حسابفا، حسابدار شما در فضای ابری

مهرشاد ذاکریان
1399-05-29 14:51:16
1191

آیا روش های قدیمی حسابدرای پاسخگو نیاز وبسایت شما خواهد بود؟

با گذر زمان وتحولات تکنولوژی، تجربه خرید، شکل متفاوتی به خود گرفته است. امروزه خرید آنلاین از وبسایت ها به دلیل سادگی و سرعت آن بسیار همه گیر شده است. همین امر باعث شده که بیشتر کسب و کارهای نوپا و کوچک توجه بیشتری به گسترش بخش فروش آنلاین خود داشته باشند. در این شرایط اولین و بزرگترین دغدغه صاحبان مشاغل چگونگی مدیریت مالی یک وبسایت فروشگاهی است که با روش های حسابداری قدیمی کار دشوار و گیج کننده ای خواهد بود.

در گذشته فروشگاه های اینترنتی بطور معمول از نرم افزار حسابداری استفاده نمی کردند چرا که راهی ساده برای اتصال این فروشگاه ها به یک سیستم حسابداری وجود نداشت. در نتیجه معمولا از روش های سنتی برای انجام محاسبات مالی استفاده می شد که بسیار زمانبر و همراه با خطا بود. این امر مشکلات زیادی را برای صاحبان این کسب و کار ها ایجاد می کرد. این مشکلات زمانی بیشتر نمایان می شد که کسب و کارها بیش از یک موسس یا سهامدار داشتند،  یا گردش مالی آنها افزایش پیدا میکرد. بنابراین پس از گذشت مدتی، تهیه یک گزارش دقیق از وضعیت سود کسب و کار تقریبا غیرممکن میشد.

حسابفا چیست؟

با روی کار آمدن انقلابی سیستم حسابداری ابری و آنلاین حسابفا و ارائه API و افزونه ها برای اتصال فروشگاه سازها به این نرم افزار، نظیر افزونه پرستاشاپ حسابفا، دیگر این مشکلات از میان برداشته شده است. حسابفا نسل جدید نرم افزارهای حسابداری‌ست که برای کسب و کارهای خدماتی و بازرگانی کوچک قابل استفاده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که هر شخص بدون داشتن دانش حسابداری بتواند از آن استفاده کند. رابط کاربری ساده به کاربر کمک میکند به راحتی فاکتورها، درآمد و هزینه و سایر اسناد مالی که به صورت روزانه با آن سر و کار دارد را ثبت و در آخر گردش مالی و سود و زیان کسب و کار خود را بررسی نمایید.

معرفی افزونه پرستاشاپ حسابفا

با افزونه پرستاشاپ حسابفا، می توانید خیلی آسان و سریع فروشگاه خود را به نرم افزار حسابداری آنلاین حسابفا متصل کنید. با اینکار بسیاری از عملیات های حسابداری شما بصورت خودکار ثبت خواهند شد و دیگر نیازی به ثبت آنها توسط اپراتور و بصورت دستی نخواهد بود. این عملیات شامل تعریف مشتریان، تعریف کالاها، ثبت فاکتور فروش و حتی ثبت رسید پرداخت مشتری پس از پرداخت وجه سفارش است.

معرفی افزونه حسابداری حسابفا پرستاشاپ

حسابفا چه امکانات دیگری دارد؟

کارت حساب اشخاص

در ادامه مشتریان شما با دریافت کارت حساب‌شان می توانند بصورت آنلاین در هر زمان، هر مکان یا با کمک هر وسیله ای وضعیت تراکنش های مالی خودشان را بررسی کنند.

کاربر نامحدود با سطح دسترسی مشخص

اگر حسابدارتان دورکار است، کسب و کاری با چند شعبه در مکان های متفاوت دارید یا فروشندگان شما در سطح شهر در تردد هستند، حسابفا این امکان را به شما میدهد که بصورت نامحدود کاربران خود را به کسب و کارتان دعوت و برای هر کاربر سطح دسترسی مشخصی تعریف کنید. با این کار به راحتی و بدون دغدغه بر روند پیشرفت تجارت خود نظارت خواهید داشت.

نسخه چند ارزی و چند زبانه

برای کسب و کارهایی که تراکنش های ارزی دارند نسخه چند ارزی حسابفا با امکان صدور سند تسعیر ارز بصورت خودکار، در دسترس است. بعلاوه نسخه انگلیسی حسابفا برای کسب و کارهای بین المللی گزینه بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

گزارش‌گیری دقیق و متنوع

حسابفا با ارائه بیش از 20 نوع گزارش متنوع به شما کمک میکند عملکرد کسب و کار خود را از همه جوانب بررسی نمایید. همچنین امکان طراحی داشبورد اختصاصی برای هر کاربر بصورت جداگانه و دلخواه، دیگر قابلیتی‌ست که دید کلی از وضعیت کسب و کار و مدیریت هرچه بهتر آن به شما میدهد.

امنیت داده های شما و پشتیبان‌گیری آسان

با استفاده از نرم افزار آنلاین حسابفا نگران امنیت داده های خود نیستید، به این دلیل که هر شب از اطلاعات کسب و کار شما نسخه پشتیبان تهیه و پس از کدگذاری روی سرورهای حسابفا ذخیره می شود. پس داده های شما هرگز پاک یا گم نخواهند شد و همیشه در دسترس خواهند بود. حسابفا به دلیل اینکه از فضای ابری برای ذخیره داده ها استفاده میکند، فضایی را روی سیستم شما اشغال نمیکند و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی بصورت مداوم بروزرسانی میشود.

این موارد تنها بخشی از قابلیت هایی‌ ست که حسابفا در اختیار کاربران قرار میدهد. سرعت بالا و هزینه مناسب از دیگر ویژگی های این نرم افزارآنلاین و ابری  است. تیم پشتیبانی و فنی حسابفا در طول ساعات کاری آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما خواهند بود. با کلیک روی لینک زیر میتوانید به وبسایت حسابفا مراجعه و از تمام این امکانات به مدت 15 روز بصورت رایگان استفاده نمایید.

 

www.hesabfa.com

محتوای این پست تبلیغاتی است و آی پرستا مسیولیتی در قبال صحت اطلاعات ارایه شده ندارد.

(1 رای)
5 5 1 1