نمایندگی رسمی پرستاشاپ برای ایران برگزار کردیم. در این جشنواره، پرستاشاپی های عزیز از طریق گردونه ی شانس، جوایز نقدی و غیر نقدی دریافت کردند. تیم آی پرستا هر سال برای روز پرستاشاپ، برنامه ی ویژه ای خواهد داشت و سعی داریم که این روز هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود و خاطره ی خوبی را در ذهن شما عزیزان بر جای بگذارد

برنامه های آی پرستا برای سال 1398

استحکام بخش خدمات

حفظ وضعیت موجود بخش خدمات، یکی از مهمترین اولویت های ما در سال آینده میباشد. ممکن است برای این هدف، چند نیروی جدید به تیم آی پرستا اضافه شوند تا با مشکل کمبود کارشناس در بخش های مختلف مواجه نشویم.

آمادگی برای مهاجرت به نسخه جدید

متاسفانه تکامل پرستاشاپ 1.7 بیش از حد انتظار ما طولانی شده است. البته تقریبا نسخه 1.7 به مراحل پایانی نزدیک شده است و فکر میکنم در فصل بهار، نسخه کاملا پایدار و قابل اطمینان، منتشر خواهد شد. از نظر ما، با توجه به عملکرد و روش کار تیم پرستاشاپ بر روی نسخه 1.7، احتمالا این نسخه، یک نسخه موقت (آزمایشی) برای انتقال پرستاشاپ به هسته ی جدید است و نسخه ی نهایی و کامل ممکن است پرستاشاپ 1.8 باشد. در هر صورت، قطعا پرستاشاپ بعد از انتقال کامل به هسته ی جدید، بسیار پر قدرت تر از گذشته خواهد بود و ما باید آماده باشیم که فروشگاه های زیادی را به این نسخه منتقل کنیم. این آمادگی شامل آماده سازی قالب و ماژولهای مختلف بومی برای این نسخه و همچنین بررسی مشکلات انتقال فروشگاه هاست.

تحول قالبها و ماژولهای آی پرستا

در سال 97 تقریبا توانستیم به خواسته های خود در بخش خدمات دست پیدا کنیم و خوشبختانه در حال حاضر از وضعیت پشتیبانی و خدمات آی پرستا راضی هستیم. در سال آتی در کنار حفظ جایگاه این بخش، توسعه ماژولها و قالبهای بومی، اولویت اول آی پرستا خواهد بود. تغییرات گسترده ای در این راه در حال انجام هستند که به زودی شاهد آنها خواهید بود. هدف این است که امکانات فروشگاهها را تا حد ممکن افزایش دهیم تا هیچ بهانه ای برای موفق نشدن وجود نداشته باشد :)

آموزش های حرفه ای

در سال 97 چند دوره ی آموزشی در سطح ابتدایی برگزار شد. در سال آتی ما برنامه مدونی برای بخش آموزش خواهیم داشت و به صورت منظم دوره های آموزشی ارائه خواهند شد. همچنین در نظر داریم که آموزش های سطح حرفه ای را برای علاقه مندان به پرستاشاپ آماده کنیم که میتواند با ارائه مدرک رسمی پرستاشاپ باشد. برای بخش آموزش، برنامه های زیادی داریم که در فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهند شد.

برای سال آتی برنامه های دیگری هم چیده شده اند که فعلا محرمانه هستند و به محض اجرایی شدن، به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهند شد. تمام برنامه های ما در تیم آی پرستا با یک هدف مشترک دنبال میشوند. همانطور که در مطالب قبلی هم گفته بودم، هدف از تشکیل آی پرستا، بهبود کیفیت فروشگاههای اینترنتی و تجارت الکترونیک ایران بوده و ما همچنان در تمام برنامه های خود به این هدف پایبند هستیم.

طعم خوب تجارت آنلاین

با

آی پرستا

خوشحالیم که با ما هستید و پایان سال پرفروش و نوروز خوشی را برای همه ی شما عزیزان آرزو میکنیم 

(2 رای)
5 5 1 2
هیچ دیدگاهی وجود ندارد