سه سال پیش، در روز اول زمستان، شرکت پرستاشاپ فرانسه، قرارداد رسمی اعطای بالاترین سطح نمایندگی به آی پرستا را امضا کرد و پس از چند سال همکاری نزدیک و جلب اعتماد این شرکت، ما به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی پرستاشاپ در ایران، این تاریخ را به عنوان روز پرستاشاپ ایران انتخاب کردیم و خوشحالیم که امسال توانستیم دومین سالگرد این روز را به خوبی برگزار کنیم.

یلدا 98 و روز پرستاشاپ ایران چگونه گذشت؟

جشنواره روز پرستاشاپ، هر سال توسط آی پرستا در همین روز برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که بتوانیم هر سال آن را بهبود ببخشیم و جوایز بهتری در این روز به همراهان خوبمان اهدا کنیم. در دو سال گذشته این جشنواره به صورت قرعه کشی با استفاده از ماژول گردونه شانس (که امیدوارم بتوانیم آن را به زودی در بازارچه هم ارائه بدهیم) اجرا شد و جوایز به صورت اتفاقی و رندوم بین شرکت کنندگان تقسیم شدند. البته منطق حکم میکند که همراهان قدیمی و افرادی که محصولات بیشتری از آی پرستا خریداری کرده اند و به مجموعه ما اعتماد داشتند، شانس بالاتری داشته باشند. به همین خاطر ماژول گردونه طوری تنظیم شده بود که شانس این افراد با توجه به حجم خریدی که تا به حال داشتند در برنده شدن جوایز بهتر، افزایش پیدا کند. البته این به این معنی نیست که سایر افراد هیچ شانسی نداشتند، ما تنها تعداد جوایز ممتاز را در سبد افراد با سابقه افزایش دادیم و سایر افراد نیز به صورت عادی ولی با درصد شانس پایین تر، احتمال برنده شدن را داشته اند.

جوایز جشنواره روز پرستاشاپ ایران

با اینکه توان مالی ما در این برنامه محدود بوده و شاید از نظر مبالغ جوایز، قابل مقایسه با بسیاری از قرعه کشی های شب یلدا که تقریبا همزمان با این روز برگزار شدند نباشد ولی یک تفاوت و شاید به عبارت بهتر یک مزیت در این قرعه کشی داشتیم، ما بر خلاف بسیاری از سایتها و شرکتهای بزرگ، برای اهدای جوائز اصلی که شامل جوائز نقدی و محصولات تجاری 100درصد تخفیف بود، هیچ کس را مجبور به خرید مجدد برای کسب امتیاز نکردیم. در واقع هدف ما از برگزاری این جشنواره، کسب سود و منفعت نیست و صرفا انتظار داریم که پرستاشاپی های عزیز از این روز خاطره ی خوشی در ذهن داشته باشند.

در پایان، برای همه همراهان در این جشنواره آرزوی زمستانی خوش روزی و پررونق داریم و همچنین امیدواریم که دیگر شاهد قطع شدن عمدی اینترنت در ایران نباشیم.

(4 رای)
5 5 1 4