جشنواره نوروزی آی پرستا

مهدی شاد
1395-12-23 03:45:45
1518

درود به همه دوستان

پیشاپیش از جانب تمام اعضای تیم آی پرستا ، فرا رسیدن نوروز باستانی را به تک تک پرستاشاپی های عزیز تبریک عرض میکنم و آرزو دارم سال 1396 سالی پر از فروش ، برنامه ریزی و استراتژی های موفق برای همگی شما باشد.

آی پرستا طبق روال سالهای گذشته ، امسال نیز تخفیف هایی را برای پایان سال در نظر گرفته است که در قالب سه طرح اجرا خواهند شد.

طرح تخفیف های نوروزی

طبق روال عادی در این طرح ، بر روی محصولات پرفروش بازارچه اعم از قالب و ماژول ، درصد های متفاوتی تخفیف اعمال خواهد شد. این تخفیف ها تا پایان آخرین روز سال 1395 ادامه خواهند داشت. برای مشاهده این تخفیف ها کافی است به صفحه تخفیف های بازارچه پرستاشاپ فارسی مراجعه کنید.

طرح نوشو (تعویض قالب کهنه با نو)

در این طرح ، مشتریانی که در گذشته قالبی از بازارچه خریداری نموده اند ، میتوانند 10 درصد تخفیف اضافه برای خرید قالب جدید برای همان دامنه قبلی دریافت کنند. این فرصت مناسبی است تا فروشگاههای اینترنتی با سابقه بتوانند ، مشتریان خود را با لباسی نو در سال جدید همراهی نمایند. برای استفاده از این طرح می توانید درخواست خود را از طریق بخش تیکت ارسال کنید.

بسته های آغازین

این بسته ها شامل مجموعه ای از محصولات انتخاب شده برای استارت آپ ها و افرادی است که تازه به جمع پرستاشاپی ها ملحق میشوند. طبق بررسی عملکرد مشتریان در سال گذشته ، مجموعه ای از خدمات و محصولات را در این بسته با تخفیف مناسب قرار داده ایم. برای تهیه این بسته به صفحه بسته آغازین پرستاشاپ در بازارچه مراجعه کنید.

 

طرح های نوروزی از ساعت 15 روز 23 اسفند فعال شده و تا ساعت 24 روز 30 اسفند ادامه پیدا خواهد کرد. این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

همچنین پشتیبانی آی پرستا در مدت تعطیلات نوروز به حالت نیمه تعطیل در می آید ، به این معنی که تنها موارد اضطراری در این مدت رسیدگی خواهند شد و تمرکز تیم بر روی برنامه های توسعه خواهد بود.

برنامه های جدید در سال 1396

برنامه های زیادی برای سال 1396 در نظر داریم که البته برنامه ریزی و مراحل اولیه آنها در سال 1395 انجام شده است و امیدواریم که در سال جدید شاهد تحول آی پرستا و پیشرفت و بهبود خدمات و محصولات پرستاشاپی باشیم. هدف اول ما رفع مشکلات فعلی در پشتیبانی و ارائه خدمات منسجم تر به فروشگاهها خواهد بود. از جمله برنامه های مشخص ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نیروهای پشتیبانی سایت افزایش پیدا خواهند کرد و تلاش میکنیم مدت انتظار برای پاسخگویی به تیکتها را تا حد ممکن کاهش دهیم.
  • بسته های خدماتی جدید به محصولات سایت اضافه خواهند شد.
  • آی پرستا فعالیت خود را به صورت حقوقی آغاز میکند.
  • بخش گرافیک با برندی جدید و تحت نظارت آی پرستا ، در جهت کمک به حرفه ای شدن فروشگاهها ، آغاز به کار خواهد نمود که به زودی برنامه ها و جزئیات آن اعلام خواهد شد.
  • انتشار نسخه 1.7 پرستاشاپ فارسی کاملا تغییر خواهد کرد که برای اطلاع از جزئیات در این زمینه نیز باید منتظر خبر های بعدی در زمان انتشار باشید.

چهار برنامه اساسی دیگر نیز برای سال 1396 داریم که فعلا محرمانه هستند ولی قطعا باعث رشد پرستاشاپ و فروشگاههای پرستاشاپی خواهند شد.

در پایان از اینکه در کنار ما هستید تشکر میکنم و مجددا سال خوشی را برای شما آرزومندم

(3 رای)
5 5 1 3
  • محمدرضا بیژنی
    1395-12-23

    کل تخفیف ها همین هست یا در حال اضافه شدن هستند؟

    پاسخ مدیر:

    تمامی تخفیف ها اعمال شده اند و از این بخش قابل مشاهده هستند: http://ipresta.ir/prices-drop

  • hamed.zardosht ymail.com
    1395-12-24

    سلام
    ممنونم ازتون.
    من قالب رسانه رو خریداری کردم.
    امیدوارم توی پشتیبانیش مثل تعریفی که ازتون شنیدم دلسوزانه مشکلات رو حل کنید.
    سال خوبی داشته باشید.

    پاسخ مدیر:

    درود

    ضمن تشکر از حسن انتخاب شما امیدواریم سال خوبی را پیش رو داشته باشید

    تیم پشتیبانی آی پرستا همواره در کنار شما خواهد بود

    پیروز باشید