انتخاب های زیاد، این همان چیزی است که اکثر شرکت ها هنگام انتخاب ابزار اتومیشن مارکتینگ با آن مواجه می شوند. تلاش برای درک تفاوت بین ابزار و اهداف ما می تواند دشوار باشد.

مدتی پیش، ما خودمان به دنبال ابزار اتوماسیون بازاریابی بودیم. ما تحقیق کردیم، با تحلیلگران صحبت کردیم و با نمایندگان شرکت غواصی عمیقی داشتیم. از آن زمان، به لطف ماهیت تکمیلی تجزیه و تحلیل و اتومیشن مارکتینگ، ما در صنعت بسیار درگیر شده ایم. ما حتی با چندین شرکت مشارکت کرده ایم. در نهایت، ما بهترین انتخاب های خود را برای ابزارهای اتوماسیون بازاریابی (بدون ترتیب خاصی) ارائه می دهیم. برای مطالعه ادامه مقاله همراه آی پرستا باشید ....

1. مارکتو

Marketo شاید بهترین ابزار اتومیشن مارکتینگ شناخته شده باشد و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از بالغ‌ترین ابزارها است، با مجموعه کاملی از ویژگی‌ها که نه تنها به بازاریابان کمک می‌کند تا کمپین‌های ایمیلی را مدیریت کنند، بلکه ابزارهای عالی برای تیم‌های فروش نیز فراهم می‌کند. Marketo همچنین دارای یک بازار به نام LaunchPoint با ده ها ادغام است.

برای چه کسی است:

Marketo برای شرکت‌هایی که قصد دارند از بسیاری از ویژگی‌های این ابزار که فراتر از اتومیشن مارکتینگ اولیه است استفاده کنند، عالی است. این گران‌ترین ابزار نیست، اما مطمئناً ارزان‌ترین هم نیست. اگر نمی‌خواهید از عملکرد پیشرفته سیستم استفاده کنید، می‌توانید نتایج مشابهی را با یکی از ابزارهای ارزان‌تر دریافت کنید. با این حال، اگر می خواهید با اصول اولیه شروع کنید و در آینده نزدیک به عملکردهای پیشرفته تر بروید، می تواند ایده خوبی باشد که با ابزاری مانند Marketo شروع کنید تا مجبور نباشید همه داده ها و کمپین های خود را تغییر دهید. پایین خط. ما همچنین دوست داریم که Marketo یک پایگاه دانش بسیار بزرگ و فعال داشته باشد که منبع عالی برای کاربران جدید است.



2. Eloqua

می توانید Eloqua را به عنوان فراری اتوماسیون بازاریابی در نظر بگیرید. این به طور کامل بارگذاری شده است، سطح استثنایی از خدمات را ارائه می دهد، و دارای برچسب قیمتی مشابه است. یکی از تمایزهای کلیدی Eloqua میزان زمانی است که آنها برای آموزش و کمک به مشتریان خود صرف می کنند تا بیشترین بهره را از محصول ببرند. مانند Marketo، Eloqua نیز دارای یک بازار عالی با ادغام های فراوان با خدمات شخص ثالث است.


برای چه کسی است:

به Eloqua نگاه نکنید مگر اینکه واقعاً به دنبال نرم افزارهای سطح سازمانی باشید و بودجه لازم برای آن را داشته باشید. اکنون، اگر این کار را انجام دهید، Eloqua یک گزینه عالی است، به خصوص اگر دوست دارید راهنمایی های زیادی از فروشندگان فناوری خود داشته باشید. اگر ادغام CRM برای شما مهم است، باید Eloqua را نیز در نظر بگیرید.

3. Customer.io

دلیل اصلی دوست داشتن Customer.io انعطاف پذیری آن است. این ابزاری است که واقعاً به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید از آن بدست آورید. در حالی که همه چیز خارج از جعبه نیست، اگر مایلید کمی برای توسعه دهنده وقت بگذارید، می توانید واقعاً تجربه Customer.io خود را سفارشی کنید. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این ابزار، رابط کاربری سبک وزن و پشتیبانی سریع و شخصی مشتری است. Customer.io یکی از بازیکنان جدیدتر است، اما آنها به سرعت در حال رشد هستند و قطعا شرکتی برای تماشا هستند. برخلاف بسیاری از ابزارهای قدیمی، Customer.io برای راه اندازی ایمیل ها بر اساس رویدادها ساخته شده است، نه صرفاً بازدید از صفحه.

برای چه کسی است:

Customer.io برای دو نوع کاربرد عالی است: 1. شرکت هایی که به دنبال شروع کار با اتومیشن مارکتینگ هستند و از یک رابط کاربری سبک وزن (یعنی نرم افزار معمولی سازمانی شما نیست) قدردانی می کنند و 2. شرکت هایی که به دنبال عملکردهای پیشرفته تری هستند که به آن نیاز دارند. انعطاف پذیری و سفارشی سازی، و مایل به اختصاص منابع توسعه دهنده برای اجرای آن هستند. ما اتفاقاً در دسته دوم قرار می گیریم، به همین دلیل است که Customer.io را برای نیازهای اتوماسیون بازاریابی خود در Woopra انتخاب کردیم.

