نمایش 21 - 30 از 225 محتوا

  • بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

    بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ نوعی از بازاریابی است که تفاوت‌های زیادی با بازاریابی سنتی دارد. اینکه چرا از اسم چریک یا گوریل برای آن استفاده می‌شود نیز دلایل مختلفی دارد. چریک یا...
    ادامه مطلب
  • نیچ مارکتینگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

    نیچ مارکتینگ یا نیش مارکتینگ از جمله عبارت‌های مهمی هستند که این روزها در حوزه بازاریابی و مارکتینگ جستجو می‌شوند. اما اینکه معنای این عبارت چیست و چه کاربردی در بازاریابی دارد را در...
    ادامه مطلب
  • استفاده از چت‌جی‌پی‌تی دیگر نیازی به حساب کاربری ندارد

    در دنیای پیشرفته فناوری و هوش مصنوعی، روند تحولاتی را شاهدیم که همواره در جهت بهبود عملکرد و سادگی استفاده از ابزارها و سرویس‌های مختلف می‌باشد. یکی از این تحولات مهم، اخیراً اعلام شده...
    ادامه مطلب
  • آپدیت اسپم مارس ۲۰۲۴ از سوی گوگل به پایان رسید

    گوگل، یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا، به طور مداوم بهبود و تغییرات را در الگوریتم‌های خود اعمال می‌کند تا کیفیت نتایج جستجو را بهبود بخشد و از سوءاستفاده‌ها و...
    ادامه مطلب
  • بررسی ابزارهای سلامت سایت

    در این مقاله به بررسی ابزارهای سلامت سایت می‌پردازیم. این ابزارهای برای همه صاحبان سایت ها ، وبمستران ، کارشناسان و به شکل کلی همه افرادی که به سلامت وبسایتشان اهمیت می‌دهند مفید و...
    ادامه مطلب
  • ادغام گوگل بارد با گوگل جمینی

    در اواخر سال ۲۰۲۳، گوگل از ادغام دو هوش مصنوعی قدرتمند خود، گوگل بارد و گوگل دوئت، تحت نام گوگل جمینی رونمایی کرد. این ادغام، نقطه عطفی در تاریخ هوش مصنوعی محسوب می‌شود و نویدبخش تحولات...
    ادامه مطلب
  • شاخص کلیدی عملکرد KPI

    شاخص کلیدی عملکرد (key performance indicator) واژه‌ای نام آشنا در دنیای کسب و کار این روزها و علی الخصوص موضوعات مربوط به عملکرد بهره‌وری، بهبود و نتیجه گیری می‌باشد. دلیل انتخاب...
    ادامه مطلب
  • هلپ فول کانتنت (helpful content)

    هلپ فول کانتنت یا همان helpful content یکی از آپدیت‌های جدید موتور جستجوی گوگل است که از سال اوایل 2022 مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. در این مقاله از  آی پرستا به توضیح بیشتر هلپ فول...
    ادامه مطلب
  • معرفی ابزارهای بررسی رفتار کاربر

    ابزارهای بررسی رفتار کاربر، ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا رفتار کاربران در سایت خود را ردیابی کنید. این ابزارها می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه تعامل کاربران با محتوای...
    ادامه مطلب
  • آپدیت (به روزرسانی) نظرات (Review) نوامبر 2023 گوگل

    آپدیت نظرات نوامبر 2023 گوگل، دومین آپدیت مربوط به نظرات کاربران در سایت‌ها است که در سال 2023 منتشر شد. این آپدیت در تاریخ 8 نوامبر 2023 و در ساعت 12 بامداد به وقت محلی منتشر شد و پس از 29...
    ادامه مطلب