آموزش
در این بخش آموزشهای مرتبط با پرستاشاپ ، تجارت الکترونیک و سایر مطالب آموزشی مفید برای فروشگاه های اینترنتی قرار میگیرند
زیر شاخه ها
نمایش 51 - 60 از 127 محتوا
YMYL چیست ؟ چه کاربردی دارد؟
در این مقاله قصد داریم در رابطه با YMYL صحبت کنیم. YMYL از موضوعاتی است که در یکی دو سال اخیر در وب فارسی بسیار مورد صحبت قرار گرفته است. اینکه YMYL چیست ؟ چه تاثیری دارد؟ YMYL چه موضوعاتی را زیر...ادامه مطلبE E A T و به روزرسانیهای اصلی دستورالعملهای ارزیابی کیفیت Google
مهم ترین تغییر در دستورالعملهای ارزیابی کیفیت QRG = quality rater guidelines ، معرفی حرف E به شروع مخفف محبوب E-A-T است. در آخرین روزهای سال 2022 گوگل تغییرات قابل توجهی در دستورالعمل...ادامه مطلبآپدیت اسپم برین گوگل
اپدیت اسپم گوگل که در روز 14 دسامبر 2022 و همزمان با اپدیت HCU از آن رونمایی شد ، جزو سنگین ترین آپدیت های گوگل است که لینک سازی را زیر ذره بین برد و شناسایی اسپمینگ را بسیار پیشرفته کرده...ادامه مطلبآپدیت helpful content گوگل
آپدیت helpful content گوگل یکی از طولانی ترین آپدیتهای چند سال اخیر موتور جستجوی گوگل است که در تیر ماه خبر آن توسط کارمندان کمپانی گوگل در رسانهها منتشر شد. برای اطلاع از اخبار جدید...ادامه مطلبابزارهای بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی که چندی قبل مقاله های مربوط به آن را در وبلاگ آی پرستا منتشر نمودهایم. ( کلیک کنید و مطالعه کنید) سپس به مطالعه این مقاله که در رابطه با ابزارهای...ادامه مطلب7 تا از بهترین ابزارها و پلتفرم های اتومیشن مارکتینگ در سال 2022
انتخاب های زیاد، این همان چیزی است که اکثر شرکت ها هنگام انتخاب ابزار اتومیشن مارکتینگ با آن مواجه می شوند. تلاش برای درک تفاوت بین ابزار و اهداف ما می تواند دشوار باشد. مدتی پیش، ما...ادامه مطلبمارکتینگ اتومیشن چیست ؟ اتوماسیون بازاریابی چگونه کار می کند؟
مارکتینگ اتومیشن یا همان اتوماسیون بازاریابی، استفاده از ابزارها برای ارسال پیامها به مشتریان است. این نرمافزارها قابلیتی برای شما ایجاد میکنند که پیامهای...ادامه مطلبابزارهای مانیتورینگ آپتایم سایت
در این مقاله به بررسی ابزارهای مانیتورینگ آپتایم بودن سایت میپردازیم. حال اینکه آپتایم بودن سایت چیست؟ چه کاربردی برای ما دارد ؟ نتایج آن چه تاثیری بر عملکرد سایت دارد؟ موضوعاتی دیگری است که...ادامه مطلبتفاوت بازاریابی سنتی (فیزیکی) و اینترنتی
بازاریابی به صورت کلی در دو بستر فیزیکی و برخط (اینترنتی) انجام می شود. در این مقاله سعی میکنیم تفاوت های بازاریابی فیزیکی و برخط (اینترنتی) را بررسی کنیم و این موارد را به شکلی آسان برای شما بیان...ادامه مطلببازاریابی درونگرا یا برونگرا، از کدام مورد استفاده کنیم؟
اینکه از کدام نوع از روشهای بازاریابی درونگرا یا برونگرا استفاده کنیم که تاثیر مناسبی در کسب و کار ما بر جای بگذارد موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. بازاریابی درونگرا و...ادامه مطلب