آغاز دوره های آموزشی پرستاشاپ

مهرشاد ذاکریان
1397-02-08 13:00:41
1206

دوره های آموزشی پرستاشاپ فارسی شروع شد

باز هم خبرهای خوب برای کاربران عزیز پرستاشاپ فارسی! چند روز پیش خبر راه اندازی بخش مستندات و راهنمای جامع پرستاشاپ به زبان فارسی را اطلاع رسانی کردیم. در ادامه اقدامات آی پرستا جهت ارتقا سطح دانش کاربران پرستاشاپ و جهت همیاری مدیران فروشگاه های پرستاشاپی برای ایجاد و مدیریت فروشگاه هایی با کیفیت و کارایی بالاتر، دوره های آموزشی پرستاشاپ را آغاز کردیم.

دوره های آنلاین و حضوری پرستاشاپ فارسی

با توجه به شرایط مختلف جامعه کاربران ایرانی پرستاشاپ و گستردگی محدوده جغرافیایی آن ها، دوره های آموزشی پرستاشاپ فارسی که توسط آی پرستا برگزار می گردد بصورت موضوعی بوده و در دو نوع آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد. برخی از این دوره ها رایگان خواهند بود و برخی دیگر مستلزم ثبت نام و رزرو می باشند. سعی آی پرستا بر این است که تمامی موضوعات و محدوده های آموزشی پرستاشاپ از مقدماتی تا پیشرفته و همچنین نوع کاربری پرستاشاپ از مدیریت و راه اندازی تا توسعه و برنامه نویسی سیستم و همچنین طراحی قالب و ماژول برای پرستاشاپ را به مرور زمان پوشش دهد.

دوره های آنلاین بصورت ثبت نامی و ارسال دعوت نامه توسط ایمیل خواهد بود و جهت ثبت نام دوره های حضوری، اطلاع رسانی مربوطه در مورد شهر و محل برگزاری، نحوه ثبت نام و تهیه بلیط از طریق کانال های اطلاع رسانی آی پرستا انجام می گردد. همچنین فیلم دوره های آموزشی آنلاین پرستاشاپ برای شرکت کنندگان دوره بصورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کاربرانی نیز که موفق به شرکت در دوره نشده باشند فیلم آموزشی مربوطه پس از پایان دوره برای خرید قرار خواهد گرفت.

میت آپ های دوستانه پرستاشاپ

در کنار برنامه ها و دوره های آموزشی پرستاشاپ، گردهمایی تحت عنوان میت آپ پرستاشاپ توسط آی پرستا برگزار خواهد شد. میت آپ ها بر خلاف کلاس ها و جلسات رسمی، جنبه یک گردهمایی دوستانه را دارند که موضوعات آن در هر میت آپ متفاوت خواهد بود. هدف از برگزاری میت آپ ها آشنایی کاربران با پرستاشاپ و راه اندازی فروشگاه اینترنتی، آشنایی مدیران فروشگاه های پرستاشاپی با یکدیگر، آشنایی کاربران با توسعه دهندگان و فری لنس های پرستاشاپ و سایر افراد و خدمات دهندگانی است که به هر نحو می توانند در کنار یکدیگر به ارتقای سطح فروشگاه های پرستاشاپی و یکدیگر کمک کنند.

موضوعات هر میت آپ قبل از برگزاری اطلاع رسانی خواهد شد تا افرادی که تمایل دارند در آن میت آپ شرکت کنند. اما بطور معمول میت آپ ها می توانند موضوعاتی همچون آشنایی با فرشگاه های اینترنتی، آموزش پرستاشاپ، اشتراک تجربیات فروش، معرفی فروشگاه های موفق و سخنرانی مدیران فروشگاه های برتر پرستاشاپی، معرفی و آشنایی با خدمات دهندگان پرستاشاپ و سفیران پرستاشاپ و ... باشند.

اولویت برگزاری میت آپ ها در شهرهایی است که پتانسیل بالاتری داشته باشند. اگر فکر می کند شهر شما دارای پتانسیل بالایی برای برگزاری میت آپ می باشد می توانید با بخش بین الملل شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس (آی پرستا) در تماس باشید.

سمینارها و نمایشگاه ها را فراموش نکرده ایم!

در کنار کلاس های آموزشی و میت آپ های دوستانه پرستاشاپ، آی پرستا تمام سعی خود را جهت برگزاری سمینارهای مختلف مرتبط با موضوع فروشگاه های اینترنتی و پرستاشاپ انجام خواهد داد. در عین حال، جهت معرفی خدمات و سهولت دسترسی به آن ها برای کاربران ایران و جهان، در نمایشگاه های مرتبط با تجارت الکترونیک و سایر نمایشگاه های مربوطه چه در ایران چه در خارج از ایران در صورت امکان شرکت خواهیم کرد (به نمایندگی رسمی از پرستاشاپ فرانسه) و آن را به کاربران اطلاع رسانی می کنیم.

آموزش توسط برجسته ترین و شناخته شده ترین اساتید ایران و جهان

تمامی دوره های آنلاین، حضوری، سمینارها و میت آپ های پرستاشاپ فارسی، توسط اساتید و متخصصین برجسته ایران و سایر نقاط جهان برگزار می گردد. از این رو کیفیت دوره های برگزار شده توسط آی پرستا تضمین شده خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند بیشترین استفاده را از این دوره ها جهت ارتقاء کیفیت فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده توسط پرستاشاپ خود و یا مشتریان خود داشته باشند.

خبر خوب دیگر آن که در این دوره های آموزشی آنلاین و حضوری، امکان پرسش سوال های مرتبط با موضوع دوره را خواهید داشت و می توانید از استاد دوره پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اولین دوره آنلاین آموزشی پرستاشاپ، کاملا رایگان

هدف آی پرستا از برگزاری دوره های آموزشی پرستاشاپ افزایش کیفیت و کارایی فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده با پرستاشاپ می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم اولین کلاس آنلاین پرستاشاپ را با موضوع "تنظیمات اولیه و ضروری پرستاشاپ 1.6" با ظرفیت محدود به صورت کاملا رایگان برگزار کنیم. ثبت نام این دوره برای عموم آزاد بوده و جهت مطالعه سرفصل ها و رزرو شرکت در این دوره و دریافت دعوتنامه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

کلاس آنلاین رایگان آموزش تنظیمات اولیه و ضروری پرستاشاپ 1.6

نحوه ی ثبت نام و شرکت در دوره سایر دوره ها متعاقبا از طریق کانال های اطلاع رسانی و سایت آی پرستا اطلاع رسانی خواهد شد. البته توجه داشته باشید ظرفیت دوره های آموزشی پرستاشاپ محدود بوده و اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر اقدام به رزرو کرده باشند.

خبرهای هیجان انگیز دیگر...

این پایان ماجرا نیست! خبرهای هیجان انگیز دیگری نیز در ارتباط با دوره های آموزشی پرستاشاپ در راه هستند. منتظر خبرهای خوب بعدی ما باشید :)

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و یا نظری از ارتباط با این دوره های آموزشی دارید، لطفا ما را از آن ها بی بهره نگذارید. بخش نظرات همین خبر آماده دریافت پیشنهادها و نظرات شما در جهت بهبود کیفیت برگزاری این دوره ها می باشد.

امیدواریم برگزاری این دوره ها بیش از پیش افزایش رضایت کاربران پرستاشاپ فارسی را به دنبال داشته باشد

با تشکر، تیم پرستاشاپ فارسی، آی پرستا

(2 رای)
5 5 1 2
هیچ دیدگاهی وجود ندارد