4. Constant Contact

Constant Contact یک ابزار بازاریابی ایمیلی شناخته شده برای مشاغل کوچک است. این یک کار عالی در ارائه عملکردهای اساسی به روشی انجام می دهد که حتی برای کاربران غیر فنی نیز بسیار آسان است که از مزایای آن استفاده کنند. سهولت استفاده و هزینه مقرون به صرفه بزرگترین وجه تمایز آن است.

برای چه کسی است:

Constant Contact برای صاحبان کسب و کارهای کوچکی است که می خواهند به سرعت بازاریابی ایمیلی سازمان یافته را شروع کنند و پیش بینی نمی کنند که به هیچ کارکرد پیشرفته ای نیاز نداشته باشند. اگر با این توضیحات مطابقت داشته باشید، این ابزار یک انتخاب عالی برای شما است، اما اگر قصد دارید تلاش‌های اتومیشن مارکتینگ خود را در آینده نزدیک گسترش دهید، این ابزار برای شما نیست.

5. HubSpot

مزایا و معایب استفاده از HubSpot یکی هستند: سیستم کمی از همه چیز را انجام می دهد، اما هیچ کاری را در سطح عمیق انجام نمی دهد. HubSpot خود را به عنوان "نرم افزار بازاریابی ورودی" معرفی می کند، به این معنی که ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که یکی از آنها اتومیشن مارکتینگ است. این رویکرد همه در یک می تواند واقعا راحت باشد.

برای چه کسی است:

مانند Constant Contact، HubSpot برای صاحب مشاغل کوچک عالی است، اما جایی که HubSpot از Constant Contact پیشی می‌گیرد، قابلیت‌های اضافی فراتر از بازاریابی ایمیلی است. اگر به دنبال یک ابزار "همه در یک" هستید که عملکرد بسیار ابتدایی چندین سیستم بازاریابی مختلف را در اختیار شما قرار دهد، HubSpot گزینه خوبی برای شماست.

6. ExactTarget/Pardot

ما واقعاً تحت تأثیر دموی ExactTarget در Dreamforce قرار گرفتیم (این شرکت اخیراً توسط salesforce.com خریداری شد). یکی از چیزهایی که در مورد ExactTarget برای ما متمایز بود، توانایی سیستم برای هدف قرار دادن ارتباطات از طریق چندین کانال است. بیشتر ابزارهای اتومیشن مارکتینگ بر روی ایمیل تمرکز می‌کنند، اما ExactTarget فراتر از آن است و به شما امکان می‌دهد اعلان‌های برنامه تلفن همراه یا حتی پیام‌ها را به داشبورد ماشین مشتری (اگر، برای مثال، سازنده خودرو بودید) هدف‌گیری کنید.

اگر می‌پرسید که تفاوت بین ExactTarget و Pardot چیست (که توسط ExactTarget خریداری شده است)، اولی برای شرکت‌های B2C در نظر گرفته شده است در حالی که دومی برای شرکت‌های B2B طراحی شده است.

برای چه کسی است:

ExactTarget برای شرکتی است که میل - و منابع - دارد تا با اتوماسیون بازاریابی خود فراتر از آن عمل کند. این برای شرکتی است که واقعاً به آینده اتوماسیون بازاریابی نگاه می کند و می خواهد از طریق کانال های مختلف با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

7. یوزر فاکس

Userfox یکی دیگر از بازیگران جدید در فضای اتومیشن مارکتینگ است و آنها در واقع به تازگی توسط AdRoll خریداری شده اند. ما امیدواریم که قدرت ترکیبی تیم‌های AdRoll و userfox به معنای چیزهای هیجان‌انگیزی برای آینده محصول آنها باشد. و ما می دانیم که تیم userfox استعدادهای شگفت انگیزی دارد، زیرا یکی از بنیانگذاران آنها قبلا در اینجا در Woopra با ما کار کرده است.

برای چه کسی است:

Userfox در درجه اول با شرکت های فناوری کار می کند، بنابراین اگر در این صنعت هستید، در شرکت خوبی خواهید بود. مانند Customer.io، userfox یک رابط سبک وزن دارد و برای راه‌اندازی ایمیل‌ها بر اساس رویدادها (به جای بازدید از صفحه) طراحی شده است، بنابراین اگر این برای شما مهم است، userfox یک انتخاب عالی است. اگر قبلاً از AdRoll استفاده می‌کنید، می‌توانید userfox را نیز در نظر بگیرید، زیرا این خرید احتمالاً به معنای ادغام شدید بین این دو محصول در آینده است.

در یک نگاه

به طور خلاصه، در اینجا نحوه دسته بندی ابزارهای برتر اتوماسیون بازاریابی آمده است:

برای مشاغل کوچک:Constant Contact ، HubSpot

برای شرکت: Marketo، Eloqua، ExactTarget/Pardot

برای نسل بعدی اتومیشن مارکتینگ: Customer.io، userfox

از کدام ابزار اتومیشن مارکتینگ استفاده می کنید و چرا؟ بینش خود را با ما به اشتراک بگذارید!

درباره تجزیه و تحلیل سفر مشتری، تجزیه و تحلیل محصول و تجزیه و تحلیل مشتری بیشتر بدانید.

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد