تقویم تجارت الکترونیک 2018 پرستاشاپ

مهرشاد ذاکریان
1397-04-29 09:06:13
430

فروشگاه خود را برای فروش بیشتر در آینده با استفاده از تقویم مخصوص تجارت الکترونیک 2018 پرستاشاپ آماده کنید!

شروع تابستان، دوره ای حیاتی برای فروشندگان اینترنتی است. ما چند نکته را گردهم آوردیم تا به شما کمک کنیم ارتباطات فروش رویدادهای فروش آتی خود که فروش اینترنتی شما را سر پا نگه می دارد بیشتر کنید.

تقویم تجارت الکترونیک ما به شما اجازه پیش بینی رویدادهای پیش رو را می دهد. انتخاب کنید که کدام رویداد بیشترین ارتباط را با محصولاتی که شما می فروشید دارد. هدف این نیست که برای تمام رویدادهای پیش رو برنامه خاصی داشته باشید، بلکه برای رویدادهای انتخاب شده برنامه مناسبی را پیش بینی کنید. کیفیت را به جای کمیت انتخاب کنید!

18 صفحه ای که فروش اینترنتی شما را در طول سال سر پا نگه می دارد

رویدادهای فروش در فروشگاه اینترنتی امری زمان بر و مستلزم برنامه ریزی پیشرفته است. تقویم تجارت الکترونیک ما به شما نکاتی جهت ارتباط موثر با رویدادهایتان ارائه می کند. ما هفته به هفته به شما خواهیم گفت چه اقدامی باید انجام دهید.

شما چگونه بر روی مشتریان خود تاثیر می گذارید، بهینه سازی برای موتورهای جستجو را انجام می دهید یا جامعه کاربری خود را پویا نگه می دارید؟ تقویم تجارت الکترونیک ما قابلیت ایجاد مرحله به مرحله رویدادها را به شما می دهد.

5 نکته ما در مورد رویداد وابسته به ارتباط را بررسی کنید

روش ما را جهت ایجاد ارتباط تاثیر گذار در حیطه رویداد دنبال کنید.

با استفاده از ارتباطات اختصاصی تاثیر گذار باشید. این کار به شما کمک خواهد کرد روی مشتریان خود تاثیر بیشتری بگذارید و احتمالا مشتریان جدید بیشتری جذب کنید. برای تکیه به رویدادها جهت تثبیت موقعیت و تبلیغ خود توسط استراتژی های موثر بهینه سازی موتورهای جستجو تردید نکنید.

آیا می دانید؟ در شبکه های اجتماعی 3 برابر فرصت بیشتری برای برندهایی که به رویدادی مثل جام جهانی فوتبال لینک شده اند وجود دارد؟ جهت استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای افزایش ترافیک و دیده شدن خود تردید نکنید.

فعالیت های سرگرم کننده مرتبط با فروشگاه شما ابزاری بسیار کارآمد جهت ارتباطات هستند. جمع آوری اطلاعات، ایجاد وفاداری در مشتری و فروش محصولات. صفحه اصلی خود را با استفاده از تبلیغ قرعه کشی، مسابقه یا تخفیف جذاب تر کنید.

فعالیت های فروشگاه خود را به طور پیشرفته برنامه ریزی کنید

چند بار تا به حال پیش آمده که می خواستید فعالیتی را دقیقه آخر به فروشگاه خود اضافه کنید اما آن را خراب کرده اید؟ این مشکلی است که تمام فروشندگان اینترنتی با آن روبرو هستند و ما از آن آگاهیم.

به همین دلیل است که ما تقویم تجارت الکترونیک را ساختیم تا هر فروشنده اینترنتی بتواند آن چه را که می خواهد انجام دهد به طور پیشرفته برنامه ریزی کند و بنابراین به او جهت به روز رسانی سایت آرامش خاطر دهیم.

ایده های آسان-اجرا

تقویم تجارت الکترونیک ما، ورای هر تقویم دیگری، یک منبع الهام برای شماست. ما چندین ایده را برای روح بخشیدن به فروشگاه شما لیست کرده ایم. شما می توانید آن ها را بدون نیاز به دانش فنی و تخصص تجارت الکترونیک پیاده کنید.

ما همچنین ابزارهایی آسان-کاربرد برای سهولت کارهای روزانه شما فرآهم کرده ایم. با استفاده از تقویم مدور روی کاور در جریان رویدادهای مهم بمانید.

در دسترس به 8 زبان

تقویم 2018 به 8 زبان در دسترس شماست و برای 10 کشور بهینه شده است (آلمان، آرژانتین، برزیل، اسپانیا، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، هلند، لهستان و انگلیس).

این تقویم به شما در سازماندهی کمک خواهد کرد و بر اساس ویژگی های کشور شما انطباق یافته است. سفیران پرستاشاپ به ما کمک کرده اند این تقویم را برای هر کشور شخصی سازی کنیم.

کاملا رایگان

تقویم تجارت الکترونیک ما رایگان است، آن را از دست ندهید!

دانلود

منبع: Get your store ready for future sales operations with the 2018 e-Commerce Calendar

(1 رای)
5 5 1 1
هیچ دیدگاهی وجود ندارد