در این مقاله قصد داریم 10 تا از برترین وبسایت هایی که از سیستم پرستاشاپ استفاده می‌کنند را به شما معرفی کنیم. دلیل انجام این مهم این است که آگاهی کاملی از نمونه های موفق سایت های پرستاشاپی داشته باشید. اما قبل از معرفی به سراغ چند نکته خواهیم رفت. همراه آی پرستا باشید...

 

چند نکته:

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وبسپاتر ، سیستم مدیریت محتوای پرستاشاپ ، جزو پنج سیستم برتر در حوزه تجارت الکترونیک است.

10 وب سایت برتر پرستاشاپی

در این بخش به معرفی برترین وب سایت های پرستاشاپی می‌پردازیم:

1. Monsieur Chaussure

Monsieur Chaussure  یک تولید کننده و فروشنده فرانسوی کفش، لوازم جانبی و محصولات مراقبت از کفش استاین سایت در رنگ بندی سفید،قهوه ای و مشکی ساخته شده است که باعث می شود وب سایت کلاسیک و محکم به نظر برسددسترسی به محصولات در این سایت بسیار آسان است. به شکلی که از دو روش می‌توان آن ها را مشاهده نمود.

در بالای سایت منوی کاملی از دسته بندی ها موجود است که قابلیت دستیابی به تمامی محصولات را فراهم می‌کند.

همچنین با پایین آمدن در صفحه اصلی سایت تمامی بسیاری از محصولات قابلیت مشاهده شدن را دارند.

 

 

2. KliknKlik

KliknKlik یک بازار آنلاین مستقر در جاکارتا است که در آن می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی مانند تبلت ها، تلفن‌های هوشمند، چاپگرها، پروژکتورها، اسکنرها و ...  را خریداری کنید.

رنگ های اصلی سایت سفید، قرمز و سبز است.

 

در بالای صفحه اصلی، یک خط جستجو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و همچنین بخش هایی با دسته بندی محصولات وجود دارد.

در زیر نیز دسته بندی کالاها و همچنین نمونه هایی از محصولات مرتبط فروشگاه وجود دارد.

 

 

3. Sumo Lounge

 

Sumo Lounge سازنده صندلی‌های نرم و راحتی و همچنین یک فروشگاه دیجیتالی است که در لس آنجلس واقع شده است.

این سایت از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده می کند و رنگ های روشن روی تصاویر باعث می شود سایت رنگارنگ و سرزنده به نظر برسد.

سایت این شرکت با سادگی خود توجهات را جلب می کند زیرا حاوی اطلاعات غیر ضروری نیست.

در بالای صفحه اصلی می توانید لیستی از بخش های سایت را مشاهده کنید، پایین تر، محصولات برجسته وجود دارد و در زیر می توانید توضیحات شرکت، مزیت های رقابتی آن و نظرات مشتریان را مشاهده کنید.

 

 

4. Lecuine

Lecuine  یک فروشگاه دیجیتال مستقر در بارسلون است که ظروف آشپزخانه، ظروف و لوازم جانبی مانند بشقاب، ماهی تابه، چاقو، رنده و غیره را می فروشد.

یک طرح رنگی دلپذیر سفید، مشکی و سبز نیز استفاده از سایت را لذت بخش می کند.

سایت بسیار راحت و شهودی است، زیرا همه محصولات به دسته بندی تقسیم می شوند و سایت دارای قابلیت جستجو نیز می باشد.

 

 

5. Only Hangers

شرکت Only Hangers که در ایالات متحده مستقر است، رخت آویزهایی با انواع و اندازه های مختلف تولید و به فروش می رساند.

 

سایت واضح و شهودی است و همچنین استفاده از آن بسیار آسان است. طراحی سایت بر اساس طرح رنگ خاکستری و سفید با افزودن رنگ های روشن است.

مانند سایت های قبلی، در اینجا می توانید محصولات را بر اساس دسته بندی ها مرور کنید، توضیحات محصول را بخوانید و تصاویر را مشاهده کنید.

Maniac-Auto

6. Maniac-Auto

Maniac-Auto یک فروشگاه اینترنتی فرانسوی است که محصولاتی برای خودروها مانند پاک کننده‌ها ، رنگ های مصنوعی ، اکسسوری ، لوازم جانبی و غیره را به فروش می‌رساند. در صفحه اصلی سایت، در سمت چپ، می‌توانید دسته‌بندی کالاها را مشاهده کنید و در زیر آن نمونه‌هایی از محصولات واقعی با قیمت و عکس مشاهده می‌شود. این سایت اکثرا با رنگ‌های سفید و خاکستری طراحی شده است، اما رنگ‌های شاد در تصاویر باعث می‌شود سایت زنده و جذاب‌تر به نظر برسد.

7. Papier Tigre Use PrestaShop

شرکت دیگری در فرانسه با نام Papier Tigre دفترچه‌های خاطرات، دفترچه‌های روزانه، برنامه‌ریزی‌ها، تزئینات و لوازم جانبی را با استفاده از PrestaShop تولید و فروش می‌کند.

همانطور که به یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش محصولات مرتبط با فرهنگ و هنر می‌پردازد، وب‌سایت این شرکت به شکل خلاقانه و مدرن طراحی شده است.

طرح ساده با تلفیق رنگ‌های سفید و خاکستری و رنگ‌های شاد ترکیبی است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، تمامی محصولات این شرکت دسته‌بندی شده‌اند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

  Trendin

8.Trendin


از طریق Trendin می‌توانید محصولات از برندهای انحصاری مانند People، Louis Philippe، Allen Solly، Pantaloons، Van Heusen و Peter England را خریداری کنید.

این سایت بسیار غیر معمول است زیرا صفحه اصلی آن تنها شامل لینک‌هایی به بخش‌های مختلف حاوی محصولات از برندهای مختلف است.

پیش از خرید می‌توانید با کلیک بر روی یکی از پیوندها، به فروشگاه دیجیتال بروید و محصولات از برند خاصی که به آن علاقه دارید را انتخاب و خریداری کنید.

9. HatShowRoom

با بازدید از HatShowRoom، می‌توانید کلاه‌های مختلفی را همراه با لوازم جانبی آنها خریداری کنید.

مانند دیگر فروشگاه‌های اینترنتی مدرن، این سایت با استفاده از PrestaShop بسیار آسان است برای استفاده کاربران و محصولات به صورت منطقی در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دارند.

طرح رنگی سایت شامل بسیاری از رنگ‌های مختلف است، اما رنگ‌های اصلی آن شامل سفید، خاکستری و سیاه هستند.

footshop

10. Footshop

این سایت کفش مردانه و زنانه مانند کتانی، صندل، کفش مد و مجلسی را به فروش می‌رساند همچنین لوازم جانبی نیز در دسترس است.

محصولات در بخش‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند که شما می‌توانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. همچنین در پایین صفحه اصلی، محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مدل‌های کفش را مشاهده می‌کنید.

سایت با استفاده از پرستاشاپ بسیار فعال و پرجنب و جوش است و تصاویر بزرگ و واضح محصولات به چشم زیبا می‌آیند.

جمع‌بندی:

با گذر زمان، جهان بسیار سریع تغییر می‌کند و با پیشرفت فناوری، امکان رسیدن به مردم به شکل‌های جدید، ارتباط برقرار کردن به شکل جدید و ایجاد تجربیات جدید نیز به وجود آمده است. آنچه که قبلا به عنوان غیرممکن در نظر گرفته می‌شد، امروزه به دست آمده است. روزهایی که اینترنت تنها به کامپیوتر شخصی محدود بود به پایان رسیده است. افراد امروزه انتظار دارند تا به خدمات اینترنتی در هر کجا و هر زمان دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، محتوای شما باید قابلیت سفر داشته باشد و باید در تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و کامپیوترها حضور داشته باشد. پس چه کار خواهید کرد؟ آیا با فناوری آشنا شده و از آن استفاده خواهید کرد یا به دلیل عدم آشنایی با آن پشت سر خواهید ماند؟

بدون شک، PrestaShop نسبت به سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک زمان یادگیری بیشتر نیاز دارد. برای به دست آوردن تمام قابلیت‌های این پلتفرم، زمان زیادی صرف می‌شود. اما هنگامی که تمام قابلیت‌های آن را یاد بگیرید، قادر خواهید بود تا از آن برای ساخت یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای و کامل با سبد خرید فوق‌العاده و ویژگی‌های متنوع تجارت الکترونیک استفاده کنید. حتی می‌توانید قابلیت فروش محصولات فیزیکی را به فروشگاه خود اضافه کنید.

همچنین یکی از بهترین قالب‌های پرستاشاپی موجود قالب الکترون است که سایت هایی بسیاری از آن استفاده می‌کنند. برای مشاهده اطلاعات قالب الکترون و خرید آن کلیک کنید.

(1 رای)
5 5 1 1
هیچ دیدگاهی وجود ندارد