
طرح استخدام کارشناس پرستاشاپ
استخدام متخصص پرستاشاپ | استخدام کارشناس پرستاشاپ: با این روش میتوانید یک همراه ثابت برای خود در آی پرستا داشته باشید که در مراحل مختلف کار، همراه شما خواهد بود و راهنمای شما برای حل مشکلات و مسائل فنی فروشگاه اینترنتی است.
خوشبختانه با پیشرفت و گسترش پرستاشاپ در ایران، شاهد فروشگاههای موفق بسیار زیادی هستیم که با تلاش و برنامه ریزی دقیق، کار خود را توسعه داده و به فروشهای زیاد و رتبه های بالا در گوگل رسیده اند. یکی از مشکلاتی که اغلب این فروشگاهها با آن دست و پنجه نرم میکنند، مسئول رسیدگی به فروشگاه آنهاست.
برخی از فروشگاههای اینترنتی، فردی را مسئول این کار میکنند که امور فروشگاه اینترنتی آنها را به عهده بگیرد، اما پس از مدتی که به هر عنوان همکاری آنها با این شخص قطع شود، دچار وقفه شده و برای پیدا کردن شخص جدید دچار مشکل میشوند. برخی از مدیران فروشگاههای پرستاشاپی، خود از ابتدا امور وبسایت را در دست میگیرند. معمولا این افراد پس از موفقیت فروشگاه و رشد و توسعه کار، دچار کمبود زمان شده و دیگر فرصت رسیدگی به به تمام مسائل فروشگاه اینترنتی را ندارند، لذا مجبور به استخدام شخصی برای اداره فروشگاه میشوند. در برخی موارد، افرادی با اطلاعات ناکافی، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ میکنند که با مرتکب شدن اشتباهات اساسی و اصولی، منجر به تعطیلی فروشگاه شده و یا در حالت خوشبینانه، فعالیت آن را دچار مشکلات جدی کرده که برای رفع آنها هزینههای بالایی متحمل میشوند.
روشهای ارایه خدمات پشتیبانی فروشگاه اینترنتی در آیپرستا
در هر صورت، یک فروشگاه اینترنتی موفق، راه اندازی شده با پرستاشاپ، حتما نیاز به یک متخصص پرستاشاپ هم دارد. تاکنون تیم آی پرستا، از طریق سیستم تیکت به چند هزار فروشگاه اینترنتی پرستاشاپی، در حال ارایه خدمات و پشتیبانی بوده است، اما وجود یک شخص که به طور کامل به مسائل فروشگاه شما مسلط باشد قطعا سطح بسیار بالاتری از خدمات است و نتیجه ی به مراتب بهتری خواهد داشت. در سیستم تیکت آی پرستا، تمامی تیکتها به نوبت و بدون در نظر گرفتن سطح فروشگاه اینترنتی بررسی میشوند. به همین دلیل درخواستهای زیادی برای ایجاد پلن های پشتیبانی تخصصی از جانب مدیران فروشگاههای اینترنی دریافت میکنیم که اکنون میتوانیم با طرح استخدام کارشناس پرستاشاپ این درخواستها را پاسخگو باشیم.
اکنون شما دو راه برای دریافت خدمات پشتیبانی و رفع مشکلات سایت دارید.
۱. پشتیبانی اعتباری به اندازه نیاز. شما با مراجعه به صفحه «خدمات پشتیبانی فنی و رفع اشکال فروشگاه اینترنتی» میتوانید به هر میزان که مایل هستید کوپن پشتیبانی دریافت کرده و به ازای دقایقی که یک کارشناس پشتیبان یا یک کارشناس متخصص با توجه به درجه سختی کار برای شما ارایه خدمات میکند از کوپنهای شما کسر میشود. خرید میزان کوپن بیشتر با تخفیف بیشتری محاسبه می شود.
۲. استفاده از طرح استخدام پشتیبان برای مدتی مشخص. با خرید همین محصول که در آن حضور دارید میتوانید برای یک بازه زمانی به میزان ساعت مشخص شده خدمات دریافت کنید. از جمله مزایای این طرح یک کارشناس مستقیم و هزینه کمتر به دلیل خرید دوره ای است.
"هیچ گاه شخصی را که کمتر از شما درباره آنچه که برای انجام آن استخدام شده می داند استخدام نکنید!"
- مالکوم فوربز، ناشر مجله فوربز
استخدام کارشناس پرستاشاپ
در این طرح، شما یک نفر کارشناس پرستاشاپ را بصورت دورکاری و با توجه به نیاز خود استخدام میکنید. البته این کارشناسان، کارمندان و کارشناسان آموزش دیده آی پرستا هستند که از لحاظ تخصص و تجربه، کاملا مورد تائید بوده و همچنین از لحاظ قانونی و حقوقی هیچ گونه مسئولیتی بر دوش شما نخواهند گذاشت.
به مثال زیر برای توضیح بیشتر این طرح توجه کنید:
فرض کنید که من به تازگی یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده ام. طبیعتا ورود محصولات و شاخه ها کار سختی نیست و خودم میتوانم آنها را انجام دهم ولی برای تنظیمات اولیه، بهینه سازی و رفع مشکلاتی که با آنها برخورد میکنم و همچنین بررسی دائمی فروشگاه اینترنتی و اطمینان از عدم وجود هر گونه مشکلی در آن، نیاز به راهنمایی یک متخصص دارم.
با توجه به اینکه در ابتدای راه هستم و هنوز سایت به درآمد نرسیده و محدودیت در بودجه دارم، باید هزینه ی معقولی برای این کار تعیین کنم. در طرح استخدام متخصص پرستاشاپ، یک نفر را برای سه ماه و به صورت 3 ساعت در ماه استخدام میکنم. پس از این دوره اگر احساس نیاز کردم، طرح 6 ساعت یا 12 ساعت در ماه را برای خودم انتخاب میکنم. به این ترتیب یک نفر کارشناس پرستاشاپ، مسئول رسیدگی به امور و مشکلات سایت من خواهد بود که در طول کار از تاریخچه فعالیت و کارهایی که بر روی فروشگاه انجام شده با خبر است و با دید بهتر و مطمئن تری به فعالیت میپردازد.
چه چیز بهتر از آنکه دیگر نگران امور فنی و خدمات فروشگاه اینترنتی خود نباشید و بدون دغدغه صرفا به مدیریت فروشگاه بپردازید؟
مزایای طرح استخدام کارشناس پرستاشاپ
- شما یک کارشناس مستقیم برای رسیدگی به امور فروشگاه اینترنتی خود خواهید داشت.
- به جای استخدام تمام وقت یک کارشناس، میتوانید متناسب با نیاز خود یک کارشناس پاره وقت استخدام کنید.
- شما را از مسئولیت های حقوقی و قانونی استخدام افراد بینیاز می کند.
- یک گروه تلگرامی اختصاصی برای فروشگاه شما در مدت زمان پشتیبانی ایجاد میشود که میتوانید مشکلات و سوالات خود را سریعتر پیگیری نمایید.
- حداقل یکی از مدیران ارشد آی پرستا، بر گروه تلگرامی و عملکرد کارشناسان نظارت دارد.
- تیکت های شما، اولویت بالاتری برای رسیدگی خواهند داشت. به این ترتیب که کارشناس مستقیم شما موظف است ابتدا به تیکتهای مربوط به این طرح پاسخ دهد و سپس به تیکتهای عادی رسیدگی نماید.
- در هنگام بروز مشکلات جدی که موجب از کار افتادن فروشگاه میشوند، میتوانید با سرعت بسیار بیشتری، از طریق تلفن یا تلگرام، مشکل خود را پیگیری نمائید.
- در صورتیکه سایت شما بازدید بالایی دارد، میتوانید ساعات یا روز خاصی را برای رفع یا بررسی مشکل تعیین کنید تا فروش شما دچار صدمه نشود
- در این طرح میتوانید از زمان خود برای خدمات شخصی سازی نیز استفاده نمایید.
- در صورت نیاز، میتوانید با هماهنگی قبلی، از زمان خود به صورت پشتیبانی تلفنی با کارشناس مستقیم خود استفاده نمائید.
- با استفاده از این طرح، برای هر ساعت خدمات، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.
محدوده خدمات کارشناسان
- کشف و رفع مشکلات فنی ناشی از تنظیمات اشتباه
- هرگونه تنظیم فروشگاه و ماژول های استاندارد آن به درخواست شما
- کشف و رفع مشکلات فنی ناشی از دستکاری در هسته نرم افزار
- پاسخگویی به سوالات مرتبط با نصب و تننظیمات در نرم افزار فروشگاه ساز
- پاسخگویی به سایر سوالات مرتبط به حوزه کاری آی پرستا به تشخیص کارشناسان و مدیران آی پرستا
نکته مهم: لطفا توجه داشته باشید که این طرح صرفا برای خدمات و پشتیبانی پرستاشاپ است و طراحی ماژول و قالب را شامل نمیشود.
محصولات مشابه
من چند تا سایت دارم که در واقع سایتای مشتریام هستن و با توجه به هزینه ی خدماتی که تا دارم پرداخت میکنم این طرح برام بهتره فقط نمیدونم که این طرح برای 1 دامنه هست یا هر چند تا دامنه که داریم؟
دیگه اینکه اگه من 3 ساعت در ماه رو بخرم و اضافه بیاد ذخیره میشه برام؟ اگه کم بیاد باید چکار کنم مثلا بشه 4 ساعت؟
در حال حاضر محدودیتی در تعداد دامنه وجود نداره. اگه تغییری حاصل بشه در توضیحات اضافه میشه که البته برای خریدهای قبلی در نظر گرفته نخواهد شد.
ساعات اضافی هم در حال حاضر قابل انتقاله. در صورتی که کم بیاد هر ساعت اضافه مطابق خرید شما محاسبه میشه.
یعنی یک ساعت = مبلغ پرداختی تقسیم بر مجموع کل ساعات خریداری شده.
سلام
این کارشناس قراره چه خدماتی به ما بده؟ و میزان تسلطش به پرستاشاپ چقدره؟
آیا میتونه شخصی سازی های مورد نیاز رو هم اعمال کنه؟
سلام
کارشناسان در مورد پرستاشاپ و ساختار آن مدت طولانی آموزش دیده و کاملا به پرستاشاپ و ماژولهای استاندارد آن تسلط دارند.
محدوده خدمات به توضیحات اضافه شده است. شخصی سازی های معمول در حد تغییرات استایل و رفع ایرادات ظاهری بله ولی شخصی سازی به معنای تغییر ساختار در محدوده خدمات نخواهد بود
این فقط خدماته یا مشاوره هم هس
یه وختی من مثلا کاری دارم که انجام میدین و مثل خدماته ولی یه وختی هم فقط یه سوال ساده س و جواب میدین
اینا چجوری حساب میشه زمان کم میشه برای سوالا؟ بعد اگه زمان من توی ماه استفاده بشه ولی بازم کار داشته باشم چی میشه؟
طرح خیلی عالیه ولی برای من مبهمه هنوز شاید چون تازه کارم
تو توضیحاتشم مثال زدین فقط نوشتین که فلان طرح رو میگیرم ولی اینکه کارشناس چه کارایی میکنه رو خوب توضیح ندادین
هم میتونه خدماتی و هم مشاورهای باشه. شما میتونید از وقتی که در اختیار دارید برای پرسش و پاسخ یا انجام تغییرات و رفع اشکالات استفاده کنید.
برای سوالاتی که به صرف زمان توسط کارشناس منتهی شود از اعتبار شما کسر میشود.
سعی میکنیم توضیحات بیشتری اضافه کنیم تا خدمات آشکارتر شود.