ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی که چندی قبل مقاله های مربوط به آن را در وبلاگ آی پرستا منتشر نموده‌ایم. ( کلیک کنید و مطالعه کنید) سپس به مطالعه این مقاله که در رابطه با ابزارهای انجام این فرایند است پرداختیم. در این مقاله در رابطه با ابزارهای ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی صحبت می‌کنیم. همراه آی پرستا باشید...

ابزارهای ایمیل مارکتینگ 

معمولاً زمانی که صحبت از ابزارهای ایمیل مارکتینگ می‌شود. اسم چند برند مطرح در این حوزه شنیده می‌شود. Sender (سندر) ، mailer lite (میلرلایت), mailer chimp (میل چیمپ). این ابزارها و اتوماسیون ها تقریباً معروف ترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی هستند که بازاریابان آنلاین می‌شناسند.

ما نیز این ابزارها را معرفی کرده سپس به معرفی دیگر ابزارها ایمیل مارکتینگ می پردازیم. همچنین در نهایت یکی دو نمونه ابزار بازاریابی ایمیلی ایرانی را برای شما معرفی خواهیم نمود.

mailer lite (میلرلایت)

ابزار میلر لایت تقریباً ارزان ترین ابزار ایمیل مارکتینگ در حوزه بازاریابی دیجیتال به شمار می رود که در عین تعرفه پایین، ابزاری بسیار قدرتمند جهت ارسال انبوه ایمیل می باشد.

این ابزار در نسخه رایگان خود 12000 ایمیل ماهانه برای 1000 مخاطب به شما ارائه می دهد. این مسئله برای کسب و کارهای نوپا بسیار جذاب و مورد استقبال است.

ابزار میلر لایت متعلق به کشور روسیه است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. با توجه به شرایط مطرح شده این ابزار، پیشنهاد میکنیم از آن استفاده کنید.

mailer chimp (میل چیمپ)

ابزار رایگان و پولی دیگری برای ایمیل مارکتینگ است که در نسخه رایگان آن توانایی اضافه کردن دو هزار مخاطب وجود دارد. در این نسخه شما می‌توانید در بازه زمانی یک ماهه ۱۲۰۰۰ ایمیل را در ۶ زمان مختلف ارسال نمایید ( در نسخه رایگان امکان ارسال ۱۲۰۰۰ ایمیل به صورت یکجا وجود ندارد). سرویس ایمیل مارکتینگ میل چیمپ حدود ۲۰ سال است که فعالیت می‌کند و بالغ بر ۲۰ میلیون کاربر فعال در جهان دارد.

Sender (سندر)

سندر ابزار دیگری برای ایمیل مارکتینگ است که دارای دو نسخه رایگان و پولی می‌باشد. ابزار سندر در نسخه رایگان خود اجازه اضافه نمودن ۲۵۰۰ مخاطب و ارسال ۱۵ هزار ایمیل در ماه را فراهم آورده است تا نگران ارسال ایمیل‌ها نباشید.

 Cakemail (کیک میل)


Cakemail یک برنامه بازاریابی ایمیلی است که نحوه تعامل کسب و کارهای کوچک با مشتریان را ساده می کند و به آنها امکان می دهد مخاطبین را مدیریت کنند، کمپین های ایمیل شخصی سازی شده را از قالب ها ایجاد کنند و به سادگی ... ارسال کنند. این سرویس در کمترین مقدار هزینه ای حدود 7 دلار دارد.

Mailjet

Mailjet در سال 2010 توسط Wilfried Durand و Julien Tartarin در نانت فرانسه از طریق استودیوی استارتاپی eFounders تأسیس شد. پلت فرم Mailjet شامل ابزارهایی برای طراحی ایمیل، ارسال حجم بالا و ردیابی ایمیل است. این پلتفرم از ابزارهایی برای اطمینان از قابلیت تحویل ایمیل‌ها، از جمله مدیریت شهرت فرستنده و ارائه گواهی‌های احراز هویت استفاده می‌کند. Mailjet ادعا می‌کند که مطابق با GDPR است و می‌تواند با پلتفرم‌های مختلف CMS و تجارت الکترونیک ادغام شود.

تا سال 2015، Mailjet بیش از 32000 مشتری داشت و 11 میلیون دلار دیگر از Alven Capital، Iris Capital و Seventure Partners جمع آوری کرد.

FreshMail

FreshMail یک راه حل بازاریابی ایمیلی مبتنی بر ابر است که به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی و ارتباطات را به طور خودکار انجام دهند. چندین ویژگی از جمله ویرایش قالب، پیام رسانی، پاسخگویی خودکار به مشترکین و ارسال ایمیل انبوه را فراهم می کند.

قیمت گذاری FreshMail

پرداخت بر اساس تعداد مشترکین موجود در لیست(های) مخاطب یا بر اساس تعداد ایمیل های ارسال شده در ماه است.

حداکثر 1000 مشترک: 12 یورو در ماه

حداکثر 2500 مشترک: 21 یورو در ماه

حداکثر 5000 مشترک: 37 یورو در ماه

حداکثر 10000 مشترک: 54 یورو در ماه

حداکثر 25000 مشترک: 120 یورو در ماه

حداکثر 50000 مشترک: 207 یورو در ماه

حداکثر 75000 مشترک: 289 یورو در ماه

حداکثر 100000 مشترک: 372 یورو در ماه

ابزار ایمیل مارکتینگ ایرانی 

در این بخش به معرفی سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی می پردازیم:

نجوا 

سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان نجوا ارائه دهنده سرویس ارسال ایمیل برای فعالیت های بازاریابی و ارتباط با مشتریان است. در این سرویس امکانات رایگان زیر قابل استفاده است. همچنین امکان استفاده با پلن های دیگر نیز وجود دارد. که با مراجعه به سایت آن‌ها امکان استفاده از آن نیز وجود دارد. 

تا ۲۰۰۰ ایمیل رایگان

بدون محدودیت مخاطبین

با دسترسی به پنل حرفه‌ای



پاکت

پاکت، سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که امکانات جذاب و منحصر به‌ فردی ارائه می‌کند. پشتیبانی 24 ساعته و پلن های متنوع جهت 


مِیل‌فا ، سرویس ایمیل ایرانی ایمیل فارسی

ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با ایمیل از ساخت آسان و سریع یک آدرس ایمیل با برنامه جادوگر ساخت ایمیل بدون نیاز به دانش فنی تا خدمات جانبی ارسال پیامک و ذخیره فایل

قدیمی ترین ارائه دهنده سرویس ایمیل ایرانی فارسی در خاورمیانه با امکان ارائه ایمیل سازمانی محیط ایمیل بسیار ساده و سریع و کاربری آسان

شما با مالکیت آدرس ایمیل در میل فا علاوه بر ایمیل به سرویسهای جذاب تقویم فارسی با یادآور پیامکی ، درایو مجازی ذخیره فایل ،چت با دوستان نیز دسترسی خواهید داشت.


اگر تجربه استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ رو دارین لطفا با ما به اشتراک بذارین؟

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد