طبق برنامه جدید توسعه پرستاشاپ در ایران، جهت پوشش سلایق مختلف کاربران ایرانی پرستاشاپ و همچنین نیازمندی های آن ها و با توجه به این موضوع که کاربران ایران دسترسی به سیستم های پرداخت بین المللی (پی پال، ویزاکارت، مسترکارت و ...) ندارند، آی پرستا تصمیم به ارائه قانونی افزونه های خارجی (ماژول و قالب) گرفت که پیش تر در این مقاله به آن اشاره کردیم.

هم اکنون آی پرستا موفق به عقد قرارداد همکاری با کمپانی joseaguilar اسپانیا گردیده است. با ادامه این خبر با ما همراه باشید.

معرفی شرکت joseaguilar

آشنایی با مجموعه joseaguilar

برند معروف joseaguilar یا همان خوزه اگوییلار در اسپانیا واقع شده و بیشتر با ماژول چند فروشندگی JA Marketplace شناخته شده می باشد. این مجموعه در زمینه توسعه و طراحی ماژول های پرستاشاپ فعال بوده و ده ها ماژول کاربردی را تا کنون ارائه کرده است.

همچنین این مجموعه در سال 2015 موفق به دریافت جایزه بهترین ماژول پرستاشاپ در کشور اسپانیا گردید و ماژول JA Marketplace یکی از پرفروش ترین ماژول های پرستاشاپ در دنیا می باشد.

نحوه همکاری آی پرستا و joseaguilar

از آن جایی که کاربران ایرانی دسترسی مستقیم به خرید از سایت joseaguilar.com را ندارند، آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ در ایران، وارد رایزنی با این مجموعه شد تا قابلیت خرید مستقیم محصولات این سایت را برای کاربران مقیم ایران فرآهم کند. پس از این رایزنی ها مجموعه joseaguilar با این درخواست همکاری موافقت نمود و فروش محصولات این مجموعه در ایران آغاز شد.

طبق صحبت های انجام شده، قرار بر شروع همکاری با ماژول چند فروشندگی JA Marketplace شد که بنابر این تصمیم، آی پرستا این ماژول را به طور کامل برای زبان فارسی بومی سازی کرده (ترجمه، راستچین سازی، اصلاح ایمیل و ...) و آن را به طور مستقیم در بخش addons.ipresta.ir برای فروش قرار داد. کاربران ایران می توانند از طریق درگاه پرداخت ایرانی عضو شتاب محصولات joseaguilar را خریداری کرده و آن ها را به طور مستقیم در حساب کاربری خود دریافت نمایند. آی پرستا آخر هر ماه میزان فروش محصولات را با این مجموعه با ارز یورو تسویه حساب خواهد کرد.

شایان ذکر است به مرور زمان چندین ماژول دیگر از مجموعه joseaguilar بصورت کاملا بومی و فارسی بر روی وبسایت addons.ipresta.ir قرار خواهد گرفت.

مشاهده بخش فروش افزونه های خارجی

مشاهده ماژول چند فروشندگی JA Marketplace

مشاهده سایت joseaguilar

اطلاعات بیشتر در مورد این خبر در سایت joseaguilar.com (اینجا کلیک کنید)

با تشکر، تیم پرستاشاپ فارسی، آی پرستا

(3 رای)
3.3333333333333335 5 1 3
هیچ دیدگاهی وجود ندارد