همانطور که از نام مقاله پیداست، ما راهنمایی را برای شما آماده کرده ایم که شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز برای مشارکت در پروژه پرستاشاپ می باشد.
راه های بسیار زیادی برای مشارکت در پروژه پرستاشاپ وجود دارد، چه فروشنده باشید چه توسعه دهنده. با توجه به این که میخواستیم اطمینان یابیم سردرگم نمی شوید و به سرعت یاد میگیرید و وارد عمل می شوید، تصمیم گرفتیم این راهنمای جامع را همراه با نکات و ترفندها آماده کنیم.
برای فروشنده ها، ما دو ابزار آماده کرده ایم:
- باشگاه مشتریان: به کاربران اجازه می دهد ایده ها و پیشنهاد خدمات و ... را ارسال کنند و روی پیشنهادهای ارسال شده نظر داده یا به آن ها امتیاز دهند. در پشت صحنه، تیم پرستاشاپ "مدیریت پروژه" را به عهده دارد و بر اساس پیچیدگی ایده های ارسالی آن ها را با علامت (رد شده، برنامه ریزی شده، در دست اجرا، انجام شده و ...) برچسب گذاری کرده و با افرادی که تمایل به ارسال پیشنهادات خود داشته باشند تماس می گیرد.
- صدای مشتری: یک کاربری پرستاشاپ بر مبنای تعدادی از پروفایل ها (تجاری، تجربی، نسخه ها و ...) را تشکیل می دهد که ما می توانیم برای تحقیق کاربر، پرسشنامه یا تست با آن ها تماس بگیریم.
در اینجا می توانید لیستی از اطلاعات و ابزارهای مختلفی که برای مشارکت در پروژه آماده کرده ایم مشاهده کنید. تمامی اطلاعات در لیست زیر وجود دارد:
- کد نویسی
- گزارش باگ
- گزارش مشکل امنیتی
- تست گزارش های باگ
- تست نسخه های بتا یا RC
- درخواست امکانات
- ارسال پیشنهادات
- ترجمه
- نوشتن مستندات
- انجمن پشتیبانی
- تبلیغ پرستاشاپ
- فعالیت به عنوان سفیر پرستاشاپ
- ایجاد و فروش قالب ها
- ایجاد و فروش ماژول ها
با تشکر از رغبت شما به مشارکت در پروژه پرستاشاپ: بیایید با هم پرستاشاپ را تبدیل به بهترین راهکار موجود کنیم!