باز هم یک یلدای دیگه افتخار در کنار شما بودن رو داشتیم،

باز هم یک یلدای دیگه با یک جشنواره دیگه اومدیم،

امسال با همه سال ها فرق داشت. گرچه همیشه زندگی فراز و نشیب داره (به خصوص در کشور عزیزمون که داستان کلا متفاوته!)، اما امسال همه گیری ویروس کرونا تمام دنیا رو درگیر کرد، خیلی ها عزیزانمون رو از دست دادیم، خیلی ها مریض شدن و خیلی از کسب و کارها با مشکلات جدی مواجه شد. برای همه از دست رفته هامون شادی روح، برای همه اون هایی که مریض هستند بهبودی و برای اون هایی که کسب و کارشون با مشکل مواجه شده جان گرفتن دوباره آرزو می کنیم. شک نداریم که به کمک هم از این بحران عبور خواهیم کرد.

کرونا و اهمیت فروشگاه های اینترنتی

از خبرهای بد که بگذریم، دیدیم که در طول دوران قرنطینه سراسری و محدودیت ها فروشگاه های اینترنتی چطور به کمک مردم اومدن. در عین حال بسیاری از کسب و کارهای سنتی که تا الان در برابر تجارت الکترونیک مقاومت میکردن اهمیت داشتن فروشگاه اینترنتی و ارائه خدمات و محصولاتشون در بستر اینترنت رو به خوبی درک کردن. شاید این تنها اتفاق مثبت این ویروس بود که طی این مدت به اندازه چند سال فرهنگ خرید اینترنتی کشورها رو به جلو هدایت کرد.

جشنواره یلدا و سومین سالروز پرستاشاپ ایران

این بار هم با تخفیف های ویژه محصولات آی پرستا همراه شما هستیم بلکه در این شرایط کمک کوچکی کرده باشیم تا کسب و کارهای اینترنتی با صرفه جویی بیشتری برای افزایش فروش و به روز رسانی فروشگاهشون اقدام کنن. در عین حال روز 1 دی ماه که روز پرستاشاپ ایران هم هست رو به چاشنی این جشنواره اضافه کردیم!

جشنواره امسال از 30 آذر ماه 1399 تا 2 دی ماه 1399 ادامه داره و در این 3 روز، هر روز 14 محصول مختلف (جمعا 42 محصول) رو می تونید تا 70 درصد تخفیف تهیه کنید. پس این 3 روز، بخش تخفیف های آی پرستا رو چک کنید و هر روز محصولات مورد نیازتون رو از بین این تخفیف ها انتخاب و خرید کنید.

مشاهده تخفیف های امروز

نکته: لطفا توجه داشته باشید که این جشنواره تمدید نخواهد شد و تخفیف هر 14 محصول، روزانه فقط در همون روز قابل استفاده هستند و امکان انتقال تخفیف به روزهای بعد وجود نداره!

یلداتون مبارک، ما در آی پرستا تک تک کاربرانمون رو دوست داریم و برای همتون بهترین ها رو آرزو می کنیم.

تیم پرستاشاپ فارسی

آذرماه 1399

(2 رای)
3 5 1 2
هیچ دیدگاهی وجود ندارد