امتداد نگه داری برای پرستاشاپ 1.6

مهرشاد ذاکریان
1397-08-03 12:36:58
1219

الان مدتی است که آپدیت هایی را برای پرستاشاپ 1.6 منتشر کرده ایم. برای آمادگی شما، آخرین اطلاعاتی که به شما کمک خواهد کرد به پرستاشاپ 1.7 کوچ کنید را اینجا آورده ایم.

چه زمانی خدمات پرستاشاپ 1.6 خاتمه میابد؟

در واقع ما برنامه داشتیم در اکتبر 2018 (آبان ماه 1397) نگه داری پرستاشاپ 1.6 را خاتمه دهیم. به دلایل متعددی، ما تصمیم گرفتیم نگه داری این نسخه را تا 30 ژوئن 2019 (9 تیر 1398) امتداد دهیم.

اولین و با اولویت ترین، جامعه کاربری در قلب پروژه ماست: ما تمامی بازخوردها و پیشنهاد ها را برای بهبود در نظر گرفتیم تا کمک کنیم پرستاشاپ در کنار هم بزرگ شود. ما صدای شما را شنیدیم. با توجه به درخواست شما، ما تصمیم گرفتیم تا نگه داری پرستاشاپ 1.6 را امتداد دهیم.

این نگه داری صرفا جهت رفع باگ های ضروری و مشکلات امنیتی خواهد بود. دیگر بهینه سازی و رفع باگ های کوچک برای این نسخه در دستور کار قرار نخواهد گرفت. با قابلیت های جدید رزرو شده برای پروژه متن باز پرستاشاپ 1.7، فروشگاه های نسخه 1.6 می توانند امکانات جدیدی را از طریق فروشگاه اددانز به فروشگاه خود اضافه کنند.

ما متوجه هستیم که بسیاری از شما منتظر هستید تا برخی امکاناتی که در نسخه 1.6 وجود دارد در پرستاشاپ 1.7 گنجانده شود و بعد به این نسخه کوچ کنید. ما هم اکنون بیشترین تلاش خود را گذاشته ایم تا این تغییرات را در نسخه 1.7.5 و 1.7.6 ارائه کنیم.

این امتداد به کاربران ما اجازه خواهد داد تا روی فروش آخر سال خود تمرکز کنند و بهترین زمان را برای انتقال به پرستاشاپ 1.7 انتخاب کنند.

در نهایت، ما روی کمک جامعه کاربری برای توسعه پروژه متن باز خود حساب باز کرده ایم.

چرا باید پروژه خود را با پرستاشاپ 1.7 شروع کنید یا به این نسخه کوچ کنید؟

نسخه 1.7 پرستاشاپ روی تغییرات کاربردی و فنی جهت بهبود تجربه کاربری تمرکز دارد.

این نسخه جدید کاربر-محور امکانات بخش کاربری تاثیرگذارتری دارد و همچنین از قابلیت جدید زیر-قالب بهره می برد که برای شخصی سازی های طولانی مدت بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین بهینه سازی هایی را در ارتباط با ایجاد صفحات محصول و روند سفارش ارائه می کند. علاوه بر آن، بخش مدیریت برای دستگاه های موبال بسیار بهینه شده است.

این نسخه شامل پارامترهای فنی پیشرفته ایست که فراتر از بهینه سازی کارایی پیش رفته اند، شامل عیب یابی های خودکار و البته انتقال فریم ورک به سیمفونی که فرصت های زیادی را برای توسعه دهنده ها فرآهم کرده است.

با بیش از 50,000 فروشگاه فعال با پرستاشاپ 1.7 هم اکنون با کمک جامعه کاربری در حال تلاش هستیم تا امکانات بیشتر و کارایی بهتری را برای شما فرآهم کنیم. اگر تمایل دارید میتوانید از ابزار بازخورد ما استفاده کنید و اولویت های خود را به ما اطلاع دهید تا ما بهتر بتوانیم سیستم را جهت پوشش نیازهای شما توسعه دهیم.

جهت یادآوری، نگه داری پرستاشاپ 1.6 در 30 ژوئن 2019 به پایان خواهد رسید. امروز فروشگاه خود را برای انتقال به پرستاشاپ 1.7 آماده کنید.

لینک خبر: Maintenance extension for PrestaShop 1.6

(4 رای)
3 5 1 4
  • کاربر1
    1397-09-20

    سلام با توجه به کوتاه بودن مدت ادامه پشتیبانی از نسخه 1.6 برای کسانی که میخواهند فروشگاه جدید ایجاد کنند خیلی مهم است که نسخه 1.7 فارسی به مرجله نهایی برسه که واقعا قابل توصیه باشه. لطفا حداقل هر از چند گاهی اطلاع رسانی کنید. ممنون

    پاسخ مدیر:

    سلام

    بله حتما این کار انجام خواهد شد. به محض اینکه کوچکترین تغییری در این زمینه ایجاد بشه حتما اطلاع رسانی میکنیم.

  • رضا قاسم پور
    1398-01-14

    سلام و احترام.
    مهمترین مساله ای که بعنوان یک معضل برای مدیران سایتهایی که از پرستاشاپ استفاده میکنند این هست که نمیتونن تقسیم بندی مناسب تری برای مدیریت انواع هزینه های حمل و نقل داشته باشند.
    یعنی هزینه حمل و نقل با توجه به آدرس انتخابی مشتری بصورت هوشمند شناسایی و تخصیص داده بشه..
    بعنوان مثال:
    فرض کنید مشتری هنگام ایجاد آدرس های مختلف؛ از لیست کشویی که برای کشور؛ استان؛ شهرستان؛ شهر و حتی بخش در نظر گرفته میشه، انتخاب هاش رو انجام بده ؛؛ و مدیر سایت از قبل برای هرکدوم از این موارد هزینه های حمل مختلفی رو تخصیص داده باشه.

    بدین صورت مثلا هزینه پیک موتوری برای کسی که در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز قرار داره ؛ با کسی که در همون استان و در منطقه آزاد ارس و شهر جلفا قرار داره، به راحتی قابل تفکیک در سیستم پرستاشاپ خواهد بود و این میتونه بزرگترین مشکل مدیران سایتهای استفاده کننده از این سیستم رو مرتفع کنه..

    لطفا این موضوع رو توی بالاترین اولویت تکمیل این سیستم قرار بدید تا به منعطفترین و بهترین سیستم فروشگاه ساز تبدیل بشه.
    با تشکر

    پاسخ مدیر:

    سلام

    این مساله را از مدتها پیش مطرح کردیم و در جلسه ی حضوری با مدیران پرستاشاپ در پاریس هم مطرح شد و قرار بر تحول این بخش و چندین بخش دیگر در آینده و تغییر زیر ساختها در نسخه 1.7 شد. پس از کامل شدن نسخه 1.7، حتما در این رابطه مجددا مکاتبه خواهیم داشت و چنانچه خود پرستاشاپ هم این تغییرات را انجام ندهد، آی پرستا حتما به طور مجزا این مورد را رفع خواهد کرد.