در این مقاله تصمیم داریم درباره‌ی ایجاد دسترسی روی گوگل سرچ کنسول برای دیگر اکانت‌ها و حساب های کاربری صحبت کنیم و مراحل آن را بیان کنیم دلیل این موضوع درخواست های شما عزیزان در تیکت و تماس ها مبنی بر روش ایجاد دسترسی بوده است. همراه آی پرستا باشید...

 

پیش نیاز

قبل از اقدام به انجام این کار نیاز هست که با اکانت لاگین شده گوگل روی سیستم یا لبتاب بهgoogle search console وارد شوید و سایت خود را در آن ثبت نمایید.

مراحل انجام کار به این شرح است:

  1. بخش Setting 

در مرحله ابتدایی و پس از ورود به ابزار گوگل سرچ کنسول در منوی سمت چپ بخش setting را پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید

 

  1. بخش Users and permissions

روی بخش Users and permissions کلیک نمایید. (لازم است با ایمیلی که سرچ کنسول را ایجاد کرده اید این کار را انجام دهید.) اکانت هایی که از اکانت اولیه دسترسی گرفته باشند در این مرحله به کار نمی‌آیند و بخش Users and permissions برای آنها قابل دسترسی و نمایش نیست. برای انجام ادامه مسیر ایجاد دسترسی روی گوگل سرچ کنسول برای دیگر اکانت‌ها به بخش بعدی توجه کنید.

 

3.ADD USER را بزنید

در این بخش تمامی اکانت هایی که دارای دسترسی هستند را می‌توانید مشاهده نمایید. (برای حذف دسترسی بر روی علامت 3 نقطه کلیک نمایید. ) در بخش بالا سمت راست روی ADD USER کلیک نمایید.

 

  1. ورود اطلاعات

جی میل را وارد کرده و سطح دسترسی آن را تعیین نمایید. بر روی ADD کلیک کنید. عبارت FULL دسترسی کامل را برای صاحب ایمیل باز می‌کند و دسترسی RESTRICED دسترسی با محدویت است.



 نکته مهم:

بعد از انجام کار این دسترسی را پاک کنید.

 

تمام شما موفق شدید دسترسی روی گوگل سرچ کنسول برای دیگر اکانت‌ها را به طور کامل انجام دهید

 

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد