آغاز همکاری آی پرستا و eMagicOne

مهرشاد ذاکریان
1397-04-30 08:55:04
3700

ما در مجموعه آی پرستا، همواره در تلاشیم تا تمامی نیازهای کاربرانمان با هر سلیقه و وسعت فعالیتی را پوشش دهیم. امروز خبری را منتشر می کنیم که بدون شک یکی از بهترین خبرها در زمینه پرستاشاپ و فروش اینترنتی می باشد!

این بار با یک نرم افزار تحت ویندوز فوق العاده جهت مدیریت پرستاشاپ که تقریبا همه کاربران با آن آشنا هستند آمده ایم تا یکی از بزرگترین و مهم ترین نیازهای کاربران پرستاشاپ در ایران را رفع کنیم

آشنایی با شرکت eMagicOne

اغلب کاربران پرستاشاپ این شرکت را با نرم افزار PrestaShop Store Manager یا همان نرم افزار تحت ویندوز مدیریت فروشگاه پرستاشاپ می شناسند. این نرم افزار توسط کمپانی eMagicOne، همکار رسمی پرستاشاپ در کانادا به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه مدیران فروشگاه ها طراحی شده. البته این تنها نرم افزار طراحی شده این شرکت نیست، بلکه علاوه بر نرم افزار تحت ویندوز مدیریت فروشگاه پرستاشاپ، نرم افزار مخصوص سیستم های مجنتو، ووکامرس، اپن کارت، ویرچو ایمارت، میجوشاپ، زن کارت، سی آر ای لودِد، کیوب کارت، پیناکل کارت، ایکس-کارت و او اِس کامرس نیز توسط آن ها طراحی شده است.

معرفی این شرکت از زبان خود eMagicOne

شرکت eMagicOne ارائه دهنده راهکارهای هوشمند و ساده تجارت الکترونیک است. ابزارهای منحصر به فرد ما ارزش سرمایه گذاری دارند، چرا که آن ها به طور ویژه برای افرادی که برای زمان و کار خود ارزش قایل هستند طراحی شده اند. ما بسیار خرسندیم که سریع ترین و موثرترین روش های مدیریت کسب و کارهای آنلاین را فرآهم کرده ایم.

آی پرستا همکار رسمی eMagicOne در ایران

پیش تر اخذ نمایندگی پرمیوم رسمی و انحصاری پرستاشاپ در ایران و نمایندگی رسمی ماژول چند فروشندگی JA Marketplace کمپانی Jose Aguilar توسط آی پرستا را به شما اطلاع رسانی نمودیم. هم اکنون مفتخریم اعلام کنیم آی پرستا نماینده و همکار رسمی شرکت eMagicOne کانادا جهت عرضه و فروش نرم افزار PrestaShop Store Manager در ایران است.

علاوه بر آن آی پرستا حدود 3 ماه زمان جهت ترجمه نرم افزار مدیریت فروشگاه پرستاشاپ به زبان فارسی صرف کرد. اکنون این نرم افزار به طور 100 درصد فارسی سازی شده و تیم آی پرستا مسئول و ناظر ترجمه این نرم افزار برای زبان فارسی در بخش Crowdin می باشد.

نرم افزار PrestaShop Store Manager چیست؟

نرم افزار مدیریت فروشگاه برای پرستاشاپ یک نرم افزار تحت ویندوز است که به شما امکان مدیریت فروشگاه ساخته شده توسط پرستاشاپ را به طور موثر و در کوتاه ترین زمان می دهد. این نرم افزار مدیریت فروشگاه پرستاشاپی را بسیار ساده تر و سریع تر می کند.

آزمایش و بررسی محصول همراه با 14 روز تست رایگان

دانلود و تست رایگان پلن ها و قیمت ها

از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ایجاد تغییرات گروهی، واردسازی و استخراج داده ها (محصولات، سفارش ها، مشتریان و ...) به صورت فایل CSV و اکسل، ساخت ترکیبات به صورت گروهی، استفاده از روش POS (Point Of Sale) جهت دریافت سفارش تلفنی، گزارش گیری و کار بصورت آفلاین و اعمال تغییرات در زمان آنلاین شدن اشاره نمود.

در عین حال شرکت eMagicOne اپلیکیشن اندرویدی را نیز جهت سهولت نظارت و مدیریت فروشگاه پرستاشاپی شما طراحی و پیاده سازی کرده که آن را نیز می توانید به صورت رایگان دانلود و بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود نصب نمایید!

محیط نرم افزار PrestaShop Store Manager پرستاشاپ

این نرم افزار در سه نسخه استاندارد، پیشرفته و تجاری عرضه شده است که هر سه نوع آن را می توانید از بخش افزونه های خارجی آی پرستا همراه با پشتیبانی رسمی و دریافت آپدیت ها به صورت خودکار خریداری کنید.

خرید نسخه استاندارد خرید نسخه پیشرفته خرید نسخه تجاری

مقایسه امکانات نسخه ها

در نهایت امیدواریم این همکاری ها باعث افزایش سرعت و کیفیت گسترش تجارت الکترونیک در ایران باشد و بتوانیم ابزارها، افزونه ها و راهکارهای هوشمندانه و مناسبی را در اختیار کاربران پرستاشاپ فارسی قرار دهیم

با تشکر،

تیم پرستاشاپ فارسی، آی پرستا

(4 رای)
3.75 5 1 4
  • البرز
    1400-04-20

    سلام و وقت بخیر، آیا این برنامه فایل راهنما یا آموزشی نداره؟

    پاسخ مدیر:

    سلام. اگر نرم افزار رو خریداری کردید از طریق سیستم تیکت جهت دریافت راهنمایی و پشتیبانی اقدام کنید.