گردونه شانس نوروز 1399 آی پرستا

مهدی شاد
1398-12-25 13:32:17
9539

درود به همه پرستاشاپی های عزیز

اتمام تخفیف پایان سال

تخفیف های پایان سال آی پرستا، دیشب یعنی 25 اسفند ماه سال 98 به پایان رسید و قیمت تمامی محصولات به حالت عادی برگشت. امیدواریم دوستانی که از این تخفیف ها استفاده کردند، در این شرایط بحرانی کشور، موفق بوده و فروش نوروزی خوبی داشته باشند. البته شاید تنها مزیت این وضعیت کشور، برای فروشگاههای اینترنتی این بوده که مردم و مسئولین، خیلی بیشتر از گذشته به اهمیت فروشگاههای اینترنتی پی برده اند و میتوان آینده روشن تری را برای فروشگاههای اینترنتی متصور شد. دوستانی که تازه به آی پرستا ملحق شدند و قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی جدید دارند، برای استفاده از تخفیف، میتوانند از بسته های آغازین آی پرستا استفاده کنند. بسته آغازین طلایی و بسته آغازین نقره ای، با تخفیف ویژه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شده است.

آخرین رویداد: گردونه ی شانس

تخفیف های پایان سال، آخرین رویداد آی پرستا در سال 98 نیست. شما پرستاشاپی های عزیز، از امروز تا پایان روز 5 فروردین 99 میتوانید در گردونه ی شانس نوروزی آی پرستا شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز نقدی، محصولات رایگان و تخفیف های متنوع آزمایش کنید. به پاس قدردانی از همراهی شما عزیزان با مجموعه ی آی پرستا، با وجود وضعیت بحرانی کشور و عدم ثبات اقتصادی، باز هم جوایز نقدی را در این گردونه قرار دادیم.

  • بیست میلیون ریال جوایز نقدی
  • 5 قالب رایگان
  • 40 ماژول رایگان
  • صدها تخفیف متنوع برای خرید از بازارچه

از جانب تمام مجموعه ی آی پرستا، پیشاپیش سال نو را به همه شما تبریک عرض میکنم و امیدواریم که هر چه سریعتر، وضعیت کشور و مردم به حالت عادی برگردد. سال خوش، توام با سلامتی و احساس خوشبختی برای همه شما آرزومندیم.

فراموش نکنید که حتما شانس خودتان را در گردونه ی شانس آی پرستا آزمایش کنید

گردونه ی شانس ویژه نوروز 1399

(6 رای)
3.1666666666666665 5 1 6
  • محمدرضا بیژنی
    1398-12-26

    زمان تخفیف اصلا مناسب نیست بنده این روزها درگیر فروش عیدم بودم امروز امدم به خیال اینکه تخفیف عید شما شروع شده تازه تمام شده شما باید بررسی کنید همکاری بنده فروشگاه اینترنتی این روز ها سرشون شلوغ هست تخفیف شما باید از 28 شروع بشه تا 6 فروردین زمان که ما تعطیل هستیم

    پاسخ مدیر:

    سلام

    البته ما در گروه و کانال اطلاع رسانی کرده بودیم ولی حتما مطلب شما رو در نظر میگیریم. اگر در مدت تخفیفها خریدی انجام ندادید، با توجه به سوابق خریدتون قطعا میتونید از طریق بخش تیکت با ما در ارتباط باشید برای جبران این تخفیف

  • ایمان
    1399-10-03

    پی اس فور بدید

    پاسخ مدیر:

    سلام

    ممکنه بعدا در لیست جوایزمون قرار بدیم

    موفق باشید